Miksi Simo Silmun tansseista lähdetään sankoin joukoin mielenosoituksellisesti pois, kun ei Reijo Taipaleenkaan humalatila aja ketään tiehensä? Mikä ero näissä taitelijoissa on? Itse en mene Reijoa kuuntelemaan syystä että hän on jo vuosikausia halveksinut tanssikansaa humalatilallaan. Sensijaan Simo Silmua mielestäni voisi tukea kannustamalla häntä, koska on nuori mies vielä. Heillä on nyt vaikeaa, mutta tulevaisuus on edessä. Yölinnulla näyttää olevan paljon keikkoja ja myös paineita, tukekaa ihmiset, älkää painako alas..
Taipale voisi jättää jo areenat nuoremmille muutenkin, en ymmärrä, miksi hän vieläkin kunnossa missä tahansa lähtee keikoille, ja vie nuoremmilta tilaisuuden..
entäs Reijo Taipale?
simolle tukea
3
180
Vastaukset
- 17
Taipale Nyt On Taipale. Ja. Sen. Kaikki. Tietää.
- 13
mitä noi pisteet tarkoittaa? taipale on suuta muikisteleva vanha äijä ja vastenmielinen.
- hjp.
Miltä tahansa kunnon työpaikalta olisi tuollaiset alkoholistit ohjattu hoitoon jo aikoja sitten. Yölinnun keikat on olleet niin karmeeta kuunneltavaa, että koko porukkan pitäisi nyt kiireesti tehdä oikeat johtopäätökset ja pitää niin pitkä tauko että asiat saadaan kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362