Rune oli joskus hyvä ku olin viel alaasteell mut nykyää ku oon ylä nii oon alkanu huomata mite paljo kakaroi siel.. kiekos on vanhempaa jengii ja kiekko o muuteki sillai parempi ku on semmone systeemi olisko ollu joku elo nii sii näkee sen taidon jos pelaat jossai hyväs tiimis... sii niiku vaatii skillii toisin ku runes ja samal tiimi pelii
mitä mielt muut on? mun mielest kiekko parempi ku se vaatii taitoo ja vanhempaa jengii
rune vs kiekko
8
63
Vastaukset
- häöhgbiug
mikä o kiekko
- mOKKE558
kiekko.tk
- ssspörä.dldöä
Implikoit ettetkö itsekin olisi lapsi.
Vieläkö joku muuten runescapea pelaa?
Olin 8luokalla kun huomasin ensimmäisten pelailevan jotain naputtelua. Ei jaksanut kiinnostaa. - efwfewfwe
kumpi on parempi?. leikkimökki vai rune??
- Päden.
Miks helvetissä joku vertailee kahta peliä joilla on samaa vain yksi asia: Molemmat ovat selainpelejä.
Melkein sama kuin: Kumpi on parempi: Ovi vai Kello. - koivu2
kiekko on parempi... ja suositumpi.....ainaki mun koulus....pari nörttii pelaa kyl runee mut niit kiusataa...
- mhnhvfn
Rune on parempi... se on suositumpi mailmanlaajusesti ja kiekko on muutenki vain homoseksuaaleille.
- koivu2
ite oot homo pentu nörtti....kiekko rulez...rune sucks...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780