Mukavasti tullut säpinää Kokkolaankin ja varmasti moni muunkin alan liike hyötyy, ensimmäisenä tulevat mieleen ravintolat, hotellit, leirintäalue, autokaupat, jne.
Oletteko itse käyneet messuilla? Jokainen etsii omalle kukkarolleen sopivaa kohdetta mutta jos Lottovoittajan silmin katsoisitte niin mikä viehättää ja miksi ja sama kysymys oman hintahaarukan kohteesta ja miksi?
Toivottavasti säät suosivat vielä toisenkin puoliskan messuja.
Kokkolan Asuntomessut 2011
6
310
Vastaukset
- charlibacka
Joo, käyty on ja
Kannustalo-Kreivitalo-Eestintalo
siinä mun top 3
Kannustalo , Paras tilankäyttö, pohja
Kreivitalo, Tyylikkäin
Eestintalo, Paras työn laatu, eniten vastinetta eurolle
niin ja olen käynyt 9x aikaisemmat messut- MinnieMoyse
Niinpäs Eestitalo on minunkin mielestä parhaimistoa. Rohkeat värien käytöt ja muutenkin erottui joukosta. Kaikki muut on jo nähty vuosien varrella. Kannustalon Helmi on ihanan perinteinen, ei pröystäilevä.
- nuorekas pari
Käytiin eilen Kokkolan asuntomessuilla. Hienoja taloja - siis osa. Ja yhtä tapausta lukuunottamatta onnistunut reissu. Ensimmäinen Kannus- talojen naisesittelijä oli todella pöykeä ovella. Antoi edelliselle ja jälkeemme tulleelle esitteen ja meitä mulkaisi vain arvostelevasti. Onneksi rakensimme TERI-talon jo 2005, sillä tuollainen haukka ei innosta ostopäätökseen kyseistä firmasta. Ja nyt olimme hakemassa tulevaan mökkiimme ideoita ja sekään ei tule olemaan Kannustalo! Se, että messuvieras on nuori/nuoren näköinen ei tarkoita sitä, että on peeaa eikä potentiaalinen asiakas. No, valintaa tässä maassa riittää!
- unohtui kotiin :/
myydään 2kpl asuntomessulippuja, jos kiinnostaa niin ota yhteyttä [email protected] tai 044-5566760
- MessuJänis
Messuille pääsee ihan helposti pummilla. Tyhmät ne on, jotka maksaa.
- renkaiden potkija
Tuskin autokaupat kauheasti messuista hyötyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756