Luuleksä että mun oli helppo sanoa, että oon ihastunut suhun? Muistatko vielä mitä vastasit?
"Jos nyt kadut viimein
kun olit mahdoton
niin joet tulvimaan itke, tulvimaan itke
niin kerran itkin minäkin"
Kai muistat? Minä muistan
6
373
Vastaukset
- p & p
Toihan on laulun sanoja. Höh, kukaan tuolla tavalla vastaa.
- J...i
Mut on helppo muistaa kasti tavia Ja-ri....
- J..i
juma kun onn kännissä siis kaksi tavua... ;)
- Harmittava tilanne.
En kuullut sitä. Sanoit sen niin hiljaa ja epäselvästi, enkä kehdannut, tai miksi lie, pyytää toistamaan. Asia on minulle selvinnyt vasta täällä palstalla. Ehkä muistan mitä vastasin, eikä varmastikaan tuntunut kivalta. Kurjaa, sillä olinhan ihastunut minäkin. Epäonnekas tilanne.
- *ihastunut*
Todella epäonnekas. Minusta olisi joskus kiva jutella. Miten sinusta?
- H t
*ihastunut* kirjoitti:
Todella epäonnekas. Minusta olisi joskus kiva jutella. Miten sinusta?
No tuota... Hänen kanssaan kyllä ja ehkä tästäkin asiasta ainakin sivuten. Vastasin kuin aloittaja olisi hän vaikka tuskin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944