Jostain syystä olen alkanut näkemään kissoja kaikkialla. Mitä niille kulkureille pitäisi tehdä, kun kaikkia ei voi kotiinkaan raahata?
Jokainen erikseen löytöeläintaloonko? Entä, jos ovat jonkun lähitalon huonosti vahdittuja ja pidettyjä kissoja?
Yksi jäi tänäänkin naukumaan perääni...
Kissoja pitkinpoikin
5
<50
Vastaukset
- ap.
Niin ja sekin vielä, että liikun yleensä pyörällä. Kissat eivät taida tykätä pyörän kyydistä?
- onnellinen_ulkokissa
anna niiden naapurien ulkokissojen vain olla, jos näyttävät hyvinvoivilta ja ruokituilta...jookos.
- naapurihoitaja
Mietin tätä ihan samaa. Naapurissa on kissoja kuin vilkkilässä ja yksi niistä on ottanut reviirikseen omakotitaloni ison tontin. Kissä hiippaili pihassa viime talvena, jolloin oli kovat pakkaset. En tiennyt silloin, että se on naapurin, koska olin juuri muuttanut. Laiha ja nälkiintynyt rassukka, joka ei tullut lähelle. Ruokin sitä 2 viikkoa, jonka jälkeen yllätin tontiltani emännän hakemasta omaansa. No kissa meni kotiinsa ja sitä ei sitten näkynytkään kuukauteen. Sitten se silloin tällöin ilmestyi paikalle erittäin hyvinvoivan näköisenä, joten annoin ruokakupin olla.
No kuukausi sitten kissa ilmestyi uudestaan mailleni ja laiha kuin mikä. Kauhea naukuminen ja koska mulla on sisäkissoja, annoin niiden Acanoita sille pari viikkoa. Kissa jatkaa nyt edelleen käyntejään, koska kuulin naapurilta itseltään, että taloon on tullut taas uusi kissa noin 1,5 kk sitten ja eivät kuulemma viihdy millään. Lisäksi omistajat olivat sen 2 viikkoa reissussa ja kaikki kissat ulkona ilman ruokaa. Nykyään tuo kissa juoksee pihaan saman tien kun kuulee askeeleeni ja samoin saman tien syliin. Siinä se sitten istuu, makaa, kierittelee, kehrää ja kuolaa. Eilen löysin terassin portailta hiiren, kun menin ulos katsomaan, että sielläkö se taas naukuu.
Vieressä on vilkkaasti liikennöity tie... En voi millään uskoa, että naapurit huolestuvat tästä kissasta vasta kun se ei ole käynyt kotonaan n. 4 viikkoon. Sanovat vaan, että se on niin onnellinen kun saa ulkona olla. Olen tässä viimeaikoina nyppinyt julmetun määrän punkkeja siitä irti.
Kai olen aika pottumainen tyyppi. Mutta olen sitä mieltä, että ei se kissa kovin hyvin voinut. Ja jos omassa pesueessa ei saa tilaa ja hellyyttä, minulla sitä kyllä on. Samoin kuin ruokaa ja lämmin paikka talveksi. - M iuuuuuuu
Toi olis kyllä ilmoituksen paikka, vaikka eläinlääkärille ilmoitat ne ilmottaa
sit' eläinsuojeluun. Tuohan on törkeää pitää eläimiä noin. - 8+64
Vapaana ilman valvontaa ulkoilevan kissan saa lain mukaan ottaa kiinni omalta maaltaan ja toimittaa se kunnan löytöeläimistä huolehtivaan hoitolaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p636141Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813766Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242801- 232310
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422221Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61689Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85130281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 301226