Et uskaltanut...

silti ajatuksissa

...tutustua minuun koska pelkäsit että ihastuisit liikaa. Totta. Toisaalta minun pitäisi kiittää sinua koska samalla säästit minua ihastumasta sinuun aivan päättömästi. Tiedän että näin olisi käynyt, koska ihastuin niin nopeasti sinuun jo melkoisen paljon. Jäi hieman harmittamaan, voin myöntää. Nooh, toisessa elämässä ehkä.

see you

18

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hän ajatuksissa

Ei ole meillä toista elämää.. vain tämä..
      Ja kyllä mä taidan uskaltaa, pikkuhiljaa.. kyllä se tavalla tai toisella etenee ;)

• silti ajatuksissa

Toivoisin niin paljon että tämä on häneltä, mutta realiteetit on että eipä varmaankaan ole. Kunhan haaveilen vain. On ilta ja tyyni ilma, ajatukset kääntyvät häneen kuin varkain.

• pulma.

Miten paljon voi sitten ihastua ilman että tutustuu toiseen.

• silti ajatuksissa

Ehkä siinä olisi sitten pitänyt olla että: tutustua kunnolla. Ehdittiin me tutustua, muttei niin paljon kuin olisin halunnut. Ei pidä aina takertua kaikkeen. Ikävöi jos on ikävöitävää, muuten ei tarvitse kirtoittaakaan mitään, ainakaan tuollaiseen sävyyn kyseenalaistavaa.

• päättömästi. heh.
        silti ajatuksissa kirjoitti:

Ehkä siinä olisi sitten pitänyt olla että: tutustua kunnolla. Ehdittiin me tutustua, muttei niin paljon kuin olisin halunnut. Ei pidä aina takertua kaikkeen. Ikävöi jos on ikävöitävää, muuten ei tarvitse kirtoittaakaan mitään, ainakaan tuollaiseen sävyyn kyseenalaistavaa.

Taidat olla herkästi ihastuvaa sorttia ?

• silti ajatuksissa
        päättömästi. heh. kirjoitti:

Taidat olla herkästi ihastuvaa sorttia ?

Hyvin harvoin ihastunut olen elämässäni, mutta melko kovasti sitten kun näin käy. Tiedän jo valmiiksi että hän olisi voinut kietoa minut pikkusormeni ympärille aivan miten päin olisi halunnut. Sen vaan tunsin jo alusta lähtien. Helpompaa näin, mutta silti jäi mietityttämään.

• niin kai.

Hyvin harvoin ihastunut olen elämässäni, mutta melko kovasti sitten kun näin käy. Tiedän jo valmiiksi että hän olisi voinut kietoa minut pikkusormeni ympärille aivan miten päin olisi halunnut. Sen vaan tunsin jo alusta lähtien. Helpompaa näin, mutta silti jäi mietityttämään.

En koskaan ole pitänyt tyypeistä jotka kuvittelevat itsestään liikoja
        Sen vuoksi vain kommentoin !
        Muuten en kyllä pelkää ihastua ja tunteet voi viedä mukanaan täysillä.

• sanoisin että

Paljon voi ihastua, mutta nyt hyvää yötä.

• Ihastunut suhun

Kaikista riskeistä huolimatta, oon koko ajan halunnut tutustua suhun vielä paremmin.. en tiedä miltä se on sun silmissä on näyttänyt?
      Oon kuitenkin välillä hieman pidättyväinen & suojelen itseäni... kaiken käyttäytymien takana kuitenkin oon koko ajan toivonut sun ottavan mut syliin, tykkäävän musta, hellivän mua ....

• silti ajatuksissa

Ei taideta tuntea, jotenkin viestistäsi saa sen kuvan että aika useasti näette, minä en ole varsinkaan viime aikoina nähnyt häntä kovin usein.

• Kenelle kirjoitat?

Ei kai kukaan sitä pelkää, että ihastuu liikaa, sehän on vain ihanaa...
      Ihmiset pelkää, että tulee vielä sattumaan aivan yhtä suuressa mittakaavassa...

• kt.

Paha ihastus ja ihanasti pahenee :/

• En uskaltanut en

mutta kumpi voitti vai hävittiinkö molemmat? Minua ei harmita *hieman*, vaan todella paljon.

• silti ajatuksissa

En tiedä. Enkä haluakaan kilpailla sillä kumpi hävisi paljon ja kumpi vielä enemmän. Harmittaa vaan.

• En uskaltanut

En tiedä. Enkä haluakaan kilpailla sillä kumpi hävisi paljon ja kumpi vielä enemmän. Harmittaa vaan.

voisko tuota tilannetta vielä korjata? Haavoihin yleensä puhalletaan ja niitä hoidetaan, eikä kaikki haavat tarvitse laastareita. Yleensä puhalluksen jälkeen se harmituskin häviää.

• -E

Jotenkin näin minäkin tulkitsin, tai selittelin itselleni hänen käytöstään.
      Ensin sanoi ihastuneensa mutta muutaman viikon päästä ei pystynytkään enää jatkamaan...?
      Ei ollut poikaparka valmis siihen, että se olisi ollut menoa sitten..
      Eikä sitä olisi muut hyväksyneet kuitenkaan, sitä se kai pelkäsi eniten.

Mä vaan kerkesin tohon päättömään vaiheeseen jo...

• ***** ?

Jos hän (Mies) tällaisia kirjoittelisi minuun liittyen, toivoisin hänen kertovan sen suoraan. Ei tiedä hänkään kuinka paljon ajatuksissa on ollut. Tuntuu pahalta tietää että ainakin viime syksystä lähtien hän oli toisen kanssa. Ajattelin että se tuntuisi vain vähän pahalta ja "unohtaisin" ne ihastumisen tunteet, mutta vaikka olemme viime aikoina vain vilaukselta joitakin kertoja nähneet, en taaskaan saa häntä mielestäni.. :(

• ViisitähtineN

Ihastuin, mutta en tiedä halusiko mies edes tutustua minuun kummemmin, kun pysytteli etäällä ja alkoi vältellä... Luovutin ja sanoin tavallani hänelle "hyvästit". Harmittaa tosiaan. Muistelen lämmöllä - ja harmittaa sitten vielä enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      32
      2403
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1914
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1559
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe