Jari jos olisit tosissasi

Ex-nyxhoito

Meistä tulisi loistava pari! Kerroit haluavasi kanssani enemmän, mutta heitin sen leikiksi. Jäin miettimään jos kuitenkin olit tosissasi. No aika näyttää. On ikävä.

7

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 43

Jari vaan leikittelee, parisuhteessahan se jo ollut pitkään.

• jos olis mulle

Olin tosissani ja paljon olisin halunnut..mutta askel eteenpäinkin olisi aluksi riittänyt..seuraavasta mahdollisuudesta kun koskaan voi tietää..tulisi kyllä loistava pari.....

• Jos olet hän

Mun mielestä olisi haaskausta jos meistä ei tule jotain...uskon että olemme yhdessä PALJON...ja olen samaa mieltä loistavuudesta..olisimme lyömätön parivaljakko:)

• jos olis mulle
        Jos olet hän kirjoitti:

Mun mielestä olisi haaskausta jos meistä ei tule jotain...uskon että olemme yhdessä PALJON...ja olen samaa mieltä loistavuudesta..olisimme lyömätön parivaljakko:)

Paljon on jo haaskattu aikaa..eikä se odottamalla ja siirtämällä koskaan tule ainakaan helpommaksi ..mutta taakse on turha vilkuilla ja vinkua..ei mennyttä aikaa kuitenkaan takaisin voi enää saada,eikä tehtyä tekemättömäksi..vain tulevaan voi vaikuttaa ja se on olennaista..paljon lyömätön parivaljakko ehtisi vieläkin yhdessä kokea ja rakastaa..toivotaan parasta.....

• Jos olet Hän
        jos olis mulle kirjoitti:

Paljon on jo haaskattu aikaa..eikä se odottamalla ja siirtämällä koskaan tule ainakaan helpommaksi ..mutta taakse on turha vilkuilla ja vinkua..ei mennyttä aikaa kuitenkaan takaisin voi enää saada,eikä tehtyä tekemättömäksi..vain tulevaan voi vaikuttaa ja se on olennaista..paljon lyömätön parivaljakko ehtisi vieläkin yhdessä kokea ja rakastaa..toivotaan parasta.....

..mutta tekemättömän saa tehdyksi..jos kaksi ihmistä niin tahtoo.....:) ..eli selkä suoraksi ja katse eteenpäin. Toivotaan parasta mutta ei pelätä pahinta...kaikelle on aikansa, ja uskon ettei ikinä ole liian myöhäistä...mutta kyllä tämä odottelu saisi mun puolesta jo riittää.....

• jos olis mulle
        Jos olet Hän kirjoitti:

..mutta tekemättömän saa tehdyksi..jos kaksi ihmistä niin tahtoo.....:) ..eli selkä suoraksi ja katse eteenpäin. Toivotaan parasta mutta ei pelätä pahinta...kaikelle on aikansa, ja uskon ettei ikinä ole liian myöhäistä...mutta kyllä tämä odottelu saisi mun puolesta jo riittää.....

Jos odottelu saa riittää,niin sitten pitää myös kylmästi toimia sen eteen,vaikka kuinka kuumana muuten käytäisiinkin..kun tilaisuus siihen tulee..koskaan ei ole liian myöhäistä,mutta pelottavasti sitä vain huomaa vuosien kuluvan aina vaan nopeammin ja valuvan haaveiluun..vaikka kroppa voisi tuntea saman ilon kuin sydän.....

• Jos olet Hän
        jos olis mulle kirjoitti:

Jos odottelu saa riittää,niin sitten pitää myös kylmästi toimia sen eteen,vaikka kuinka kuumana muuten käytäisiinkin..kun tilaisuus siihen tulee..koskaan ei ole liian myöhäistä,mutta pelottavasti sitä vain huomaa vuosien kuluvan aina vaan nopeammin ja valuvan haaveiluun..vaikka kroppa voisi tuntea saman ilon kuin sydän.....

Niin.. kokonaisvaltainen ilo on paras ilo :) ...vaikka olen erittäin kärsivällinen niin olen myös hyvin malttamaton, siksi odotus on tuskaa vaikka ja varsinkin kun en tiedä onko odotuksilleni mitään vastausta tulossa ikinää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe