"Eräs vaarallinen bulimiaan mahdollisesti liittyvä fyysinen oire on sydämen rytmihäiriö tai pahimmillaan sydänkohtaus. Tämän saa aikaan elimistön elektrolyyttien ja suolojen epätasapaino, johon toistuva oksentaminen saattaa johtaa."
Koko juttu osoitteessa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Bulimia
Hengellänne leikitte, kaikilla on kuitenkin vain yksi mahdollisuus elämässä,l kannattaa miettiä tarkoin kuin sen käyttää..
Toivottavasti joku heräisi
2
154
Vastaukset
- 23456789kissakävelee
Mulla on anoreksia ja paljon rytmihäiriöitä koko ajan. =C
Elektrolyytit koko lailla ok koska en oksenna enkä käytä laksatiiveja tai diureetteja. "Vain" paastoan. Se kai heikentää sydäntä tai jotain? Niin että myös anorektikoilla voi olla noita häiriöitä. Samaa p-tä tää kaikki. On sitten A tai B.- hni uyhncgy2ihv2upth
No kyllä se tekee sydämelle hallaa paljonkin koska et saa tarvitsemiasi ravintoaineita. Tuolla tiellä käy huonosti, se on väistämätöntä. Hankkikaa apua! Tiedän, olen saman kokenut. Vaikka selätinkin bulimian, jäi siitä elimistöön "vaikutuksia", joita ei saa poistettua.. Harmittaa nykyään niin kamalasti tuo oman terveyden tuhoaminen, mutta enäähän en sille mitään voi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849