Kun yritin pyörittää BluRay-leffaa telkkarin kautta (kytkemällä tietokoneen telkkuun), tuli jatkuvasti ilmoitus että "Sisältö on suojattu. Sisällön käyttöä ei ole sallittu nykyisessä näyttötilassa."
On se nyt perkele että ei voi leffaa katsoa kuin tietokoneen näytöltä! Onko tuohon jokin keino muuttaa asetuksia vai onko tulevaisuudenkin leffaillat tuhottu vain siksi että insinöörit ovat keksineet urpoilla normaaleille ihmisille?
Suojaukset menneet naurettaviksi
SUOJAAN!!!!
5
246
Vastaukset
- kjhkjhgbku
Insinöörit eivät ole keksineet urpoilla, vaan kuvasisältöjen tekijänoikeuksien valvojat.
- Ei ymmärrä
Samaista ongelmaa. Onkos tuohon kellään kertoa mitään ratkaisua?
- ana
On kun KAIKKI lopettaa kaikkien levyjen oston vaikka viikoksi
ps kts myös dvp3880-12 - --------------------
Tuollaiset kopiosuojaukset ovat järjettömiä juuri siksi, että ne eivät hyödytä muita kuin piraattien myyjiä.
Mikään kopiosuojaus ei ole murtamaton, ja ammattilaiset osaavat ne murtaa mutta ei välttämättä tavalliset käyttäjät. Tästä seuraa se, että levyt kannattaa hankkia piraatteina, koska ne toimivat kuten pitääkin. - ana
Asiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa853588Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292373Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1402016Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33861En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30780- 43775
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen59722Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet3706- 40677
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87666