http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194688377213/artikkeli/puheenaihe tyton puute sairastuttaa miehenalun.html
Mielenkiintoinen artikkeli, joskin tuossa on mutkat vedetty pahasti suoriksi mm. norjalaisen ampujan tapauksessa. Kyseistä norjalaista kun on kuvailtu erittäin suosituksi tyypiksi joka toimi kansainvälisissä asiakaspalvelutehtävissä ja oli tyttöjen keskuudessa "suosittu tyyppi".
Mutta silti kyllä tuossakin jutussa paljon perää on.
"Seksi, tai seksin puute on keskeinen nuorta miestä eteen päin ajava voima. Jos seksistä jää paitsi, mieli alkaa täyttyä liian helposti pakkomielteillä oman surkeutensa laajentamisesta koko ympäröivään yhteiskuntaan. "
Maailma on hyvin seksistinen ja kuka hyvänsä voi todeta, etteivät miehet "saa halutessaan". Naisille tuo onnistuu paljon helpommin. Netistä tai livenä voi milloin tahansa saada seuraa, jos haluaa. Miesten kohdalla seuraa saavat yleensä vain ne joilla on jo ennestään seuraa.
"Yksinäiselle ihmiselle hyvinvointiyhteiskunta on kolkko, antiyhteisöllinen tila, jota on liian helppo alkaa vihata, ja vertaistukea joka ainoaan vihan lajiin löytyy netistä. Tähän kylmyyteen ei auta mikään muu kuin toisen ihmisen fyysinen läheisyys, seksi ja rakkaus."
Tämä on erittäin totta. Vihaporukat ovat ainoat jotka hyväksyvät tämmöiset epäsosiaaliset tapaukset varsinkin miehissä. Muuta ymmärtäväistä yhteisöllisyyttä ei löydy. Keskustelupalstalla voi mahdollisesti saada "tsemppiä!" viestin, mutta se on ainoa lohdutus mitä yleensä saadaan.
Yksinäisiä miehiä myös yleensä syyllistetään rankasti niin miesten kuin naistenkin kohdalta, eli "Sinä et ansaitsekkaan kumppania".
"Yksikin todellinen tyttöystävä olisi ihan vain olemalla voinut estää Auvisen, Saaren tai nyt joukkomurhaajaksi epäillyn Breivikin teot. Nuorilla miehillä olisi silloin ollut yksinkertaisesti parempaa tekemistä kuin murhafantasioiden toteuttaminen."
Kirjoittaja on hieman liikaakin linkittänyt tapahtumaketjut toisiinsa. Se että olisiko tyttöystävä vaikuttanut tilanteeseen millään lailla on mahdotonta sanoa. Mutta on todennäköistä etteivät mm. suomalaiset olisi tunteneet niin suurta vihaa seksististä yhteiskuntaa kohtaan, jos heillä olisi ollut "parempaa seuraa".
"Lopuksi ei voi muuta kuin esittää vetoomuksen kaikille nuorille naisille: menkää puhumaan ja tekemään tuttavuutta ujojen, syrjään vetäytyvien hiljaisten nuorten miesten kanssa. Se pelastaa heidät, ja joissain tapauksissa myös kymmeniä muita."
En tiedä että pitäisikö suomalaistenkaan tyttöjen/naisten toimia kenenkään hengen pelastajina, mutta totuus on että ilman naista mies jää yleensä täysin yksin.
"Ota kantaa: Onko pohjoismaiden miehillä liian vähän tyttöystäviä?"
tyton puute sairastuttaa miehenalun
176
4686
Vastaukset
- ei kiitos
ai niin kun että pillu päivässä pelastaa miehen kuin miehen ja pitää lääkärin ja poliisin loitolla :)
kyllä on naisesta jälleen tehty esine, esineen nimi on jälleen pillu. kuulkaapas poijat, käykää ostamassa lähimmästä sexshopista itsellenne naintikelpoinen kumipillu ja jättäkää naiset rauhaan moiselta töryltänne.
.. kyllähän se on kokoajan mielessä, mutta hypätään nyt ensin..
tässä maailman törkein lause maailman etovimmalta .
totta helvetissä pohjoismaisilla miehillä on liian vähän tyttöystäviä kun ei heistä ole muuhun kuin kertapanoon, ei heistä ole ihmisiksi, kuinka siis muuhunkaan, yäk.- Ristiriitaista?
..."kyllä on naisesta jälleen tehty esine"...
..."totta helvetissä pohjoismaisilla miehillä on liian vähän tyttöystäviä kun ei heistä ole muuhun kuin kertapanoon, ei heistä ole ihmisiks"..
Nuo molemmat olivat samassa viestissä. - Mertsi er
Kyllä se jossain mielessä pitää paikkansa jos ei suhde pelaa kotona niin työt ja muutkinasiat menee pieleen. Sanoi kerran eräs työnantaja ja tuli seurattua sivusta työkavereita ja piti hyvin paikkansa. On myös omaa kokemusta ja myönnän että asia pitää paikkansa
- karvakainalotar
No näinhän se on että nainen on lähinnä astuttava karvakainalo noin kollin näkökulmasta. Ja kuten italialaiset naiset sanovat "Kaikki naiset ovat horatsuja, neitsyt Mariakin" ei noista kävelevistä hanureista muuta kannata kuvitella neuvoo seksologi Aina Ilona Pyllykirjassa http://www.pyllykirja.fi/2011/
- yksulkopuolinen
Lue tämä..
"Tähän kylmyyteen ei auta mikään muu kuin toisen ihmisen fyysinen läheisyys, seksi ja rakkaus."
..äläkä syyllistä meitä kunnollisia,ehkä ujoja ja rauhallisia miehiä jotka taatusti rakastaisivat jos saisivat mahdollisuuden näyttää näille valitettavasti ylipinnallisille suomalaisnaisille.
Ei muuhun kuin kertapanoon? Ei ole ihmisiksi? mitä ihmettä????- t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
suominaisesta ei oo ku kertapanoon,sitte se rupee vaatimaan rahaa eli suominaine on samanlaine ku jenkkinaine eli pienisuinen, viivahuulinen,ahne ja kylmä "osamaksuhuora" ,,,,....
- hyvähyvää
Se että artikkelin kommentit-osio on täyttynyt noin paljosta vihaisia viestejä kertoo että nyt osuttiin nappiin.
Hyvä artikkeli!
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2011071914077924_lz.shtml - ...
Nuorena en saanut millään tyttöystävää, jonka seuraksena masennuin ja minulle tuli hyvin katkeria ja häiriintyneitä ajatuksia niin kyllä tää on ihan paikkaansa pitävä uutinen.
- sergeits
Puumia on Suomi täynnä
kenenkään nuoren miehen
ei tarvitse olla puuteessa
Aikoinaan kun olin nuori
ne vei kotiinsa kylvetti
syötti juotti ja jos älys
koittaa tisua sai taatusti
pillua niinpaljon kun jaksoi
ja kyl sitä sillon jaksoikin
panna koko yön
No ei kannata olla kovin
ranttu näön koon suhteen
Nykään kun katsoo palstoja
saitteja puumia näyttää ole
van jopa enemmän mistä
valita yksinäiseet naisen
hakee nuoria poikia miehiä
ja jos on vähä rohkeampi
niin myös parit saa jopa
panna molempia
Tai saa panna naista
ja äijä vetää samalla
hanuriin
- ghost o'DAF
Makeammin naurattaa muiden murheet, kun itsellä ei ole siteitä elämään.
Verilöyly on hieno sanapari.
Ja broilerinmehästys. - Muuta ei pyydetty
"Lopuksi ei voi muuta kuin esittää vetoomuksen kaikille nuorille naisille: menkää puhumaan ja tekemään tuttavuutta ujojen, syrjään vetäytyvien hiljaisten nuorten miesten kanssa. Se pelastaa heidät, ja joissain tapauksissa myös kymmeniä muita."
Ja ihmiset repii hiuksiaan. - voi aikoja
Jos nämä ujot, hiljaiset miehet ovat vain tyttöystävän päässä joukkomurhaajaksi muuttumisesta, en varmasti mene heille juttelemaan tai ryhdy heille tyttöystäväksi. Päinvastoin, välttelen näitä ihmisiä kuin ruttoa, jos heillä kerran tuollaisia ajatuksia liikkuu päässä.
En ryhdy oman henkeni uhalla pelastamaan kymmeniä mahdollisia uhreja sekopäiseltä, syrjäänvetäytyvältä murhaajalta. Jossain vaiheessa tuollainen ihminen väistämättä sekoaa enkä missään tapauksessa halua olla silloin paikalla, jos vain voin sen välttää.
Aivan värisen inhosta, kun ajattelen ihmistä joka kirjoittaa, että ilman naista jääminen oikeuttaa joukkomurhan. Ja näitä kirjoituksia joudumme sietämään jokaisen kouluammuskelun ja joukkomurhan jälkeen. Käsittämätöntä halveksuntaa ja tunteettomuutta todellista trgediaa kohtaan.- ...
Hyväksyt siis sen, että teinejä joukkomurhataan jos et halua että miesten syrjäytymistä ehkäistään.
- Olet väärässä
Ujoilla ja hiljaisilla ei ole tuollaisia jaatuksia.
- vai aikoja
... kirjoitti:
Hyväksyt siis sen, että teinejä joukkomurhataan jos et halua että miesten syrjäytymistä ehkäistään.
Hyväksyt siis sen, että kaikki jotka jäävät ilman tyttöystävää saavat tehdä joukkomurhan?
- Ei toivoa
vai aikoja kirjoitti:
Hyväksyt siis sen, että kaikki jotka jäävät ilman tyttöystävää saavat tehdä joukkomurhan?
No eihän se naisten syy varsinaisesti ole että nämä kaverit joukkomurhan tekivät vaan jokainen kantaa vastuunsa omista teistaan. Eikä ketään saisi satuttaa fyysisesti tai henkisesti
Mutta nämä tyypit kuitenkin päätyivät joukkomurjaakisi ja tuskin sinun kaltaisten naisten tuntema inho yksinäisiä ja ujoja kohtaan auttoi näkemään mitään muuta keinoa purkamaan pahaa oloa.
Väittäisin että jos joku olisi näitäkin kavereita joskus halannut tai pyytänyt leffaan niin maailma olisi vähän parempi paikka.
Miten sitten sinusta pitäisi yksinäisiä auttaa? - voi aikoja
Ei toivoa kirjoitti:
No eihän se naisten syy varsinaisesti ole että nämä kaverit joukkomurhan tekivät vaan jokainen kantaa vastuunsa omista teistaan. Eikä ketään saisi satuttaa fyysisesti tai henkisesti
Mutta nämä tyypit kuitenkin päätyivät joukkomurjaakisi ja tuskin sinun kaltaisten naisten tuntema inho yksinäisiä ja ujoja kohtaan auttoi näkemään mitään muuta keinoa purkamaan pahaa oloa.
Väittäisin että jos joku olisi näitäkin kavereita joskus halannut tai pyytänyt leffaan niin maailma olisi vähän parempi paikka.
Miten sitten sinusta pitäisi yksinäisiä auttaa?Se, että ujot ja syrjäytyneet tuntevat edes lievää sympatiaa joukkomurhaajia ja heitä ymmärtäviä kirjoittajia kohtaan, ei mitenkään auta minun kaltaisiani naisia olemaan tuntematta inhoa yksinäisiä ja ujoja kohtaan.
Ei yksinäisiä tarvitse auttaa, jos siis puhutaan tavallisista, työikäisistä ja fyysisesti terveistä ihmisistä. Heidän kuuluu auttaa itse itseään eikä odottaa että kaikki tehdään heidän puolestaan. Itse pitää jutella työkaverille tai sukulaiselle. Itse pitää hankkia harrastus ja yrittää tutustua ihmisiin sitä kautta. Jos omat voimat loppuvat, niin yhteiskunta maksaa psykologilla käynnin. Kunhan vain menee sinne. Itse.
Minä en halua ymmärtää murhaajia, vaikka olisivat miten yksinäisiä, hyljeksittyjä, heikkoja ja onnettomia. Kun ihminen tekee rikoksista pahimman, vie hengen toiselta ihmiseltä, kukaan ihminen ei ole sen jälkeen mitään velkaa hänelle. Ei sääliä tai ymmärrystä. Pelkästään rehellinen oikeudenkäynti.
Väittäisin, että jos yhteiskunta selkeästi ja yksimielisesti tuomitsisi murhan, monet ammuskelijat olisivat miettineet kahdesti tietäessään, ettei ymmärrystä heru keneltäkään hirmuteon jälkeen. Ehkä maailma olisi silloin vähän parempi paikka. - Lähihoitaja ja äiti
voi aikoja kirjoitti:
Se, että ujot ja syrjäytyneet tuntevat edes lievää sympatiaa joukkomurhaajia ja heitä ymmärtäviä kirjoittajia kohtaan, ei mitenkään auta minun kaltaisiani naisia olemaan tuntematta inhoa yksinäisiä ja ujoja kohtaan.
Ei yksinäisiä tarvitse auttaa, jos siis puhutaan tavallisista, työikäisistä ja fyysisesti terveistä ihmisistä. Heidän kuuluu auttaa itse itseään eikä odottaa että kaikki tehdään heidän puolestaan. Itse pitää jutella työkaverille tai sukulaiselle. Itse pitää hankkia harrastus ja yrittää tutustua ihmisiin sitä kautta. Jos omat voimat loppuvat, niin yhteiskunta maksaa psykologilla käynnin. Kunhan vain menee sinne. Itse.
Minä en halua ymmärtää murhaajia, vaikka olisivat miten yksinäisiä, hyljeksittyjä, heikkoja ja onnettomia. Kun ihminen tekee rikoksista pahimman, vie hengen toiselta ihmiseltä, kukaan ihminen ei ole sen jälkeen mitään velkaa hänelle. Ei sääliä tai ymmärrystä. Pelkästään rehellinen oikeudenkäynti.
Väittäisin, että jos yhteiskunta selkeästi ja yksimielisesti tuomitsisi murhan, monet ammuskelijat olisivat miettineet kahdesti tietäessään, ettei ymmärrystä heru keneltäkään hirmuteon jälkeen. Ehkä maailma olisi silloin vähän parempi paikka.Voi kun tuo asia oliskin noin yksinkertainen..'ei yksinäisiä yms tarvi auttaa' ja 'itse pitää mennä ja puhua'. onko se sinulta tai muilta pois jos sen verran auttaa että ottaa mukaan porukkaan, juttelee, kutsuu mukaan porukoitten juttuihin esim. työpaikalla ja koulussa??? Kerran päähän potkittu, esim väkivaltainen lapsuus jne, sekä yhä vaan päähän potkittu voi sortua lopulta harkitsemattomiin tekoihin kun viha kerääntyy sisälle. Ja huom, en hyväksy minkäänlaista väkivaltaa!!
- ---.
voi aikoja kirjoitti:
Se, että ujot ja syrjäytyneet tuntevat edes lievää sympatiaa joukkomurhaajia ja heitä ymmärtäviä kirjoittajia kohtaan, ei mitenkään auta minun kaltaisiani naisia olemaan tuntematta inhoa yksinäisiä ja ujoja kohtaan.
Väittäisin, että jos yhteiskunta selkeästi ja yksimielisesti tuomitsisi murhan, monet ammuskelijat olisivat miettineet kahdesti tietäessään, ettei ymmärrystä heru keneltäkään hirmuteon jälkeen. Ehkä maailma olisi silloin vähän parempi paikka.Mistä näitä idiootteja syntyy? Vahingoista varmaan.
Jos niille nuorille yksinäisille olisi tarjottu sitä mahdollisuutta käydä sosiaalista kanssakäymistä, ei heistä välttämättä tulisi "murhanhimoisia" tmv. En kyllä sano, ettäkö juuri naisen puute nuorten miesten elämässä tekisi heistä tällaisia kuten artikkelissa väitetään, mutta tuollainen inho syrjäytyneitä ihmisiä kohtaan on aika hemmetin sydämetöntä. Ja sydämettömiä on ne pahimmat murhaajatkin.
Olen itse tutustunut useampaan hiljaiseen ihmiseen ja he ovat olleet todella mukavia kun heihin on otettu yhteyttä ja annettu mahdollisuus jutella eikä ole vain syrjitty. Kaikki eivät yksinkertaisesti osaa tehdä aloitetta, jos heitä on esim. lapsena kohdeltu kaltoin (aika kärjistettyä, mutta mahdollista.) joko ikätovereiden tai vanhempien/suvun toimesta, tai heidän persoonansa ei ole aloitteen tekevää sorttia.
Eikä se yksinäisyys ja introverttius aina johda toisten ihmisten murhaamiseen. - Werdinant
Olet väärässä kirjoitti:
Ujoilla ja hiljaisilla ei ole tuollaisia jaatuksia.
Olin koulukiusattu ehkä vähän ujo syjäytynyt
mutta kun pääs jo nuorena pillun makuun
naapurin sisarusten 3 kanssa ja halut oli
kovat niin aheralla metsästyksellä nitä oli
kyl tarjolla kohtuulisesti kun ei katso pelkkää
ulko kuorta ja on vähän pelisiltää koska ja miten
pääsee päämäärään
Toisia pitää lähestyä hitaasti ajan kannassa
toisten kanssa taas tietty estoton röyhkeä suora
toiminta johtaa panoon nopeasti
Sit armijan jälkeen oli kolme vakipanoa ja piti
valita kenestä ottaa vakituisen ja kokematon
mutta innokas jota voi kouluttaa jäi vaimoks
Kyl vanhempankin on pillua irronnut kun ei
ole lian ranttu - Omituinen kysymys
Ei toivoa kirjoitti:
Miten sitten sinusta pitäisi yksinäisiä auttaa?Voi ystävät hyvät
Mielestäni tämä keskustelu on nyt aivan omituista. Miksi koskaan ei esitetä kysymystä toisin päin: voiko miehen puute jne. Tai että miksi miehet eivät vie ujoja ja estyneitä, hiljaisia naisia elokuviin tms., vaan jättävät heidät yksin kotiin ahdistumaan?
Miehet ovat heikompi sukupuoli tässä asiassa, sille ei valitettavasti mahda mitään. Aika outoa lähteä etsimään syytä naisista, jos mies tappaa kymmeniä täysin viattomia nuoria.
Eivätkä kaikki miehet ole tappajia, vaikka hiljaisia ja ujoja olisivatkin. - Ei toivoa
Omituinen kysymys kirjoitti:
Voi ystävät hyvät
Mielestäni tämä keskustelu on nyt aivan omituista. Miksi koskaan ei esitetä kysymystä toisin päin: voiko miehen puute jne. Tai että miksi miehet eivät vie ujoja ja estyneitä, hiljaisia naisia elokuviin tms., vaan jättävät heidät yksin kotiin ahdistumaan?
Miehet ovat heikompi sukupuoli tässä asiassa, sille ei valitettavasti mahda mitään. Aika outoa lähteä etsimään syytä naisista, jos mies tappaa kymmeniä täysin viattomia nuoria.
Eivätkä kaikki miehet ole tappajia, vaikka hiljaisia ja ujoja olisivatkin.No mistä näitä tälläisiä naisia sitten löytyy, nuokin kun on yleensä varattu?
Kyllä mä voisin elokuvat tarjota jollekkin tuollaiselle tytölle Etelä-Karjalassa jos vaan löytys jostain :) - nappijuttu
Werdinant kirjoitti:
Olin koulukiusattu ehkä vähän ujo syjäytynyt
mutta kun pääs jo nuorena pillun makuun
naapurin sisarusten 3 kanssa ja halut oli
kovat niin aheralla metsästyksellä nitä oli
kyl tarjolla kohtuulisesti kun ei katso pelkkää
ulko kuorta ja on vähän pelisiltää koska ja miten
pääsee päämäärään
Toisia pitää lähestyä hitaasti ajan kannassa
toisten kanssa taas tietty estoton röyhkeä suora
toiminta johtaa panoon nopeasti
Sit armijan jälkeen oli kolme vakipanoa ja piti
valita kenestä ottaa vakituisen ja kokematon
mutta innokas jota voi kouluttaa jäi vaimoks
Kyl vanhempankin on pillua irronnut kun ei
ole lian ranttu"kokematon mutta innokas jota voi kouluttaa jäi vaimoks"
Juurikin näin. Tosin ite en usko avioliittoon, avoliittoon kylläkin, mut vaimo se on avovaimokin. vai aikoja kirjoitti:
Mistä tiedätte et tyttöystävä/pi....saanti ois estänyt jos vaikka hän olikin HOMO!
- sfdaf
nappijuttu kirjoitti:
"kokematon mutta innokas jota voi kouluttaa jäi vaimoks"
Juurikin näin. Tosin ite en usko avioliittoon, avoliittoon kylläkin, mut vaimo se on avovaimokin.Sen kun uskot avo"liittoon" joka ei kyllä mikään liitto ole. Vaimo-nimeä ei myöskään tarvitsisi käyttää avopuolisoista, jotka eivät tosiaan missään todellisessa liitossa ole.
Muuten samaa mieltä. Naisena olin kokematon ja innokas mennessämme naimisiin. Hyvin tuo mies jaksaa katsella, vaikka en kaikkea olekaan oppinut (ja on ehkä hänelläkin jotain opittavaa vielä). - terv. mamu
Ei toivoa kirjoitti:
No mistä näitä tälläisiä naisia sitten löytyy, nuokin kun on yleensä varattu?
Kyllä mä voisin elokuvat tarjota jollekkin tuollaiselle tytölle Etelä-Karjalassa jos vaan löytys jostain :)Hae täältä vaasasta, varsinki jos vähän tummempi käy......Etelä-karjalan poika....:)
- Wanha soturi
... kirjoitti:
Ensiksi muutama sana tästä stereotyyppisestä ajattelusta. Miten ihmeessä voidaan esim. muutaman kymmenen, tai vielä pienemmän, joukon otoksesta tehdä raflaava johtopäätös, että "kaikki suomalaiset naiset/miehet...?" Tai vastaavasti positiivisessa mielessä, että "kaikki italialaiset miehet/naiset...?" Monesti nämä käsitykset elävät sitkeästi, vaikka kommentin esittäjällä ei olisi minkäänlaista konkreettista kokemusta ko. maan kansalaisista. Kuitenkin, suomessakin, on miljoonia naisia ja miehiä. Italiassa kymmeniä miljoonia. Vastaavasti joku käytyään esim. parin viikon lomalla Floridassa, katsoo voivansa asiantuntevasti puhua U.S.A:sta ja sen imiöistä. Ihan niinkuin käytyään Hyvinkäällä olisi asiantuntija Euroopan suhteen. Avointa mieltä ja suhteellisuudentajua hyvät ihmiset!
Toisaalta ei se voi olla nuorten naisten "velvollisuus" hakeutua suhteisiin ujojen poikien tai nuorten miesten kanssa. Se vain nyt menee ihmisyhteisössä niin, että naisia houkuttavat tietyt miehet, toiset taas eivät. Miehet joutuvat enemmän työtä tekemään asian eteen, sekin vain on näin. Ehkä tulevaisuudessa naiset ottavat komennon vielä jyrkemmin, kun heidän koulutus- ja tulotasonsa hurahtaa miesten vastaavan ohi. Osittain näin on jo käynytkin.
Naisia, tutkitusti, kiinnostavat miehessä raha, valta, kuuluisuus. Itse asiassa enemmän kuin vaikkapa pelkkä ulkonäkö. Ne em. ominaisuudet tuovat naiselle turvallisuutta ja vakautta. Ja menestynyt nainen, toistaiseksi ainakin, haluaa rinnalleen myös menestyneen miehen. Mies sen sijaan saattaa naida ihan eri yhteiskuntaluokkaa (alempaa) edustavan naisen paljon herkemmin ja ihan muista syistä. Tästäkin julkaistiin keväällä tutkimus.
Eli eivät ne ujot pojat tule naisia saamaan tulevaisuudessakaan. Jos ei pysty viemään, ei saa ketään vikisemäänkään. Onneksi kuitenkin monissa tapauksissa, mies voi asemalleen naismaailmassa tehdä jotain. Kun saa ulkoiset puitteet kuntoon, alkavat misutkin kiinnostua. Ruosteisen Ladan kyytiin ei monikaan lähde, mersu kiinnostaa jo monia.
Onneksi ihan kaikki naiset eivät kuitenkaan ajattele vain maallista mammonaa tai kuuluisuutta. On niitä "vaihtoehtonaisiakin" olemassa. Ja sujuvasanainen mies kyllä naisia saa, vaikkei rahaa ja valtaa omaisikaan. Sitä supliikkiakin voi sitä paitsi kehittää. Kannattaakin.
- Ei toivoa
Ei kukaan varsinaisesti ole varmasti tyttöystävän päässä joukkomurhaajaksi muuttumisesta, mutta veikkaan että jos joku tyttö olisi jollekkin näistä murhaajista ennen kuin alkoi päässä ajatukset vellomaan näyttänyt että elämässä on jotain hyvääkin niin olisivat ehkä voineet saada vähän tarttuma pintaa normaaliin elämään.
Kun ihmistä tarpeeksi potkii päähän ja elämä on helvettiä niin seuraukset on arvaamattomat, jotkut vetävät itsensä kiikkuun ja jotkut ryhtyvät joukkomurhaajiksi. Toivottavasti näistä murhista jotain opitaan ja ihmiset alkaisivat välittää enemmän pahoinvoivista, tuonkin uutisen kommenteissa huokuu inho yksinäisiä ja ujoja nuoria miehiä kohtaan.
Itse olen 24v. nuori mies, suht urheilullinen, työssä käyvä ja huolehdin hygienista joka päivä enkä kulje missään rääsyissä. En juurikaan juo alkoholia varsinkaan humaltumiseen, joten tuo on sulkenut kaikki ystäväpiirit näin pienessä kaupungissa, yksi ystävä löytyy ja jokunen hyvänpäivän tuttu. Mutta ainoastaan yhden tytön kanssa olen pari kuukautta tapaillut ja sitten meni poikki. Tuo oli kuitenkin elämäni parasta aikaa.
Luultavasti tuo tyttö oli kuitenkin poikkeus säännöstä, kun ei tuon jälkeen yksikään tyttö ole mitään kiinostusta näyttänyt.
Olisiko se niin vaikeaa olla inhomatta hiljaisempia ja ujompia miehiä??? Itse jos täältä lähden oman käden kautta niin turha pelätä että kukaan muu itseään satuttaa, mutta olisi kuitenkin kiva elää normaali elämä, antaa ja saada rakkautta, tehdä asioita ja matkustella jonkun kivan tytön kanssa. Saada edes halaus joskus?
Vielä jaksan katsoa mitä huominen tuo tullessaan, mutta kuinka kauan? Valoa ei tunnellin päässä näy.
Ainoa taho joka musta välittää on verottaja. Rahat kyllä tämä pahoinvointiyhteiskunta minulta haluaa, mutta mitään ei tehdä kansalaisten jotka tappavat toisiaan auttamiseksi.
"Mä uskon kuitenkin, että lopussa meille kaikille käy hyvin"- tyttövaan..
Ei hiljaisessa ja ujossa välttämättä mitään vikaa ole. Mutta valitettavan usein esiintyy myös epävarmuutta, itseluottamuksen puutetta, mustasukkaisuutta, saamattomuutta. Mun mielestä (monen kokemuksen jälkeen aina vaan enemmän) on kamalan ärsyttävää kun mies väheksyy itteään tosissaan. Vanha ja kulunut ajatus mutta toimii edelleen: jos et rakasta itseäsi niin miksi joku toinen rakastais. Mie olen viimeset 10 vuotta opetellut pitämään kropastani, arvostamaan omaa luonnettani jne. Teininä oli todella vaikeeta uskoa että tämmösestä kukaan pitäisi.. Nyt alkaa olla pään sisässä asia suhteellisen hyvin kohdallaan, peilikuvalle osaa hymyillä, huonompina päivinä nauraa pilkallisesti mutta kuitenkin :) Jos tiedostat heikkoutesi niin tee niille jotain tai hyväksy ja OLE SILTI YLPEÄ ITESTÄS. Ryhdikkäästi ja pää pystyssä kulkeva mies on komia näky vaikka ei sanois sanaakaan
- voi aikoja
Ei ole tyttöystävän eikä yhteiskunnan vastuulla näyttää, että elämässä on jotain hyvää. On jokaisen omalla vastuulla löytää itse ne hyvät puolet. Ja kyllä löytämiseen saa apua tarjota omasta halusta, mutta kenelläkään yksityisellä ihmisellä ei siihen ole, eikä pidä olla, velvollisuutta.
Ja kyllä, on todella vaikeata olla inhoamatta hiljaisempia ja ujompia miehiä, kun vuodesta toiseen joutuu lukemaan tekstejä, joissa selitetään että tyttöystävän puuttuminen, jos nyt ei aivan oikeuta joukkomurhaa, niin ainakin selittää sen. Kuka näitä ujoja ja syrjäytyneitä miehiä puolustavia tekstejä kirjoittaa, jos eivät ujot ja syrjäytyneet itse?
Kun nykyään näen jonkun istuvan baarissa yksin, ensimmäinen ajatukseni on: Mahtaako tuo hyväksyä tyttöystävättömien tekemän joukkomurhan?
Tätäkö ujot miehet oikeasti haluatte? - Ei toivoa
tyttövaan.. kirjoitti:
Ei hiljaisessa ja ujossa välttämättä mitään vikaa ole. Mutta valitettavan usein esiintyy myös epävarmuutta, itseluottamuksen puutetta, mustasukkaisuutta, saamattomuutta. Mun mielestä (monen kokemuksen jälkeen aina vaan enemmän) on kamalan ärsyttävää kun mies väheksyy itteään tosissaan. Vanha ja kulunut ajatus mutta toimii edelleen: jos et rakasta itseäsi niin miksi joku toinen rakastais. Mie olen viimeset 10 vuotta opetellut pitämään kropastani, arvostamaan omaa luonnettani jne. Teininä oli todella vaikeeta uskoa että tämmösestä kukaan pitäisi.. Nyt alkaa olla pään sisässä asia suhteellisen hyvin kohdallaan, peilikuvalle osaa hymyillä, huonompina päivinä nauraa pilkallisesti mutta kuitenkin :) Jos tiedostat heikkoutesi niin tee niille jotain tai hyväksy ja OLE SILTI YLPEÄ ITESTÄS. Ryhdikkäästi ja pää pystyssä kulkeva mies on komia näky vaikka ei sanois sanaakaan
Hyvä että olet oppinut pitämään kropastasi ja pidät itseäsi kauniina. :) Itsekkin kyllä olen tyytyväinen fyysiseen puoleeni olen pitkä ja lihastakin löytyy vähän, mutta kun se ei riitä. Kehon saa näyttämään hyvältä helposti verrattuna siihen mitä tarvitaan mielen harjoittamiseen.
Ei ole mitään kuntosaleja joissa voisi harjoitella ihmissuhdetaitoja - Ei toivoa
voi aikoja kirjoitti:
Ei ole tyttöystävän eikä yhteiskunnan vastuulla näyttää, että elämässä on jotain hyvää. On jokaisen omalla vastuulla löytää itse ne hyvät puolet. Ja kyllä löytämiseen saa apua tarjota omasta halusta, mutta kenelläkään yksityisellä ihmisellä ei siihen ole, eikä pidä olla, velvollisuutta.
Ja kyllä, on todella vaikeata olla inhoamatta hiljaisempia ja ujompia miehiä, kun vuodesta toiseen joutuu lukemaan tekstejä, joissa selitetään että tyttöystävän puuttuminen, jos nyt ei aivan oikeuta joukkomurhaa, niin ainakin selittää sen. Kuka näitä ujoja ja syrjäytyneitä miehiä puolustavia tekstejä kirjoittaa, jos eivät ujot ja syrjäytyneet itse?
Kun nykyään näen jonkun istuvan baarissa yksin, ensimmäinen ajatukseni on: Mahtaako tuo hyväksyä tyttöystävättömien tekemän joukkomurhan?
Tätäkö ujot miehet oikeasti haluatte?Ja näin se noidankehä pyörii :)
"All of this has happened before, and it will all happen again." - tyttövaan...
Ei toivoa kirjoitti:
Hyvä että olet oppinut pitämään kropastasi ja pidät itseäsi kauniina. :) Itsekkin kyllä olen tyytyväinen fyysiseen puoleeni olen pitkä ja lihastakin löytyy vähän, mutta kun se ei riitä. Kehon saa näyttämään hyvältä helposti verrattuna siihen mitä tarvitaan mielen harjoittamiseen.
Ei ole mitään kuntosaleja joissa voisi harjoitella ihmissuhdetaitojaToi on kyllä ihan totta! Ja eipä sillä kropalla pääse mihinkään.. Lähinnä pyrin pitämään itsestäni kokonaisuutena että olis pokkaa mennä tekemään aloitteita. Muutaman viat unohdan taka-alalle ja koitan esiintyä edukseni. Ihmissuhdetaidot tuntuis kehittyvän lähinnä työpaikalla, onneksi edes siellä. Koska olen elänyt semmosen ajan kun kontaktin ottaminen oli vaikeaa niin yritän nyt jakaa hyvää eteenpäin. Kun tapaan ujoja ja hiljaisia niin psyykkaan ja kehun ja teen parhaani että saisin toisen vähän avautumaan. En kuitenkaan ota tuommoista ihmistä itselleni projektiksi koska se on henkisesti todella raskasta. Parisuhteeseen ei ole hyvä lähtökohta että yrittää parantaa sen henkisesti heikommin pärjäävän osapuolen.
- Ei toivoa
voi aikoja kirjoitti:
Tätäkö ujot miehet oikeasti haluatte?Lisäki en ainakaan itse hyväksy mitään väkivaltaa fyysista tai henkistä ketään kohtaan, mutta eri asia on hyväksyä kuin ymmärtää syyt väkivallan takia.
Mutta onhan tuo sitten kivaa että jos seuraavan kerran baarissa yksin yhdellä iltaoluella istuessani tiedän naisten pitävän minua joukkomurjaajana.
Ei minulle ole yhteiskunta mitään apua tarjonnut, olen esim. etsinyt seurakunnaltakin ryhmiä yksinäisille joissa tutustua uusiin ihmisiin, vaikka en mihinkään suurempaan voimaan usko. Eikä mitään apua ole löytynyt, kun olen työssäkäyvä, alkoholi- tai huumeongelmaton sinkku, ilman rikosreksiteriä. Muille ryhmille olisi kyllä vaikka mitä tahansa tapahtumaa. - ei näin.
voi aikoja kirjoitti:
Tätäkö ujot miehet oikeasti haluatte?Oot kyl todella tyhmä, kun vihaat kaikkia ujoja sen takia ku muutama kirjoittelee tollasia tekstejä netis.
- ujompi mies
voi aikoja kirjoitti:
Tätäkö ujot miehet oikeasti haluatte?Jos yksinäinen ujo mies ei vielä ole häiriintynyt ja psykopaatti, niin hänestä kyllä tulee sellainen helposti, kun kohtaa riittävän monta tuollaista naista, joilla on jo ennakkoasenteena totaalinen hylkääminen, aliarviointi ja halveksunta. Ei sinun ole pakko kaikkiin ihastua, mutta jotain kunnioitusta hei please...
- Jatkuu..
ei näin. kirjoitti:
Oot kyl todella tyhmä, kun vihaat kaikkia ujoja sen takia ku muutama kirjoittelee tollasia tekstejä netis.
En minäkään vihaa kaikkia naisia sen takia, että sun kaltaset urpot kirjoittelee tääl tollasta paskaa ujoista.
- voi aikoja
Ei toivoa kirjoitti:
Lisäki en ainakaan itse hyväksy mitään väkivaltaa fyysista tai henkistä ketään kohtaan, mutta eri asia on hyväksyä kuin ymmärtää syyt väkivallan takia.
Mutta onhan tuo sitten kivaa että jos seuraavan kerran baarissa yksin yhdellä iltaoluella istuessani tiedän naisten pitävän minua joukkomurjaajana.
Ei minulle ole yhteiskunta mitään apua tarjonnut, olen esim. etsinyt seurakunnaltakin ryhmiä yksinäisille joissa tutustua uusiin ihmisiin, vaikka en mihinkään suurempaan voimaan usko. Eikä mitään apua ole löytynyt, kun olen työssäkäyvä, alkoholi- tai huumeongelmaton sinkku, ilman rikosreksiteriä. Muille ryhmille olisi kyllä vaikka mitä tahansa tapahtumaa.Olisi helpompi olla suhtautumatta ennakkoluuloiesti syrjäänvetäytyviin miehiin, jos tälläkin keskustelupalstalla ei olisi niin paljon tekstejä, joissa tyttöystävän puutteen katsotaan oikeuttavan joukkomurhaan.
Ja naisia uhkaillaan, että jos et nyt heti mene tekemään tuttavuutta ujon miehen kanssa, niin seuraava ostosreissusi päättyy todennäköisesti siihen että aivosi kerätään lapiolla ostoskeskuksen lattialta. Tai jos ei juuri sinun niin ainakin jonkun perheenjäsenesi tai ytäväsi. Ja se on sinun syysi.
Missä ovat ujojen mieten viestit, joissa sanotaan että on sairasta uskoa että naisen puute olisi ymmärrettävä syy joukkomurhaan? Että he eivät voi ymmärtää noin kauheaa tekoa ja eivät ikinä voisi kuvitellakaan että joku tekisi tuollaista vain siksi ettei saa naista? - voi aikoja
voi aikoja kirjoitti:
Olisi helpompi olla suhtautumatta ennakkoluuloiesti syrjäänvetäytyviin miehiin, jos tälläkin keskustelupalstalla ei olisi niin paljon tekstejä, joissa tyttöystävän puutteen katsotaan oikeuttavan joukkomurhaan.
Ja naisia uhkaillaan, että jos et nyt heti mene tekemään tuttavuutta ujon miehen kanssa, niin seuraava ostosreissusi päättyy todennäköisesti siihen että aivosi kerätään lapiolla ostoskeskuksen lattialta. Tai jos ei juuri sinun niin ainakin jonkun perheenjäsenesi tai ytäväsi. Ja se on sinun syysi.
Missä ovat ujojen mieten viestit, joissa sanotaan että on sairasta uskoa että naisen puute olisi ymmärrettävä syy joukkomurhaan? Että he eivät voi ymmärtää noin kauheaa tekoa ja eivät ikinä voisi kuvitellakaan että joku tekisi tuollaista vain siksi ettei saa naista?Jos siis tällaisia viestejä tulisi näiden joukkomurhaaja-sympatiatekstien lisäksi vähän enemmän, niin olisi helpompi lähestyä ujoja oikeassa elämässä.
- voi aikoja
ujompi mies kirjoitti:
Jos yksinäinen ujo mies ei vielä ole häiriintynyt ja psykopaatti, niin hänestä kyllä tulee sellainen helposti, kun kohtaa riittävän monta tuollaista naista, joilla on jo ennakkoasenteena totaalinen hylkääminen, aliarviointi ja halveksunta. Ei sinun ole pakko kaikkiin ihastua, mutta jotain kunnioitusta hei please...
Kyllä, minun ei todellakaan ole pakko ihastua ihmisiin jotka puolustavat joukkomurhan tehneitä siksi, että olettavat heidän jääneen ilman tyttöystävää. Päinvastoin, halveksin näitä ihmisiä sydämeni pohjasta.
Jos tämä viesti siis oli tarkoitettu minulle. - säälittävää
voi aikoja kirjoitti:
Tätäkö ujot miehet oikeasti haluatte?taitaa olla provo. ei kukaan voi olla noin vajaa :D
- 345454423
voi aikoja kirjoitti:
Jos siis tällaisia viestejä tulisi näiden joukkomurhaaja-sympatiatekstien lisäksi vähän enemmän, niin olisi helpompi lähestyä ujoja oikeassa elämässä.
Missäs näitä sinun mainitsemiasi " joukkomurhaaja-sympatiatekstejä" oikein on? Ja kun vielä sanoit aiemmin että olet vuositolkulla niitä lukenut...
- voi aikoja
345454423 kirjoitti:
Missäs näitä sinun mainitsemiasi " joukkomurhaaja-sympatiatekstejä" oikein on? Ja kun vielä sanoit aiemmin että olet vuositolkulla niitä lukenut...
Aina niitä ilmestyy keskustelupalstoille joukkomurhien jälkeen, ainakin kouluammuskelujen yhteydessä ilmestyi. Luulisi Suomi24:stäkin jokunen löytyvän.
Tarkoitan siis tekstejä tyyliin "Tyttöystävän puute ei tietenkään oikeuta joukkomurhaa, MUTTA..."tai "Ei ihme että näin kävi, kun tuokin oli yksinäinen/kiusattu/ei omistanut Ferraria/vanhemmat erosivat/kultakala kuoli" - voi aikoja
Ei toivoa kirjoitti:
Lisäki en ainakaan itse hyväksy mitään väkivaltaa fyysista tai henkistä ketään kohtaan, mutta eri asia on hyväksyä kuin ymmärtää syyt väkivallan takia.
Ei minulle ole yhteiskunta mitään apua tarjonnut, olen esim. etsinyt seurakunnaltakin ryhmiä yksinäisille joissa tutustua uusiin ihmisiin, vaikka en mihinkään suurempaan voimaan usko. Eikä mitään apua ole löytynyt, kun olen työssäkäyvä, alkoholi- tai huumeongelmaton sinkku, ilman rikosreksiteriä. Muille ryhmille olisi kyllä vaikka mitä tahansa tapahtumaa.Vielä tarkentaisin, että en omalta osaltani ainakaan ole alkanut pitää yksinäisiä potentiaalisina joukkomurhaajina.
Olen alkanut epäillä, että nämä yksinäiset miehet ovat kaikki niitä, joiden mielestä tyttöystävän puute on syy ja selitys joukkomurhan tekemiseen. Ja se inhottaa minua. - 3656653
voi aikoja kirjoitti:
Aina niitä ilmestyy keskustelupalstoille joukkomurhien jälkeen, ainakin kouluammuskelujen yhteydessä ilmestyi. Luulisi Suomi24:stäkin jokunen löytyvän.
Tarkoitan siis tekstejä tyyliin "Tyttöystävän puute ei tietenkään oikeuta joukkomurhaa, MUTTA..."tai "Ei ihme että näin kävi, kun tuokin oli yksinäinen/kiusattu/ei omistanut Ferraria/vanhemmat erosivat/kultakala kuoli"Onko tuolla sinun tyhmyydellä mitään rajaa??
Se että ihminen kykenee näkemään selittäviä asioita sille, mitkä johtivat jonkin toisen ihmisen tekoon, ei ole sama asia kuin hyväksyä tai oikeuttaa sen toisen ihmisen teot.
voi aikoja
24.7.2011 21:34
"Olisi helpompi olla suhtautumatta ennakkoluuloiesti syrjäänvetäytyviin miehiin, jos tälläkin keskustelupalstalla ei olisi niin paljon tekstejä, joissa tyttöystävän puutteen katsotaan oikeuttavan joukkomurhaan."
Syytät suoraan syrjäänvetäytyviä ja ujoja miehiä siitä, että muka heidän mielestään tyttöystävän puuttuminen oikeuttaa joukkomurhaan. Missä ne tekstit ovat kun niitä on sinun mukaasi "paljon"?
Ensin syyllistät yksinäisiä miehiä siitä, että he muka uhkailevat naisia väkivallalla ja kuolemalla ja sitten myöhemmässä viestissä väität täysin päinvastaista, että et pidä yksinäisiä potentiaalisina joukkomurhaajina. HOHHOIJAA:
voi aikoja
""Ja naisia uhkaillaan, että jos et nyt heti mene tekemään tuttavuutta ujon miehen kanssa, niin seuraava ostosreissusi päättyy todennäköisesti siihen että aivosi kerätään lapiolla ostoskeskuksen lattialta. Tai jos ei juuri sinun niin ainakin jonkun perheenjäsenesi tai ytäväsi. Ja se on sinun syysi.""
voi aikoja
24.7.2011 22:24
"Vielä tarkentaisin, että en omalta osaltani ainakaan ole alkanut pitää yksinäisiä potentiaalisina joukkomurhaajina."" - voi aikoja
3656653 kirjoitti:
Onko tuolla sinun tyhmyydellä mitään rajaa??
Se että ihminen kykenee näkemään selittäviä asioita sille, mitkä johtivat jonkin toisen ihmisen tekoon, ei ole sama asia kuin hyväksyä tai oikeuttaa sen toisen ihmisen teot.
voi aikoja
"Olisi helpompi olla suhtautumatta ennakkoluuloiesti syrjäänvetäytyviin miehiin, jos tälläkin keskustelupalstalla ei olisi niin paljon tekstejä, joissa tyttöystävän puutteen katsotaan oikeuttavan joukkomurhaan."
Syytät suoraan syrjäänvetäytyviä ja ujoja miehiä siitä, että muka heidän mielestään tyttöystävän puuttuminen oikeuttaa joukkomurhaan. Missä ne tekstit ovat kun niitä on sinun mukaasi "paljon"?
Ensin syyllistät yksinäisiä miehiä siitä, että he muka uhkailevat naisia väkivallalla ja kuolemalla ja sitten myöhemmässä viestissä väität täysin päinvastaista, että et pidä yksinäisiä potentiaalisina joukkomurhaajina. HOHHOIJAA:
voi aikoja
""Ja naisia uhkaillaan, että jos et nyt heti mene tekemään tuttavuutta ujon miehen kanssa, niin seuraava ostosreissusi päättyy todennäköisesti siihen että aivosi kerätään lapiolla ostoskeskuksen lattialta. Tai jos ei juuri sinun niin ainakin jonkun perheenjäsenesi tai ytäväsi. Ja se on sinun syysi.""
voi aikoja
24.7.2011 22:24
"Vielä tarkentaisin, että en omalta osaltani ainakaan ole alkanut pitää yksinäisiä potentiaalisina joukkomurhaajina.""En periaatteesta kirjoita kunnon vastausta ihmiselle, joka pitää tarpeellisena ladella minulle henkilökohtaisia loukkauksia tyyliin: "Onko tuolla sinun tyhmyydellä mitään rajaa??"
Jos haluat siistiä kommenttiasi asiallisempaan suuntaan, sitten vastaan kunnolla. - heheh.
voi aikoja kirjoitti:
En periaatteesta kirjoita kunnon vastausta ihmiselle, joka pitää tarpeellisena ladella minulle henkilökohtaisia loukkauksia tyyliin: "Onko tuolla sinun tyhmyydellä mitään rajaa??"
Jos haluat siistiä kommenttiasi asiallisempaan suuntaan, sitten vastaan kunnolla.Eli et osaa vastata.
- fghk
voi aikoja kirjoitti:
En periaatteesta kirjoita kunnon vastausta ihmiselle, joka pitää tarpeellisena ladella minulle henkilökohtaisia loukkauksia tyyliin: "Onko tuolla sinun tyhmyydellä mitään rajaa??"
Jos haluat siistiä kommenttiasi asiallisempaan suuntaan, sitten vastaan kunnolla.Kunnon vastausta sinulta on turhaa odottaakaan muutenkaan se on jo viestiesi sisällöstä käynyt ilmi. Tekosyitä sulla kyllä riittää.
- ??
voi aikoja kirjoitti:
Tätäkö ujot miehet oikeasti haluatte?"On todella vaikeata olla inhoamatta hiljaisempia ja ujompia miehiä, kun vuodesta toiseen joutuu lukemaan tekstejä, joissa selitetään että tyttöystävän puuttuminen, jos nyt ei aivan oikeuta joukkomurhaa, niin ainakin selittää sen."
Jos vihaat ujoja sen takia, kun pieni ryhmä ujoja on kirjoitellut jotain nettipalstoilla niin et eroa millään tavalla rasistista, joka vihaa mamuja sen takia, kun pieni ryhmä mamuja tekee rikoksia.
"Kun nykyään näen jonkun istuvan baarissa yksin, ensimmäinen ajatukseni on: Mahtaako tuo hyväksyä tyttöystävättömien tekemän joukkomurhan?
Tätäkö ujot miehet oikeasti haluatte? "
Norjan massamurhaaja oli rasisti mamuja kohtaan ja koska sinä olet rasisti ujoja kohtaan, niin ensimmäinen ajatukseni on: Mahdatko hyväksyä rasistin tekemän joukkomurhan?
Tätäkö te rasistit oikeasti haluatte?
Tarkoitus ei ollut loukata mutta toivottavasti ymmärsit pointtini. - Pimeetä?
voi aikoja kirjoitti:
Tätäkö ujot miehet oikeasti haluatte?"Kun nykyään näen jonkun istuvan baarissa yksin, ensimmäinen ajatukseni on: Mahtaako tuo hyväksyä tyttöystävättömien tekemän joukkomurhan? "
Kummallista. Itse vaikka seurustelen, viihdyn todella hyvin yksinkin baarissa. Vastenmielistä, että joku mahdollisesti kelaa noin kuin sinä. - Miten olis tämä?
voi aikoja kirjoitti:
Olisi helpompi olla suhtautumatta ennakkoluuloiesti syrjäänvetäytyviin miehiin, jos tälläkin keskustelupalstalla ei olisi niin paljon tekstejä, joissa tyttöystävän puutteen katsotaan oikeuttavan joukkomurhaan.
Missä ovat ujojen mieten viestit, joissa sanotaan että on sairasta uskoa että naisen puute olisi ymmärrettävä syy joukkomurhaan? Että he eivät voi ymmärtää noin kauheaa tekoa ja eivät ikinä voisi kuvitellakaan että joku tekisi tuollaista vain siksi ettei saa naista?"Missä ovat ujojen mieten viestit, joissa sanotaan että on sairasta uskoa että naisen puute olisi ymmärrettävä syy joukkomurhaan?"
Joukkomurha on todella sairasta ja yksikin murha sairasta.
Olen suhtkoht ujo, jota ei tosin olla pidetty koskaan ujona. Mutta aikoinaan masennuin kyllä pahastikin, koska ei ollut rakkaussuhdetta ja ympärillä ei pyörinyt naisia muutenkaan kuin ystävinä.
Mutta en ikinä ajatellut, että se oikeuttaisi mihinkään väkivallantekoon. Vaikka mietin usein itsemurhaa tuolloin, vaikutti siihen myös koulukiusaaminen sekä kotona olevat ankeat olot ja kaiken tuon tuoma epävarmuus.
Epävarmuuteni ei kadonnut minnekään, mutta "paranemiseni" alkoi kyllä ensimmäisen seurustelusuhteen myötä. Sain itseluottamusta, mutta se vaati toki paljon muutakin kuin rakkaussuhteen.
Ihmiset tarvitsevat keskimäärin läheisyyttä ja sairastuvat tavalla toisella ilman sitä. Ei siinä ole mitään kummallista, vaan pikemminkin siinä, ettei läheisyytä kaipaisi.
Nykyään vaikka olen yhä ujo ja sisälläni välillä pohjattoman epävarma, en pelkää sitä, ettenkö naista ja rakkautta saisi, vaikka nykyinen suhde menisikin poikki. Naisten iskeminen on pitkälti "tekniikkalaji" ja ei tarvitsi paljon muutenkaan vaivautua, sillä ottajia kyllä olisi. Olen kuitenkin supliikkimies, joka arvostaa yleisesti ottaen naisia ja ihmisiä muutnkin.
Ja edelleenkin: on todella typerää syyllistää ketään muuta kuin tekijää itseään Norjan tapauksessa. Siitäkään huolimatta, että joku vosu olisi voinut kyseisen massamurhaajan pelastaa. (Toisaalta hänellehän tulee satelemaan pikkuhousuja vankilaan varmaan tämän jälkeen, mutta se onkin luku erikseen...) - nätti ja nörtti<3
Ujot nörttipojut on ihania. He saattavat vaikuttaa tylsiltä ja "ei ole mitään sanottavaa" -tyypeiltä, mutta he ovat sellaisia vain tuntemattomien ihmisten seurassa. Kun heihin tutustuu ja muurit murenevat, kuoren alta paljastuu ihania ihmisiä.
Minun avomieheni on tuntemattomien ihmisten joukossa todella ujo, vähäsanainen ja vähä-ääninen, silloin ei meinaa puheesta saada selvää kun puhuu niin hiljaa. Mutta minut hän saa joka päivä nauramaan pelleilyllään ja hauskuudellaan. Hän on hyvin empaattinen ja huolehtivainen. Ja todella fiksu! Baareista ei sellaista miestä taida löytyä? ;)
Eräänä päivänä oli taas hauskaa kuunnella kun hän pälätti juttua kuin tykin suusta :D (mitä ei uskoisi ujolta ihmiseltä tulevan.)
Niin että uskaltakaa tutustua niihin hiljaisempiinkin ihmisiin! :) - Lähihoitaja ja äiti
Tsemppiä sulle ja pää pystyyn. En voi muuta sanoa kuin että kyllä se ajan kanssa ja oikeasta paikasta löytyy kunhan on itse avoin ja rehellinen oma itsensä. Ystäviä ehkä tarvit ja ehkä niiden kautta löytyy se oikea.
- -,.,.--.,.-
voi aikoja kirjoitti:
Kyllä, minun ei todellakaan ole pakko ihastua ihmisiin jotka puolustavat joukkomurhan tehneitä siksi, että olettavat heidän jääneen ilman tyttöystävää. Päinvastoin, halveksin näitä ihmisiä sydämeni pohjasta.
Jos tämä viesti siis oli tarkoitettu minulle.varo koppava huo.ra! joku vielä hakkaa sinut...
- hyvin menee
Niin, ja sitten niillä kerätyillä verorahoilla lennätetään toisilta mantereilta perheitä tänne, sieltä tänne yllättäen pölähtäneille nuorille miehille, hankitaan asunnot ja kustannetaan eläminen: maksetaan ruuat, vaatteet ja muut tarpeelliset.
Missäs vaiheessa tällaisia "perheen perustamistukia" ja "huolenpitoa" voisi saada vaikka ihan omille nuorille miehille? Vai onkos se maksajan rooli pelkästään ok heille?
Eipä ole ihme, että tämä hulluus alkaa purkautua tämmöisinä tempauksina. En nimittäin muista äänestäneeni tässä meidän ns. demokratiassa tällaisesta missään vaiheessa, mikä on jo nytkin todistetusti maailman kallein valtio. - hiljainen kohtalo
tyttövaan.. kirjoitti:
Eli et hyväksy miestä jolla on epävarmuutta ja huonoa itseluottamusta vaikka olisi sivistynyt, itsestään ja muista huolehtiva mukava herrasmies?
- Yli päässyt nainen
voi aikoja kirjoitti:
Tätäkö ujot miehet oikeasti haluatte?Sinä nimimerkki "voi aikoja",
Tulistuin aika lailla vihapuheesta jota käytit viesteissäsi tähän saakka (kuten moni muukin, saamistasi miinuksista päätellen).
Kirjoittamisestasi huomaa selvästi antipatiasi ympärilläsi olevia ihmisiä kohtaan. Yritä ymmärtää, että hiljaisia ja syrjäytyneitä on paljon. Jos näitä joukkomurhan tekijöitä voi sellaisiksi luonnehtia, niin he ovat todellakin poikkeusyksilöitä. Ei sitäkään voi sanoa, oliko hiljaisuus ja yksinäisyys murha-ajatusten syy vai seuraus. Joka tapauksessa tässä oli kyse pahemman luokan mielenviasta, ei mistään "normaalista" syrjäytymisestä.
Itse olin syrjäytynyt nuorempana noin viiden vuoden ajan, juuri silloin kun monet viettävät parasta aikaa elämässään. Olen katkera siitä, että menetin niin pitkän ajan elämästäni. Kun vuosien kuluttua olen päässyt niin pitkälle, että olen pystynyt mielessäni käymään läpi sitä aikaa, olenkin kysellyt itseltäni: miksei kukaan auttanut? Nyt kirjoituksesi luettuani ymmärrän ehkä vähän paremmin. Ehkä minua ei haluttu auttaa ihan vain siksi, koska on niin paljon ihmisiä, jotka ajattelevat ihan oikeasti niin kuin sinä (vaikka se minusta tuntuukin uskomattomalta). - Kobe Bryant
-,.,.--.,.- kirjoitti:
varo koppava huo.ra! joku vielä hakkaa sinut...
Hänellä on narsistinen personnaallisuushäiriö.
1. Narsisti on kykenemätön empatiaan.
On aivan turha hakea hyväksyntää narsistilta esimerkiksi asiakaspalvelemalla narsistia tai saamalla hyväksytää näillä ATM-Hännikäinen jutuilla. Narsisteilla ei ole empatiakykyä ottaa muita huomioon. Narsisti ei kykene eläytyä toisen ihmisen mukana. Narsisti ei kykene elää ATM:n eikä kenenkään muunkaan elämän mukana. Narsisti ei tunnista toisen ihmisen surua iloa, eikä mitään muutakaan tunnetilaa.
2. Narsisti on pikkumainen joka loukaantuu pienistäkin asioista.
Vähänkin kun latelee totuuksia YTM-ATM kulttuurista ja erityisesti lieveilmiöistä, repsahtaa sensuuri, kirjoitus poistetaan - joku narsisti on loukkaantunut.
3. Narsistilla on oma totuus ja maailma
Narsistille on aivan turha puhua "järkeä" päähän. Narsistille on aivan turha puhua esimerkiksi maahanmuuton kielteisistä vaikutuksista. Narsisti ei kuuntele ympäristöään. Narsistin keskiö on minä. Narsisti elää omissa unelmia ja utopioissa. Muut ihmiset ovat vain tämän utopian(minä) "palvelijoita". Narsisti ei kykene ottamaan muita ihmisiä huomioon, vaan he ovat jotain leluja, joiden kanssa leikitään.
4. Narsisti elää valheessa
Narsistin elämän täyttää jatkuvat valheet ja manipulointi. Itse asiassa narsistille ei ole olemassa mitään valheita tai totuuksia, sillä kaikki mitä narsisti suoltaa on narsistin omasta mielestä "totuuksia". Narsistin motiivi on aina ja kaikkialla pönkittää oman minän egoa riippumatta siitä tuleeko valheella vai millä.
5. Narsistin maailma on mustavalkoinen
Narsisti kääntää mustan valkoiseksi ja valkoisen mustaksi. Narsisti projisoi itseänsä muihin ihmnisiin. Narsisti syyttää muita ihmisiä hänen omista virheistään. Narsisti näkee itsensä ikään kuin peilikuvana muissa.
6. Narsistilla ei ole omaa tahtoa ja motiivi on tuhota muut ihmiset
Narsisti saa voimaa kiusaamalla muita ja käyttämällä muita hyväksi. Näin koska narsistilla ei ole oikeasti omaa elämää. Narsistin sielunmaisema on tyhjä. Hänellä ei ole omaa persoonallisuutta. Narsisti on äärimmäisen mustasukkainen ja kateellinen. Asia on näin koska, narsistin motiivi on tuhota ympärillään olevat ihmiset.
7. Kaiken kaikkiaan
Narsisti on keskenkasvuinen kakara, jolta on jäänyt joku kehitysaskel tekemättä. Se askel jota empatiaksi kutsutaan. Se asia mikä erottaa arjalaiset muista hyvin voimakkaasti. Se asia minkä takia ihmisapinat ovat niin menestyineitä mitä ovat.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10006504 - nörtin vaimo
nätti ja nörtti<3 kirjoitti:
Ujot nörttipojut on ihania. He saattavat vaikuttaa tylsiltä ja "ei ole mitään sanottavaa" -tyypeiltä, mutta he ovat sellaisia vain tuntemattomien ihmisten seurassa. Kun heihin tutustuu ja muurit murenevat, kuoren alta paljastuu ihania ihmisiä.
Minun avomieheni on tuntemattomien ihmisten joukossa todella ujo, vähäsanainen ja vähä-ääninen, silloin ei meinaa puheesta saada selvää kun puhuu niin hiljaa. Mutta minut hän saa joka päivä nauramaan pelleilyllään ja hauskuudellaan. Hän on hyvin empaattinen ja huolehtivainen. Ja todella fiksu! Baareista ei sellaista miestä taida löytyä? ;)
Eräänä päivänä oli taas hauskaa kuunnella kun hän pälätti juttua kuin tykin suusta :D (mitä ei uskoisi ujolta ihmiseltä tulevan.)
Niin että uskaltakaa tutustua niihin hiljaisempiinkin ihmisiin! :)Kirjoituksesi voisi olla suoraan mun näppikseltä :) Samat ajatukset itsellänikin. Olen ollut pian 4v naimisissa ja kaiken kaikkiaan yli 7v yhdessä yhden ihanan hiljaisen ja ujon "nörtin kanssa" :)
Tutustuimme aikanaan niin, että kaverimme järjestivät meille tapaamisen. Mieheni tuotiin paikalle ja hän ihastui minuun. Itse ensin mietin, voisiko suhteestamme tulla mitään, sillä hän oli niin hiljainen. Samalla minulle tuli kuitenkin tunne, että miehessä on jotain kiinnostavaa pinnan alla. Ja olihan mies toki hyvännäköinenkin... ;) Annoin siis puhelinnumeroni ja tuosta ensikohtaamisesta asti ollaan oltu erottamattomat. Mies on edelleen seurassa ujo, mutta kun olemme kahden niin välillä en meinaa saada suun vuoroa! Ja miten hyvä huumorintaju miehelläni onkaan! Ja miten kohtelias, rakastava, uskollinen ja hellä hän on vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen :) - Kwai
Kobe Bryant kirjoitti:
Hänellä on narsistinen personnaallisuushäiriö.
1. Narsisti on kykenemätön empatiaan.
On aivan turha hakea hyväksyntää narsistilta esimerkiksi asiakaspalvelemalla narsistia tai saamalla hyväksytää näillä ATM-Hännikäinen jutuilla. Narsisteilla ei ole empatiakykyä ottaa muita huomioon. Narsisti ei kykene eläytyä toisen ihmisen mukana. Narsisti ei kykene elää ATM:n eikä kenenkään muunkaan elämän mukana. Narsisti ei tunnista toisen ihmisen surua iloa, eikä mitään muutakaan tunnetilaa.
2. Narsisti on pikkumainen joka loukaantuu pienistäkin asioista.
Vähänkin kun latelee totuuksia YTM-ATM kulttuurista ja erityisesti lieveilmiöistä, repsahtaa sensuuri, kirjoitus poistetaan - joku narsisti on loukkaantunut.
3. Narsistilla on oma totuus ja maailma
Narsistille on aivan turha puhua "järkeä" päähän. Narsistille on aivan turha puhua esimerkiksi maahanmuuton kielteisistä vaikutuksista. Narsisti ei kuuntele ympäristöään. Narsistin keskiö on minä. Narsisti elää omissa unelmia ja utopioissa. Muut ihmiset ovat vain tämän utopian(minä) "palvelijoita". Narsisti ei kykene ottamaan muita ihmisiä huomioon, vaan he ovat jotain leluja, joiden kanssa leikitään.
4. Narsisti elää valheessa
Narsistin elämän täyttää jatkuvat valheet ja manipulointi. Itse asiassa narsistille ei ole olemassa mitään valheita tai totuuksia, sillä kaikki mitä narsisti suoltaa on narsistin omasta mielestä "totuuksia". Narsistin motiivi on aina ja kaikkialla pönkittää oman minän egoa riippumatta siitä tuleeko valheella vai millä.
5. Narsistin maailma on mustavalkoinen
Narsisti kääntää mustan valkoiseksi ja valkoisen mustaksi. Narsisti projisoi itseänsä muihin ihmnisiin. Narsisti syyttää muita ihmisiä hänen omista virheistään. Narsisti näkee itsensä ikään kuin peilikuvana muissa.
6. Narsistilla ei ole omaa tahtoa ja motiivi on tuhota muut ihmiset
Narsisti saa voimaa kiusaamalla muita ja käyttämällä muita hyväksi. Näin koska narsistilla ei ole oikeasti omaa elämää. Narsistin sielunmaisema on tyhjä. Hänellä ei ole omaa persoonallisuutta. Narsisti on äärimmäisen mustasukkainen ja kateellinen. Asia on näin koska, narsistin motiivi on tuhota ympärillään olevat ihmiset.
7. Kaiken kaikkiaan
Narsisti on keskenkasvuinen kakara, jolta on jäänyt joku kehitysaskel tekemättä. Se askel jota empatiaksi kutsutaan. Se asia mikä erottaa arjalaiset muista hyvin voimakkaasti. Se asia minkä takia ihmisapinat ovat niin menestyineitä mitä ovat.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10006504Aivan oikein, kehityksessä kovat trakediat kokenut lapsi, hänestä voi muodostua narsistinen luonne. Ei ole lapsen syy ollut, mutta hoitamatta jääneet sellaiset tapaukset. varsinkaan ennen ei tunnettu että ihminen on kokonaisuus ja aivotoimintakin sairastuu, ja varsinkin se, ja sitä kautta muutakin. Voi lapsi parkaa joka selviää sieltä hullujen aikuisten maailmasta, ja koittaa luoda omaansa, siinä onnistmatta, yhtä räpeltämistä kaikki. Jälkeenpäin erittäin vaikea korjata tuhoja jotka vanhemmat tai joku muu joka aiheutti lapsen huonon olon silloin. Tuho alkaa jossain vaiheessa kasvaa lapsen elikkä nuoren sisällä niin voimakkaana, että sen on tultava jotenkin ja jossain vaiheessa ulos. niistä on paljon ollut meillä ja muualla esimerkkejä, tuskin tarvitsee sanoakaan. Lapsena tarvitsemme turvallisen kodin. siinä on kaiken ydin. Ihmisten hyvinvointien lisääntyessä lapset voivat pahoin. Kaikki se aika minkä vanhemmat on poissa lastensa luota on askel tuhoon.
- hanx
voi aikoja kirjoitti:
Tarkoitan siis tekstejä tyyliin "Tyttöystävän puute ei tietenkään oikeuta joukkomurhaa, MUTTA..."tai "Ei ihme että näin kävi, kun tuokin oli yksinäinen/kiusattu/ei omistanut Ferraria/vanhemmat erosivat/kultakala kuoli"Aivan, vastaus on paljon syvemmällä, syntyissä syvissä.
- mikgd
voi aikoja kirjoitti:
Tätäkö ujot miehet oikeasti haluatte?Kyllä sullakin on häiriintyneet ajatukset.
- Kamko
?? kirjoitti:
"On todella vaikeata olla inhoamatta hiljaisempia ja ujompia miehiä, kun vuodesta toiseen joutuu lukemaan tekstejä, joissa selitetään että tyttöystävän puuttuminen, jos nyt ei aivan oikeuta joukkomurhaa, niin ainakin selittää sen."
Jos vihaat ujoja sen takia, kun pieni ryhmä ujoja on kirjoitellut jotain nettipalstoilla niin et eroa millään tavalla rasistista, joka vihaa mamuja sen takia, kun pieni ryhmä mamuja tekee rikoksia.
"Kun nykyään näen jonkun istuvan baarissa yksin, ensimmäinen ajatukseni on: Mahtaako tuo hyväksyä tyttöystävättömien tekemän joukkomurhan?
Tätäkö ujot miehet oikeasti haluatte? "
Norjan massamurhaaja oli rasisti mamuja kohtaan ja koska sinä olet rasisti ujoja kohtaan, niin ensimmäinen ajatukseni on: Mahdatko hyväksyä rasistin tekemän joukkomurhan?
Tätäkö te rasistit oikeasti haluatte?
Tarkoitus ei ollut loukata mutta toivottavasti ymmärsit pointtini.Eli kaikki miehet jotka istuvat baareissa yksin ovat vähintääkin epäilyttäviä, elleivät murhaajia.Kyllä on taas melkoista yleistystä.
- ihan eri asia
hiljainen kohtalo kirjoitti:
Eli et hyväksy miestä jolla on epävarmuutta ja huonoa itseluottamusta vaikka olisi sivistynyt, itsestään ja muista huolehtiva mukava herrasmies?
"sivistynyt, itsestään ja muista huolehtiva mukava herrasmies" tuskin on epävarma, varsinkaan, jos hän itse on tuota mieltä itsestään. Hänhän on kaikkea muuta.
Seurustelin todella huonon itsetunnon omaavan miehen kanssa. Sain osakseni jatkuvaa epäilyä "et sinä minua rakasta kun olen tämmöinen" "sinä jätät minut kumminkin" Ja epävarmuutensa hän hukutti alkoholiin. Ei huolehtinut kuin viinan riittävyydestä, kylläkin ihan mukava selvinpäin ollessaan, mutta ei todellakaan herrasmies eikä sivistynyt. Niinpä sitten jätin, kuka nyt tuollaista jaksaisi jatkuvasti kuunnella ja katsella..
Pieni epävarmuus on ihan luonnollista, mutta itsemurhalla uhkaileva aiheuttaa jo niin paljon stressiä, että omakin mielenterveys on vaarassa pettää. Viisastuin vahingosta, karttelen vistusti näitä "musta ei ole mihinkään"-tyyppejä. voi aikoja kirjoitti:
Vielä tarkentaisin, että en omalta osaltani ainakaan ole alkanut pitää yksinäisiä potentiaalisina joukkomurhaajina.
Olen alkanut epäillä, että nämä yksinäiset miehet ovat kaikki niitä, joiden mielestä tyttöystävän puute on syy ja selitys joukkomurhan tekemiseen. Ja se inhottaa minua.Eihän täällä kukaan joukko murhia puolla tai syyllistä naisia. Sanotaan vaan että jos kaikki hiukan kattois kanssaihmistenssä perään eikä vaan omaa persettään, näitä tilanteita ei välttämättä tulisi niin usein!
- ......
voi aikoja kirjoitti:
Jos tämä viesti siis oli tarkoitettu minulle.luultavasti tämä ei mene sulle perille, koska et suostu tuijottamaan muuta kuin omaa napaasi, mutta kukaan täällä ei PUOLUSTA joukkomurhaajia...
- henkisestiJoKuollut
Elämä ilman naista on tuskaa.
- razrazraz
Ihan sama onko se nainen vai mies, mutta joku läheinen ihminen tekisi todella hyvää.
Yksinäisen miehen syrjäytymistä ajatellen tuo artikkeli jotenkin pitää paikkansa, mutta kaikkia ampumistapauksia ei tyttöystävä taida estää. Enemmän taitaa olla merkitystä lapsuuden perheellä. Jos poika kasvaa edes kohtalaisen normaalissa perheessä ja oppii inhimillisyyden, niin ei kykene epäinhimillisiin tekoihin. Parhaiten esimerkiksi itsemurhia estänee se että nuorella on joku josta välittää ja tietää että on itsekin tärkeä jollekin. Esimerkiksi tiedostaa mitä itsemurha aiheuttaisi omille vanhemmille. Loppujen lopuksi kai itse- ja joukkomurhia on useimmissa tapauksissa mahdotonta estää, kun taustalla ovat yksilön henkiset ongelmat, jolloin jotkut eivät huomaa kuinka tyttöystävä tai omat vanhemmat rakastavat.
Vähentynyt yhteisöllisyyskin kai on syynä nykytilanteeseen. Aiemmin nuori joutui olemaan enemmän ihmisten kanssa tekemisissä ja harva ajautui yhtä yksinäiseksi kuin nykyisin Suomessa helposti käy. Ihmisvihaa ei ehkä syntyisi jos pojat tuntisivat paremmin kuuluvansa yhteisöön. Ujojen kohdalla myös parinmuodostus helpottuisi, kun sosiaaliset taidot kehittyisivät jos joutuisi/saisi olla tekemisissä ihmisten kanssa. Syy seuraus suhteita on vaikea määritellä. Joukkomurhaajien kohdalla yksinäisyys taitaa usein johtua luonteesta joka mahdollistaa useiden ihmisten ampumisen, jolloin ympäröivällä yhteiskunnalla ei ole paljon mahdollisuuksia vaikuttaa häneen.- voi aikoja
Olen aivan samaa mieltä tuosta, että ei yhteiskunta voi oikein tehdä mitään joukkomurhaajalle, paitsi tietysti sitten kun on liian myöhäistä.
Kyllä tuollaiseen tekoon päätyvässä ihmisessä on jotain niin täydellisesti vialla, ettei tavallisella ihmisellä ole oikein mahdollisuutta ymmärtää miten tuollaisen ihmisen aivot toimivat. Siinä eivät auta ystävälliset puheet, romanttiset kävelyretket eikä välttämättä edes ammattitaitoinen psykiatri.
Ei ole tietysti mukava ajatella että jotkut ihmiset ovat aikapommeja joiden räjähtämistä ei mitenkään voi estää, mutta uskon että juuri näin on asia.
Vielä tähän tyttöystävä-asiaan: En usko, että joukkomurhan tekevä ihmishirviö olisi edes kiinnostunut tyttöystävän hankkimisesta, omakotitalosta ja vessapaperitarjouksista. Kun joukkomurhaa suunnittelee useamman vuoden ajan, niin eivät ajatukset kovin tavanomaisia latuja kulje.
- :(
Tulee pahamieli noista ujoja vihaavista kommenteista.
Se, että muutama prosentti ujoista kokee sympatiaa noita massamurhaajia kohtaan ei tarkoita, että kaikki ajattelee noin.
Ja kaikki viestit joissa koetaan sympatiaa massamurhaajia kohtaan ei tule ujoilta.
Osa saattaa tulla esim. kiusatuilta ihmisiltä, yksinäisiltä tai naisettomilta miehiltä.
Ja noissa kaikissa ryhmissä läheskään kaikki ei ole ujoja.
Ja osa viesteistä saattaa tulla ihan tavallisilta tyypeiltä, jotka ajattelee että pillu korjaa kaikki ongelmat.- voi aikoja
Missä ovat ujojen tai syrjäytyneiden miesten viestit, joissa sanotaan että on sairasta uskoa että naisen puute olisi ymmärrettävä syy joukkomurhaan? Että he eivät voi ymmärtää noin kauheaa tekoa ja eivät ikinä voisi kuvitellakaan että joku tekisi tuollaista vain siksi ettei saa naista?
Voi olla että ne harvat joukkomurhaaja-sympatiaa tuntevat ovat yliedustettuna täällä, mutta oikeasti... Saisiko edes pari viestiä niiltä jotka eivät valita ujojen vihaamisesta vaan kirjoittaisivat että joukkomurhaan ei oikeuta kertakaikkiaan MIKÄÄN. - k.m.s.
voi aikoja kirjoitti:
Missä ovat ujojen tai syrjäytyneiden miesten viestit, joissa sanotaan että on sairasta uskoa että naisen puute olisi ymmärrettävä syy joukkomurhaan? Että he eivät voi ymmärtää noin kauheaa tekoa ja eivät ikinä voisi kuvitellakaan että joku tekisi tuollaista vain siksi ettei saa naista?
Voi olla että ne harvat joukkomurhaaja-sympatiaa tuntevat ovat yliedustettuna täällä, mutta oikeasti... Saisiko edes pari viestiä niiltä jotka eivät valita ujojen vihaamisesta vaan kirjoittaisivat että joukkomurhaan ei oikeuta kertakaikkiaan MIKÄÄN.VOI LOL.
- ahgjdyuyd5tsz
voi aikoja kirjoitti:
Voi olla että ne harvat joukkomurhaaja-sympatiaa tuntevat ovat yliedustettuna täällä, mutta oikeasti... Saisiko edes pari viestiä niiltä jotka eivät valita ujojen vihaamisesta vaan kirjoittaisivat että joukkomurhaan ei oikeuta kertakaikkiaan MIKÄÄN.Joukkomurhaan oikeuttaa se mitä sen tekevä pitää riittävänä oikeutuksena. Ulkopuolisen on ihan yhdentekevää miettiä näitä asioita.
- Viddu tässä sitten
voi aikoja kirjoitti:
Voi olla että ne harvat joukkomurhaaja-sympatiaa tuntevat ovat yliedustettuna täällä, mutta oikeasti... Saisiko edes pari viestiä niiltä jotka eivät valita ujojen vihaamisesta vaan kirjoittaisivat että joukkomurhaan ei oikeuta kertakaikkiaan MIKÄÄN.Edelleenkään en ole muuta mieltä kuin että joukkomurha on tuhannen perseestä ja sitä ei oikeuta mikään.
Perseestä on myös ujojen ihmisten vihaaminen (en todellakaan voi käsittää moista; miksi vihata ujoja?), mutta huomattavasti vähemmän perseestä kuin murhaaminen. Vihaa vaikka hiekkaa pillussasi kunhan et tapa. Viha saa ihmisen tappamaan, rakkaus ei. - näin juuri
Viddu tässä sitten kirjoitti:
Edelleenkään en ole muuta mieltä kuin että joukkomurha on tuhannen perseestä ja sitä ei oikeuta mikään.
Perseestä on myös ujojen ihmisten vihaaminen (en todellakaan voi käsittää moista; miksi vihata ujoja?), mutta huomattavasti vähemmän perseestä kuin murhaaminen. Vihaa vaikka hiekkaa pillussasi kunhan et tapa. Viha saa ihmisen tappamaan, rakkaus ei."Viha saa ihmisen tappamaan, rakkaus ei"
Juuri näin. Eikä siinä varmasti auta, jos tuo tuolla aiemmin kirjoittanut "värisee inhosta" ja "välttelee kuin ruttoa" ujoja ihmisiä kohtaa. Sellainen ei ole kovin rakentavaa kanssakäymistä eikä rohkaise ujoja ihmisiä ottamaan lisää kontakteja muihin ihmisiin.
En voi muutakuin sanoa että olipa niin surullinen kommentti ja kertoo paljolti sen miksi ihmisiä nykyään helposti syrjäytyy. Ihmiset (Kaikki ihmiset), kun joutuvat painimaan omien pelkojensa kanssa, niin miksi sitä vielä pitää ruokkia toisten pelkoja.
Niin enkä usko että hiljaisista hissukoista, jotka eivät osaa iskeä tyttöä tai käydä huorissa, tulisi murhaajia automaattisesti. Kyllä siinä on paljon muutakin takana.
Muistakaa että aina voi tumputtaa jos paineet käy liian kovaksi. Vaikka se oma tyttöystävä antaa sittä peppureikääkin, niin kyllä mielelläni herkuttelen välillä ihan itsekseni kunnon pornopätkän kanssa!
Peace! - poupuopop
näin juuri kirjoitti:
"Viha saa ihmisen tappamaan, rakkaus ei"
Juuri näin. Eikä siinä varmasti auta, jos tuo tuolla aiemmin kirjoittanut "värisee inhosta" ja "välttelee kuin ruttoa" ujoja ihmisiä kohtaa. Sellainen ei ole kovin rakentavaa kanssakäymistä eikä rohkaise ujoja ihmisiä ottamaan lisää kontakteja muihin ihmisiin.
En voi muutakuin sanoa että olipa niin surullinen kommentti ja kertoo paljolti sen miksi ihmisiä nykyään helposti syrjäytyy. Ihmiset (Kaikki ihmiset), kun joutuvat painimaan omien pelkojensa kanssa, niin miksi sitä vielä pitää ruokkia toisten pelkoja.
Niin enkä usko että hiljaisista hissukoista, jotka eivät osaa iskeä tyttöä tai käydä huorissa, tulisi murhaajia automaattisesti. Kyllä siinä on paljon muutakin takana.
Muistakaa että aina voi tumputtaa jos paineet käy liian kovaksi. Vaikka se oma tyttöystävä antaa sittä peppureikääkin, niin kyllä mielelläni herkuttelen välillä ihan itsekseni kunnon pornopätkän kanssa!
Peace!Mutta ku ei tumputus korvaa tai edes lähimainkaan vastaa läheisyyttä, jota voi kokea tyttöystävän kanssa. Sehän se ongelma on!
voi aikoja kirjoitti:
Voi olla että ne harvat joukkomurhaaja-sympatiaa tuntevat ovat yliedustettuna täällä, mutta oikeasti... Saisiko edes pari viestiä niiltä jotka eivät valita ujojen vihaamisesta vaan kirjoittaisivat että joukkomurhaan ei oikeuta kertakaikkiaan MIKÄÄN."Voi olla että ne harvat joukkomurhaaja-sympatiaa tuntevat ovat yliedustettuna täällä, mutta oikeasti... Saisiko edes pari viestiä niiltä jotka eivät valita ujojen vihaamisesta vaan kirjoittaisivat että joukkomurhaan ei oikeuta kertakaikkiaan MIKÄÄN."
Ei sitä ainakaan Norjan eikä Suomen laki oikeuta. Siitä saa pitkän linnatuomion. Vai kaipasitko jotain korulauseilla höystettyä yleismaailmallista julistusta?
En ole kiinnostunut ujojen vihaamisesta, koska itse en ole ujo, mutten myöskään taivu sekopäisten naisten vaatimuksiin, että minun miehenä pitäisi jotenkin pyytää anteeksi tämän norjalaisen paukuttelijan tekoa hänen puolestaan.
Minä en tuomitse Norjan joukkomurhaa, koska se on ulkomailla tapahtunut asia. Norjalaiset hoitakoot omat ongelmansa.
- vihaton
Ehkäpä elämä on sairasta, eikä vain tietyt yksilöt.
- ostop***u
Huoratalot luvallisiksi niin saavat miehet ja naisetkin ostaa palveluita tarpeen mukaan. Samalla tavaran hintakin putoaisi kilpailun kiristyessä. Pohjoismaissa huoratalot ovat kiellettyjä. Nyt ostaminen on kriminalisoitu vaan ei itsensä myyminen.
- Soomimees...
Nuo feministit ovat niin voimissaan pohjoismaissa ja pitävät miehet kurissa. Kateellisia ovat vain kun miehet ovat nuorien ja huorien kanssa, kun itsellä ei enää hyrrää lasten teon jälkeen ja ulkokuori ja muoto ei enää houkuttele miehiä. Thaimaassa on monen miehen tulevaisuus, suomineitojen pitäisi ottaa oppia, kyllä suomenmaassa on todella hyviä miehiä, mutta akat vain polkevat heitä sontakuoppaan ja haukkuvat sioiksi. Kannustusta pitää olla eikä nälvimistä.
- 86lfte543fgh
Soomimees... kirjoitti:
Nuo feministit ovat niin voimissaan pohjoismaissa ja pitävät miehet kurissa. Kateellisia ovat vain kun miehet ovat nuorien ja huorien kanssa, kun itsellä ei enää hyrrää lasten teon jälkeen ja ulkokuori ja muoto ei enää houkuttele miehiä. Thaimaassa on monen miehen tulevaisuus, suomineitojen pitäisi ottaa oppia, kyllä suomenmaassa on todella hyviä miehiä, mutta akat vain polkevat heitä sontakuoppaan ja haukkuvat sioiksi. Kannustusta pitää olla eikä nälvimistä.
Juuri näin!!!!
- aloneindark
Toi on ihan täyttä bullshittiä. Harva se päivä saa lukea lehdestä miehen tai naisen tappaneen kumppaninsa. Ei se ihmis-suhde pelasta ihmistä jos on muuten mieleltään vajaa.
Ei pidä yleistää. - JK
V AI N IIN
- Oma hyvä
Kaikenlainen puute johtaa vajaatoimintaan ja jopa sairastumisiin. Näitä pahimpia ovat sitten joukkotappamiset, kuten tuossa juuri äsken Norjassa tapahtunut. Historia toistaa itseään, ei lopu ennen kuin ihmiset välittävät enemmän toisistaan, eivät vain omasta hyvästään.
- huuhaala
voi hyvä ihme...
- HH
Entäs homot miten niiden käy.Myös Tukholman epäonnistunut terroristi oli onnellisesti naimisissa ja lapsia.
- Itse päätän!
Kyllä taas kaikki on meidän naisten syytä kun ei ymmärretä antaa jokaiselle peräkammarinpojalle, ettei se menisi ja tappaisi naapureitaan. Mitäs jos nämä väkivaltaa hautovat sairaat miehet eivät siitä muutu, että saavat seksiä, vaan ensimmäisenä pistävät kylmäksi tyttöystävänsä.
Miksi tekijää pitää aina jotenkin pyrkiä ymmärtämään? No, se lienee kai ihmimillistä; että ei voida myöntää joidenkin olevan vaan liian hulluja elämään muiden kanssa samassa yhteiskunnassa ja kuolemantuomion olevan ainoa mahdolinen keino säästää niin heitä itseään, kuin yhteiskuntaakin.
Itse aloitukseen palatakseni: eli joidenkin miesten mielestä naisten pitäisi ennaltaehkäisevästi maata kaikenlaisten surkimusten kanssa (riippumatta siitä, ovatko nämä ressukat heistä seksuaalisesti kiinnostavia) vain ehkäistäkseen veritekoja - mutta samalla he ovat huoria, kun makaavat jokaisen kanssa.. Nyt en osaa enää itsekään määritellä mitä meistä taas halutaan.
Minä en ainakaan "anna" kuin niille, joita itse haluan.- Ei toivoa
Ei kaikki yksinäiset ja ujot haudo mitään väkivaltaa tai joukkomurhia, varmaan saman verran löytyy väkivaltaisia myös seurustelivissa ja ulospäinsuuntautuneissa.
Pidät siis kaikkia yksinäisiä luusereina ja potentiaalisina murhaajina, kuten näyttää niin monet muutkin pitävän?
Pitäisikö sinun mielestäsi näiden yksinäisten auttamiseksi mitään tehdä? Antaa olla vaan ja hautoa ajatuksiaan ja olla naisten halveksemina ja yhteiskunnan sylkykuppeina?
Itse ainakin haluaisin vaan rakkautta, mutta näköjään näin ujona ja yksinäisenä saan vaan naisten vihaa ja halveksuntaa. - Ihon kaipuu
Ei toivoa kirjoitti:
Ei kaikki yksinäiset ja ujot haudo mitään väkivaltaa tai joukkomurhia, varmaan saman verran löytyy väkivaltaisia myös seurustelivissa ja ulospäinsuuntautuneissa.
Pidät siis kaikkia yksinäisiä luusereina ja potentiaalisina murhaajina, kuten näyttää niin monet muutkin pitävän?
Pitäisikö sinun mielestäsi näiden yksinäisten auttamiseksi mitään tehdä? Antaa olla vaan ja hautoa ajatuksiaan ja olla naisten halveksemina ja yhteiskunnan sylkykuppeina?
Itse ainakin haluaisin vaan rakkautta, mutta näköjään näin ujona ja yksinäisenä saan vaan naisten vihaa ja halveksuntaa.Voi se mennä niinkin päin että nainen voi joutua elämään ilman miestä, seksiä ja rakkautta ! Ihan kokemuksesta vaan kerron että ei ole helppoa tämä elämä kun ei pääse ulos kulissiavioliitosta ja joka yö näkee unia siitä millaista olisi oikea rakkaus. Kymmenen vuotta tätä tuskaa olen jo kestänyt ja kyllä siinä mielenterveys on mennyt. Ja kun se menee niin sitä alkaa ajattelemaan/näkemään asioita niin että alkaa vihaamaan lähes kaikkea ja kaikkia ihmisiäkin.
Ihan sillä vaan tämän kirjoitin että omasta mielestäni se on täysin totta että jos ihminen ei voi elää kunnon parisuhteessa niin mielenterveys järkkyy ja siitä voi seurata ihan mitä vaan. Ja siis minä olen nainen. "Miksi tekijää pitää aina jotenkin pyrkiä ymmärtämään?"
Onhan se mielenkiintoisempaa pyrkiä ymmärtämään tuota Norjan miestä kuin vaikkapa Lontoon ja Madridin muslimimetropommittajia. Kantasuomalaisissa on muutamia saman näköisiä sympaattisia viikinkejä, kun ne ovat aikoinaan tännekin kolkkaan jälkeläisiään siittäneet. Muutenkin olemme kaikki niin pohjoismaalaisia: löytyy tasa-arvo, löytyy äänioikeus, löytyy feminismi, löytyy monikulttuuri.
Niinpä ymmärtäminen on enemmän kuin paikallaan.
Muslimeiden pommikampanjat ovat suoraviivaisia: kasvatetaan musta tuuhea parta, vedetään Koraanin säkeistöt päähän, ja lähdetään pommien kanssa julkisiin liikennevälineisiin eliminoimaan vääräuskoisia. Suoraviivaista ja yksinkertaista miehekestä toimintaa! Ei siinä ole mitään pohdiskelemista. Ei sellaisen ymmärtäminen ole kiinnostavaa.
"No, se lienee kai ihmimillistä; että ei voida myöntää joidenkin olevan vaan liian hulluja elämään muiden kanssa samassa yhteiskunnassa ja kuolemantuomion olevan ainoa mahdolinen keino säästää niin heitä itseään, kuin yhteiskuntaakin."
No, eikö tuleva 20 vuoden linnatuomio säästä sekä Breiviikkiä itseään että ympäröivää yhteiskuntaa?
- Niität mitä kylvät
VOI AIKOJA - OLET VAMMAISIN IHMINEN IKINÄ. TYHMYYDELLÄSI EI OLE KERTAKAIKKIAAN RAJOJA.
- Eipaskiaisillepillua
Kuka tuollaisille paskiaisille pillua antaisi?
Siksi nämä isänmaalliiset suoraselkäiset peräkammarirasistisovinistifasistit hankkivat ostovaimon Itä-Euroopasta tai Aasiasta tai Latinalaisesta Amerikasta.
Jos mies ei osaa tumputtaa, niin on tosi tumpelo. - SitäSaaMitä...
Taitaa naisväki itsekin olla varsin mielellään mukana lietsomassa näitä ääripään kannanottoja. Jos on käynyt niin ettei siitä vastakkaisesta sukupuolesta ole jäänyt mitään mukavia muistikuvia, niin silloin kannattaa tarkastella vähän lähemmin omaa osuutta asioiden kulkuun. Yleensä seura vetää kaltaisiaan.
- Ikisinkku/neitsyt
Itse olen ujo, hiljainen, iki-sinkku/neitsyt ja liian etäinen, muttei koskaan ole mielessä käynytkään että jonkinmoista joukkomurhaa alkaisin toteuttaa.
- hessu0998766
Kyllä maailma on yksinäiselle karu ilkeä paikka sitä ei voi kiistää . Katkeruus tiivistyy veripisaroiksi kaikki eivät ryyppää tai hirtä itseään hengiltä.Monelle vain taistelu näkymättömiä ilkeitä voimia vastaan muuttaa heidät itsensä pahoiksi . maailma on sairas
- jfiejfisjgfpoisjposr
Omasta kokemuksestani voin sanoa että, itsellä ainakin naisten suosio muuttui siinä vaiheessa, kun oma elämä muuttui.
En ollut ehkä koskaan sieltä ujoimmasta päästä mutta, en missään nimessä mikään supliikkimieskään. Jonkin asteisesta masennuksesta kärsin, oli finnejä yms. Eniten kuitenkin mielestäni vaikutti elämäntilanne, ei se, saiko naista vai ei. Siinä vaiheessa kun keksin sellaisen alan jota opiskella hyvässä ympäristössä, asiat muuttui. Kun saa mielekästä tekemistä ja löytää aidon motivaation sitä kohtaan, niistä onnistumisista saa aika huimasti itsevarmuutta. Ja se näkyy päällepäin.
Mun mielestä kaikenmaailman oppaat itsetunnon kohottamiseen on ihan humpuukia. Kun löytää itselleen mielekkään harrastuksen, opiskeltavan alan tai työn niin sillä sen oman itsetunnon- ja varmuuden löytää.
Siinä vaan monesti käy niin että, kun ei koe olevansa suosittu, hyvännäköinen tai muuta sellaista, alkaa itsekin uskoa siihen ja syyttämään muita ihmisiä omasta kohtalostaan, vaikka yleensä ne ratkaisut löytyy omasta itsestään.
Toki on moniakin ihmisiä jotka eivät ymmärrä tai hyväksy yksinäisiä tai ujoja ihmisiä mutta, ei kaikkien tarvitse kaikkia miellyttää. Niin se vaan menee."Omasta kokemuksestani voin sanoa että, itsellä ainakin naisten suosio muuttui siinä vaiheessa, kun oma elämä muuttui. "
Tämä on erittäin tärkeä huomio. Itse olen yli kolmekymmentä vuotta pyrkinyt toteuttamaan äitini ja sukulaistätini tahtoa. Enää minä en pyydä anteeksi olemassaoloani keneltäkään. Elämäni on muuttumassa paremmaksi, vaikkei statuksen ja tilastoennusteen ja titteleiden jne. perusteella moni varmaan luulisi.
"Kun saa mielekästä tekemistä ja löytää aidon motivaation sitä kohtaan, niistä onnistumisista saa aika huimasti itsevarmuutta. Ja se näkyy päällepäin."
Onnea! Itse olen vielä matkalla...
"Mun mielestä kaikenmaailman oppaat itsetunnon kohottamiseen on ihan humpuukia. "
Kyllä, ja varsinkin kaikki psykologi-sukulaiset, jotka hokee kaikkea positiivisuuspaskaa ymmärtämättä miehenä olemisesta yhtään mitään pyrkien kasvattamaan pojasta... äidin ja tädin kilttiä pikku pullansyöjää.
"Kun löytää itselleen mielekkään harrastuksen, opiskeltavan alan tai työn niin sillä sen oman itsetunnon- ja varmuuden löytää. "
Asiaa. Valitettavasti Suomessa on paikoitellen vähän sellainen meininki, että tekee mitä tahansa, se on syntiä. Ainakaan elämästä ei saisi nauttia, jos se uhkaa suvun arvoja.
"Siinä vaan monesti käy niin että, kun ei koe olevansa suosittu, hyvännäköinen tai muuta sellaista, alkaa itsekin uskoa siihen ja syyttämään muita ihmisiä omasta kohtalostaan, vaikka yleensä ne ratkaisut löytyy omasta itsestään."
Tokihan murhanhimo saattaa iskeä itse kullekin, mutta se on vain tunne ;)
Vakavasti puhuen usein tulee sellainen olo että yhteiskunta on jokin vihollinen... Mutta tarkemmin ajatellen minun tapauksessani ongelmat johtuvat siitä, että minut on kasvatettu alistuvaiseksi. Älä kysy, älä keskustele.
Kyllä Suomessakin pärjää, mutta pitää kyetä puhumaan vieraille ihmisille. Keskutelutaito ei ole mikään itsestäänselvyys. Onneksi keskustelutaidon oppii juttelemalla ja olemalla oma itsensä - ei tarvita minkään valtakunnan loppututkintoja.
Ehkä se Breiviikki oli huono keskustelija. Ei varmaankaan osannut kovin hyvin jutella.
- yyuuiioo11
Eikös tällä kaverilla kuitenkin ollut kaikki hyvin ja mahdollisuus etsiä niitä naiskavereita. Miestä kiinnosti vain enempi suunnitella kymmenen vuotta joukkomurhaa.
- mieti
Joo, mutta miksi kiinnosti?
- hmm...??
eiköhän noita yksinäisiä ole melko paljon naisihmisissäkin, ei esim ylipainosen naisen ole helppo saada läheisyyttä, seksiä ehkä.kumppaniki luultavasti häipyy heti aktin jälkeen....
ei ujous tee massamurhaajaa vaikka kaikkihan me tottakai läheisyyttä kaipaamme..
monikohan raiskattu nainen miettii moisia hirmutekoja?
nää on vaan ajatuksia - Ei_helvata_ sentään
Naisen puute tekee miehestä massamurhaajan yhtä varmasti kuin "itsesaastutus" aiheuttaa sokeutta.
- Ylpeä Sinkkumies
Itsellä ei ole olllut koskaan tyttöystävää ja lähestyn 30 v. Hyvin on pärjätty tähän asti, hyvät ystävät riittävät ja rakkautta riittää vanhempiin. Lapsettomuus on myös ollut oma päätös. Olen myös hyvin rauhanomainen mies, en tekisi pahaa kärpäsellekkään.
Ainoa mikä voi masentaa on maailma mikä on sairas. Ei seksin puute, ei vaimon puuten, ei naisen puute. Eikä pitäisi koskaan yleistää että kun olet tuollainen, niin sinusta voi tulla tuollainen!
Siltä osin katsottuna tuon artikkelin kirjoittajan olisi hieman kannattanut miettiä. Eikö tässä enää saa edes elää niinkuin itse on valinnut ilman syyllistämistä?- mieti
Miksi maailma on mielestäsi sairas? Siis muut ovat sairaita - sinä olet terve?
- Ylpeä Sinkkumies
mieti kirjoitti:
Miksi maailma on mielestäsi sairas? Siis muut ovat sairaita - sinä olet terve?
Onhan se selvästi sairas, kun kuilu kasvaa köyhien ja rikkaiden välillä, tämmöisä murhia tapahtuu jatkuvasti ja sotia käydään. Onko maailma mielestäsi sitten terve vai?
- ~ ********* ~
Hyvä on myönnän, kun olen toipunut tuon kolummin aiheuttamasta shokista vähitellen, että asiassa on jotain perää, lähinnä vain siltä kohin että mies- SEKÄ naispuolisia syrjäytyneitä auttaisi se että kokisivat läheisyyttä ja rakkautta johon kuhun ja saisivat vasta rakkautta (mikä nyt on ilmiselvää muutenkin).
Mutta on tuo kolummi siltikin minusta ala-arvoinen. Sen sijaan että kolummissa pyrittäisiin saamaan IHMISET ymmärtämään kuinka syrjäytyneillä on huonosti asiat ja miten tuo pahaolo saattaa purkautua, vieritetään kaikki vastuu syrjäytyvistä MIEHISTÄ meille naisille. Eli naisten pitää alkaa laskemaan rimojaan ja hyväksyä nyt kaikki kynnelle kykenevät mies kanditaatit jotka tulevat iskemään tai huomata kaikki ties missä koloissa kyyristelevät peräkammarin pojat ja ottaa ne siipiensä alle. Miksei tällaista vetoamusta voida yhteiskunnalle yleensä antaa, miksi juuri vaan naiset? Luullaanko että naisen hoivavietti iskee ja me hoivaamme miehet kuntoon? Jos ihminen on hyvin yksinäinen, ei kavereita tai mitään niin luulisi että kuka tahansa joka tulee antamaan hyväksyvän selkään taputuksen olisi se mitä syrjäytynyt tarvitsee.
En tiedä miten te muut asian osasitte lukea ilman että näitte mitään outoa/väärää siinä. Minua kun silmiin iski tuo "Jos Auvinen, Saari tai Breivik olisivat saaneet vähän seksiä ja edes välillä jonkun tyttöystäväkseen, kenestäkään heistä ei olisi tullut joukkomurhaajaa" -lause pahasti silmiin, minusta kun siinä sanotaan tai vähintään vihjataan naisille että "jos olisitte vähänkään vähemmän valikoivia miesten suhteen niin tätä ei olisi ikinä tapahtunut". Missään ei edes oleteta että ehkä nuo miekkoset ovat itse tiensä valinneet tai ovat vain niin epäsosiaallisia että tyttö/nainen ei vaan jaksa taistella tuulimyllyjä vastaan jotta mies saada avautumaan tai puhumaan.
Ja mua ärsyttää se että tämä kirjoitus tosiaan on niin mustavalkoinen että olettaa että vain syrjäytyneet miehet tarvitsevat apua ja vain nainen sen voi antaa (koska tältä saa ihmelääke seksiä). Ja tuo vetoamuslopussa on myöskin minusta aika v-mäinen, koska miksi ihmeessä nainen saa maailmaa ruveta pelastamaan? Kai nyt nainen syrjäytynyttä lähestyy jos tästä kiinnostuu mutta minusta on muuten alhaista vedota juuri naisia lähestymään. Eikö kukatahansa kelpaa syrjäytyneen juttukaveriksi. Ei näitä aina naisille tarvitse syytää näitä "likaisia hommia".
Ja entäs ne syrjäytyneet naiset? Eikö miehet voi niille mennä puhumaan vai onko se liikaa pyydetty? Kai naisetkin kaipaavat rohkaisevaa palautetta yhtälailla kuin miehet tuossa tilassa?- Ei se aina toimi
Hmmm,,, itse olen mies ja menetin neitsyyteni 25v. Sitä ennen ei todellakaan vastakkaiselta sukupuolelta hirveästi vastakaikua tullut. Kyllä siinä välillä oli aika synkkiä aatoksia ja kausia kun ei sitä kontaktia saanut. Jos joskus baarissa pääsi hitaita tanssimaan niin sekin oli jo sellainen kokemus että oksat pois. Kyllä siinä on psyyke kovilla kun mietii että mikä on vikana mitä pitäsi muuttaa itsessään ja sitten vielä putkahtaa kysymys esiin että miksi pitäisi muuttua jos en kelpaa tälläisena, mutta ei sitä nyt sentää joukkomurhaa tehnyt mieli tehdä vaikka naista ei saanutkaan.Olihan sitä nyrkkikyllikki joka auttoi aina pahimman yli.
- Ei toivoa
Syrjäytyneet naiset saavat seksiä aina kunhan vaan vaivautuvat baariin istumaan ja odottamaan. Jos syrjäytynyt mies menee yksin baarin pidetään tätä joukkomurhaajana
- niimpä niin...
Kaikkia syitä sitten keksitään kun oikein ajatellaan...
- Jos miehet olisivat voittaneet lotossa, he eivät välttämättä olisi joukkomurhaajia.
- Jos samaakin sukupuolta olevat olisivat olleet suvaitsevaisempia, murhaajia ei ehkä tulisi.
- Jos he olisivat syntyneet paremman näköisinä tai avoimempina, he eivät välttämättä olisi epäsuosittuja.
- Jos heidän kasvatuksensa tai ajattelumaailmansa eivät olisi olleet vääristyneitä, he eivät välttämättä olisi murhaajia.
- Jos Jumala olisi suojellut heitä...
- Jos sitä ja jos tätä...
Ehkä murhaajien tekoihin ei ole ihan niin yksiselitteistä syytä, vaan se on monien tekijöiden summa. Ainahan tyhmiä ihmisiä mahtuu maailmaan. - Tyyttöö
Noni Naiset!
Haarat auki, Let´s Save The World!!
No onhan tuo nyt..
Tuskin löytyisi yhteistä puhuttavaa henkilön (suositun tai ujon..) kanssa, joka on kykenevä tuollaisiin hirmutekoihin.. T: "no, mites päivä on menny, mä ostin kivan mekon.." P:"Suunnittelin tuossa joukkomurhaa" T:"mentäskö tänään leffaan, siellois Titanic?" P: "Juu, täytyy vaan ensi rakentaa tuo autopommi ja putsata pyssystä piiput."
Onhan se nyt yläpäässä se vika, jota tuskin alapää voi parantaa. Tässäkin Norjan tapauksessa se mahdollinen tyttöystävä olisi ollut mahdollinen ensimmäinen uhri..
Tyhmää vääntää tällaisesta asiasta ihmiset!
Mutta mahtavvaa, että myö naiset voijaan sittennii pelastaa mualima!
Se on reikä ku ratkasoo..- Ei toivoa
Jep kaikki ujot on joukkomurhaajia ja voitaisiin heittää uuniin? Mitä pahaa siinä olisi että naiset eivät inhoaisi ujoja ja voisivat heitä joskus lähestyäkkin kuten tuossa uutisessa kehotettiin, ei me kaikki haudota joukkomurhia :(
- area_69
Helvetin hyvä kirjoitus, joka osoittaa ettei pidä kompastella yksityiskohtiin.
- Väsyttää...
Eikös se vähän niin mene ettei haukkuva koira pure.
Itse en kavahda, vihamielistä yksilöä koska hän purkaa tunteitaan
Kavahdan ennemmin ihmistä joka on jo mennyt tuon viha vaiheen yli ja kylmin silmin seuraa ohikulkijaa, mutta kun itse on jo mieltei tuossa kylmässä vaiheessa niin tietää mikä tuollaiseen ihmiseen auttaa läheisyys jota harva tilanteeseen ajautunut torjuu, eikä sen läheisyyden aina tarvitse olla kummempaa kuin hyväksyvä hymy vaikka alkuun.
Itse olen rauhallinen ja hieman ujo mies ja toisin sanoen en osaa iskeä naista. ...ja ainoat naiset jotka lähestyvät ovat 10-15v vanhempia, ja sellainen saa lähinnä vihaamaan itseään.
- Nainen, äiti, pillu
No voi jeesus miten selibaatissa elävät kukkahattutädit, jotka eivät edes osaa kaivata seksiä, koska voivat käydä kahvilla kirjastopiirikaverinsa kanssa joka päivä, voivat nyt olla sädekehä pään päällä.
Yksinäisyys on sadoissa ja taas sadoissa tutkimuksissa todistettu erittäin vakavaksi ja sairastuttavaksi tekijäksi. Siitä aiheutuu mielenterveysongelmia, Alzheimeriakin ja herra ties mitä. Mutta koska se kirjastopiirikaverinsa kanssa kahvilla käyvä seksittömässä elämässä elävä täti pärjää ihan hyvin sekoamatta, muiden pitäisi kyetä samaan.
Pitää olla aikamoinen idiootti, että lukee kirjoitusta kuin piru raamattua. Eihän kirjoittaja naisia syyllistä, vaan toivoo, että naiset eivät hylkisi hiljaisia miehiä suoralta kädeltä. Jos miehet eivät uskalla lähestyä naisia, eivätkö naiset voisi yrittää lähestyä miehiä?
Totta helvetissa Breivik olisi jättänyt tekonsa tekemättä, jos hän olisi ollut onnellisesti naimisissa ja kotona olisi ollut 12-vuotias lapsi - sellainen, joita hän nyt ampui, kun oli videopeliensä ja internet-tuttavuuksiensa myötä täysin vieraantunut normaalista empatiakyvystä.
Psykopaatti on psykopaatti, mutta on sekin osoitus jonkinlaisesta mielenhäiriöstä, että ei suostu ymmärtämään, miten vaikea asia yksinäisyys voi olla jollekulle muulle, vaikkei itse seksiä eikä rakkautta tarvitsisikaan."Pitää olla aikamoinen idiootti, että lukee kirjoitusta kuin piru raamattua. Eihän kirjoittaja naisia syyllistä, vaan toivoo, että naiset eivät hylkisi hiljaisia miehiä suoralta kädeltä. Jos miehet eivät uskalla lähestyä naisia, eivätkö naiset voisi yrittää lähestyä miehiä?"
Oma näkemykseni - tunnepohjainen mielipide! - on, ettei hiljaisuuteen ja masennukseen auta vaikka laumoittain naisia lähestyisi jatkuvasti.
Koska en ole kelvannut koskaan omalle isälleni, on oikeastaan yhdentekevää, kelpaanko naisille. Ei ole ollut omanikäisteni naisten syy se, että isä nöyryyttää minua ja äiti vielä puolustaa isää! On vaan niin suunnattoman surullista, että itse olen kieltäytynyt kaveripiirien seurasta, kun minua on kaikkiin harrastuksiin mukaan pyydetty....
Kyllä kavereita on aina tarjolla, mutta jos paha olo on pohjaton, ei edes ymmärrä omaa ystävyyden tarvettaan.- hubahaba
Minusta sulla on aivan väärä kuva Breivikistä, mitä olen lukenut hänen manifestiaan ja hänen ystävien haastatteluja. Edes psykopaatiksi en häntä usko monien syiden perusteella. Hänen yksinäisyytensä oli aivan haluttua, sillä ei hän muuten olisi pystynyt toteuttamaan iskuansa paljastumatta.. Aivan normaali ja täysjärkinen ihminenkin pystyy tuollaisiin tekoihin. Lue vaikka vähän historiaa ja ajattele miten raakaa se on monesti ollut.
- Kukkahattutädit
...ainoat varmat sekopäät tässä yhteiskunnassa ovat kukkahattutätejä.
- Yks yksinäinen
Sitten kun väkinäinen koulu on ohi ja jää yksin sitä on vaan kotona kun rahaakaan ei ole. kyllä sitä kaikellaista mielessä pyörii. Haluaa kuolla jotenkin "hyvän" asian puolesta ja viedä mahdollisimman monta "paskiaista" mukana. että muut huomaa että on ollut elämässä. Rakkaus olisi iso juttu. rakkaus tukehduttais vihan ja yksinäisyyden joka muhii sisällä. Pelkkä seksi?! en usko että se auttais mitään. Tyyppi vaan vois käyttää toista hyväksi kun ajattelis että käytetään kaikkia ja kaikkea hyväksi. Ulkomaalisuus viha kasvais kun "ryssät" ja muut 2 luokan kansalaiset eläis täällä kotimaassa paremmin kun sä. Ymmärrän hyvin noita ahdistuneita ihmisiä, mutta en hyväksy syyttömien tappamista ja muukalaisvihaa. Jotain asille pitäis tehdä ettei nuorena jo eristäydy systeemistä. Säästettäis ihmishenkiä kun ongelman ytimeen puututtais ajoissa.
Ihmettelen kun suomessa ei ole aseistautuneita vartioita. Mitä nää "pellet" voi jos joku avaa tulen vaikka suuressa kauppakeskuksessa ruuhka aikana. Esimerkiksi Englannissa on isoissa marketeissa aseistautuneet vartiat. - Ex-Ujo
Entisenä koulukiusattuna ja ujona, en voi todeta muutakuin että suurin osa näiden kommenttien heittäjistä on täysin pihalla asiasta.
Ei se ujous tee tappajaa. Vaan se että joutuu harhaisten ajatusten ja sitä kautta sisäisen aggressionsa harhaanjohtamaksi, mikä voi käydä sosiaaliselle ja ujolle miehelle tai naiselle.
Itse olin ujo, mutta sosiaalinen. En vain pitänyt viinalla rällästivien teiniurpojen seurausta...joten "suosituksi" tuleminen vaatii kaikenlaisia rituaaleja, varsinkin suomessa...mikä sinänsä on perseestä.
On kuitenkin totta että moniin suomalaisnaisiin iskostetaan peruskoulu iässä jo käsite siitä että hiljaiset eikä niin suurta ääntä itsestään pitävät pojat/miehet olisivat tylsiä tai huonoja seksin suhteen.
Sosiaalisuus on nääs kulttuuri ja ympäristöperäinen juttu, ja jokaisella nörtillä on tunnetusti laajempi huumorintaju kuin teini-iästä asti kossua vetäneellä natsilla tai perusurpolla jupilla ]:>
Joten olkaa ihmisiä, tutustukaa avoimesti älkääkä antako ennakkoasenteiden ja laumasieluisuuden määritellä muita. - T3UR45T4J469
Jos itse sattuisin paikalle kun rikostilastoissa yliedustetut kansanryhmät puskaraiskaavat jotakuta, niin voi olla että mustakin tulisi sillä hetkellä joukkomurhaaja.
Yhtä väärin toki olisi jos ''paikalliset'' sen tekisivät, mutta harvemmin sellaisia tapauksia on tullut vastaan. Ei kuulu pohjoismaiseen kulttuuriin, toisin kuin joihinkin islamilaisiin.
Kavereita, avokki ja harrastukset löytyy, töissäkin olen joten ei siihen mitään ujoa lusmua tarvita. Riittää pienempikin nykyään, niin paljon paskaa suolletaan silmille uutisissa niin ei ihme jos jollain naksahtaa. - jdkdlsdkonc
Alkuperäinen viesti on oivaltava, pohdiskeleva, ajatuksia ymmärtämään ohjaava, kaikkea tätä hyvällä ja ihmisyyttä arvostavalla tavalla, sillä ihminen tarvitsee ihmistä ollakseen itse ihminen.
Palstoilla on paljon kaiken kääntäviä, rumaksi vääntäviä kirjoittajia, jotka kommentoivat lähes kaikkeen ja tekevät sen pilkalliseen sävyyn. Lohdullinen rakkaus toiseen ihmiseen voisi eheyttää heitäkin?
Jokainen ihminen tulee elämässään satutetuksi. Se tekee kipeää, mutta sen vuoksi ei kannata uhrata elämäänsä vihalle?- sghghjkfytyxd
Yksi ongelma on se että voidaan ihan hyvin sanoa "Miesten tekemälle rikollisuudelle pitäisi tehdä jotain. Miehet voisivat petrata tässä itseään" tai "miehet voisivat tsekata asenteitaan liikenteessä, näin vältyttäisiin monilta onnettomuuksilta".
Mutta naisistapa ei voi sanoa mitään. Ei yhtään mitään. Sairaalloiset mittasuhteet on tämä asia saanut.
- jhg
Onhan tuo nyt osaltaan totta. Kun nainen ei saa läheisyyttä ja hyväksyntää, hän purkaa yleensä aggression itseensä. Miehen ihanteena taas on kanavoida turhautuminen toimintaan ja toisiin ihmisiin, mikä näkyy näissä joukkomurhissa.Tällaiset teot ovat kuitenkin aina yksilötasolla sattumien summa. Monet menettävät perusluottamuksensa lapsena toisiin ihmisiin ja lakkaavat sitten itseään suojellakseen ottamasta kontaktia muihin ja monet miehet jäävät syrjään pariutumismarkkinoilta, koska he eivät täytä miehisyyteen liitettävää aktiivisuuden vaatimusta ollessaan sisäänpäinkääntyneitä, ja monet heistä, ellei suurin osa, päätyy näiden tekijöiden seurauksena erilaisiin ongelmiin. Fanatismi ja fundamentalismi on vain pakkomielteen yksi ilmenemismuoto alkoholismin ohella . Se ei ole mitenkään tavatonta sinänsä, mutta tässä kulttuuripiirissä näinä aikoina kymmenien lasten murhaajaksi päätyminen on kuitenkin aika harvinaista, vaikka kyllä esikuvia sellaisellekin toiminnalle löytää. Jossain muualla se on toki suhteellisen yleinen ongelmanratkaisumalli nuorille miehille.
- yug7t8tg
niin naiset saavat kyllä sympatiaa, kun vähän vollottaa, mutta mies ansaitsee kemiallisen lääkityksen ja hullun paperit jos kaipaa lämpöä.
- ..
En usko, että pelkkä naisettomuudesta johtuva masennus, katkeruus ja viha naisia kohtaan riittää siihen, että henkilö suunnittelee vuosia massamurhaa. Vihan takia tehdyt tapot tehdään yleensä hetken mielijohteesta.
En myöskään usko, että normaali empatiaa tunteva henkilö kykenee tuollaisiin tekoihin, niin näillä massamurhaajilla on luultavasti mennyt kyky tuntea empatiaa esim. lapsuuden/varhais teini-iän tapahtumien tai mielenterveysongelmien takia joilla ei ole välttämättä mitään tekemistä naisettomuuden takia.
Maailmassa on kymmeniä miljoonia ikisinkkumiehiä mutta vain muutama heistä on syyllistynyt joukkomurhaan.
Usein ne itsetuhoisimmat tyypit lähtevät kaikessa hiljaisuudessa oman käden tai alkoholin kautta.
Itse siis en usko, että näiltä murhilta oltais vältytty vaikka auvisella ja kumppaneilla olisi ollut tyttöystävä. Ja jos heillä olisi ollut tyttöystävä niin luultavasti olisivat tappaneet tämän ennen kuin lähtivät murhaamaan teinejä.
Mielestäni tällaisia murhia ehkästäisiin parhaiten kiusaamisen kitkemisellä ja mielenterveysongelmien ehkäisyllä.
Tällä tavalla ehkäistään myös syrjäytymistä.- lilililili
Haluan kommentoida sen verran, että jos Auvisella, Saarella jne kumppaneilla olis ollut tyttöystävä, niin luulenpa, ettei tyttöystävä kovin kauan jaksaisi sellaista menoa. Jos mies kykenee kylmäverisesti murhaamaan muita ja kokee sen oikeutetuksi, niin miten ihmeessä hän kykenisi tuntemaan rakkautta, välittämistä ja hellyttää tyttöystäväänsä kohtaan?
Jos mies kykenisi näissä tapauksissa tuntemaan normaaleja tunteita, niin hän ei olisi massamurhaaja-ainesta. Jos hän tuntisi normaaleja tunteita, hän olisi myös erittäin potentiaalinen seurustelukumppani.
Väännetään vielä rautalangasta. Jos ujo nörttipoika kohtaa kivan tytön, tyttö tekee aloitteen ja sitä kautta alkavat seurustella, niin kyllä se tyttö pysyy rinnalla, jos se poika kuitenkin vapautuu ujoudestaan, antaa hellyyttä, osaa puhua tunteistaan jne. Hänestä siis löytyy silloin juuri niitä inhimillisiä tunteita, joita tarvitaan. Jos taas se ujo nörttipoika osoittaisi tytölle, että häntä ei kiinnosta mikään, hän ei lepertele turhia rakkaudesta, söpöt eläimet ja vauvat ovat hänestä vastenmielisiä, homot & värilliset pitäis tappaa jne, niin ei normaali tyttö kestäisi olla sellaisen ihmisen rinnalla, jonka arvomaailma on täysin erilainen kuin oma arvomaailma. Ei sellaisen pojan vinksahtanutta arvomaailmaa ja kyvyttömyyttä tuntea sääliä, armoa ja rakkautta paranna kenenkään naisen p*llu. - pois täältä
lilililili kirjoitti:
Haluan kommentoida sen verran, että jos Auvisella, Saarella jne kumppaneilla olis ollut tyttöystävä, niin luulenpa, ettei tyttöystävä kovin kauan jaksaisi sellaista menoa. Jos mies kykenee kylmäverisesti murhaamaan muita ja kokee sen oikeutetuksi, niin miten ihmeessä hän kykenisi tuntemaan rakkautta, välittämistä ja hellyttää tyttöystäväänsä kohtaan?
Jos mies kykenisi näissä tapauksissa tuntemaan normaaleja tunteita, niin hän ei olisi massamurhaaja-ainesta. Jos hän tuntisi normaaleja tunteita, hän olisi myös erittäin potentiaalinen seurustelukumppani.
Väännetään vielä rautalangasta. Jos ujo nörttipoika kohtaa kivan tytön, tyttö tekee aloitteen ja sitä kautta alkavat seurustella, niin kyllä se tyttö pysyy rinnalla, jos se poika kuitenkin vapautuu ujoudestaan, antaa hellyyttä, osaa puhua tunteistaan jne. Hänestä siis löytyy silloin juuri niitä inhimillisiä tunteita, joita tarvitaan. Jos taas se ujo nörttipoika osoittaisi tytölle, että häntä ei kiinnosta mikään, hän ei lepertele turhia rakkaudesta, söpöt eläimet ja vauvat ovat hänestä vastenmielisiä, homot & värilliset pitäis tappaa jne, niin ei normaali tyttö kestäisi olla sellaisen ihmisen rinnalla, jonka arvomaailma on täysin erilainen kuin oma arvomaailma. Ei sellaisen pojan vinksahtanutta arvomaailmaa ja kyvyttömyyttä tuntea sääliä, armoa ja rakkautta paranna kenenkään naisen p*llu.Hitler rakasti vaimoaan.
Ja näin yhdellä lauseella tuhosin koko hömpötyksesi.
"Jos hän tuntisi normaaleja tunteita, hän olisi myös erittäin potentiaalinen seurustelukumppani."
Mitä on "normaalit" tunteet? Tunteeko "alfat" normaaleja tunteita paremmin kun puikottavat naisia kuin naisia 24/7?
"Jos ujo nörttipoika kohtaa kivan tytön, tyttö tekee aloitteen ja sitä kautta alkavat seurustella"
Tyttö ei tee aloitetta nörttipoikaa kohtaan. Ei koskaan, deal with it.
"Ei sellaisen pojan vinksahtanutta arvomaailmaa ja kyvyttömyyttä tuntea sääliä, armoa ja rakkautta paranna kenenkään naisen p*llu. "
Tai ehkä juuri sympatia ja rakkaus voisi parantaa toisin kuin vain pillu? Auvista kiusattiin koko ajan toisten toimesta. Koko. Ajan. Samoin 95% näistä koulusurmaajista on aina ollut kiusattu. Ympäristön jatkuva hyljeksintä muuttaa yksilön ajatustapaa. Yksikin rakastava ihminen voisi tehdä kehityksestä toisenlaisen.
Miten te voitte ajatella noin mustavalkoisesti? - ...
pois täältä kirjoitti:
Hitler rakasti vaimoaan.
Ja näin yhdellä lauseella tuhosin koko hömpötyksesi.
"Jos hän tuntisi normaaleja tunteita, hän olisi myös erittäin potentiaalinen seurustelukumppani."
Mitä on "normaalit" tunteet? Tunteeko "alfat" normaaleja tunteita paremmin kun puikottavat naisia kuin naisia 24/7?
"Jos ujo nörttipoika kohtaa kivan tytön, tyttö tekee aloitteen ja sitä kautta alkavat seurustella"
Tyttö ei tee aloitetta nörttipoikaa kohtaan. Ei koskaan, deal with it.
"Ei sellaisen pojan vinksahtanutta arvomaailmaa ja kyvyttömyyttä tuntea sääliä, armoa ja rakkautta paranna kenenkään naisen p*llu. "
Tai ehkä juuri sympatia ja rakkaus voisi parantaa toisin kuin vain pillu? Auvista kiusattiin koko ajan toisten toimesta. Koko. Ajan. Samoin 95% näistä koulusurmaajista on aina ollut kiusattu. Ympäristön jatkuva hyljeksintä muuttaa yksilön ajatustapaa. Yksikin rakastava ihminen voisi tehdä kehityksestä toisenlaisen.
Miten te voitte ajatella noin mustavalkoisesti?"Hitler rakasti vaimoaan. "
Hitleriä ja muita diktaattoreja ei voi oikein verrata näihin koulusurmaajiin yms. koska he eivät katsoneet silmästä silmään armoa anelevaa henkilöä ja sitten kylmäverisesti tappavat tämän vaan he lähettivät sotilaita tekemään likaisen työn puolestaan. - pois täältä
... kirjoitti:
"Hitler rakasti vaimoaan. "
Hitleriä ja muita diktaattoreja ei voi oikein verrata näihin koulusurmaajiin yms. koska he eivät katsoneet silmästä silmään armoa anelevaa henkilöä ja sitten kylmäverisesti tappavat tämän vaan he lähettivät sotilaita tekemään likaisen työn puolestaan.Eivätkö ne sotilaat jotka tekivät likaisen työn sitten rakastaneet vaimojaan?
Totuus on että akat olivat ihan yhtä sekaisin.
- vääristelyä!
Itse en uskoisi, että ilman tyttöystävää jäänyt voisi olla joukkomurhaaja. Tai sitten ujo! Itse olen ystävieni seurassa puhelias, mutta heti jos kasvokkain pitäisi puhua pojan kanssa (siis niin että poika ei hauku ym.) menen lukkoon ja olen ujo. Tämä tapahtuu siis melkein aina. Minun elämäni parhaat hetket ovatkin olleet eksäni ja melkein nykyisen poikaystävän kanssa, joten en usko, että kukaan, jolla ei ole ollut tyttö/poikaystävää, murhaisi ihmisiä, ujosta vielä vähemmän uskoisin sen. Poika, josta tällä hetkellä pidän on omien sanojensa mukaan ujo, ja meillä sujuukin juttu hyvin netissä jutellessa. kasvokkain juttu ei luista ihan niin hyvin, koska olen poikien seurassa aika ujo, niinkuin jo mainitsin. Kun tutuistuimme tämän pojan kanssa, huomasin, että vaikka hän onkin ujo, hän on oikein ihana ja kiltti. Minusta ujous pojissa on oikeastaan aika suloista. En halveksi, enkä väheksy ujoja ihmisiä, koska tiedän, että he tarvitsevat vain tukea ja kilttejä ihmisiä, koska hehän ovat (ainakin itse olen) joidenkin ihmisten seurassa epävarmempia kuin toisten. Pointtini siis on, että ihmiset, jotka väheksyy ujoja, eivät tunne ketään ujoja ihmisiä. Tottakai ymmärrän, että kaikilla on oma mielipiteensä tässäkin asiassa, mutta oma kantani on tämä.
- Voi veljet
Muistaakseni sil Prisma-ampujalla oli tyttöystävä ja sehän oli sen seuraava pakkomielle ja kuinkas kävikään? Ei tolla teorialla nyt kauheen vahva pohja ole. Jos on taipumuksia tappamiseen, se alkaa viimeistään silloin ku halaaminen ja seksi päättyy.
- Kreza
Eikai se ihan noinkaan oe, että sanotaan että mene ja anna miehelle kuin miehelle. Tunteitahan siinä tarvitaan, mitä auttaa ketään joku kylmä pano, voi että se on taas niin helppoa joidenkin olla viisaita. mene itse itseesi ja ajattele tuota tilannetta nyt oikein järkevästi. Ihastuminen, rakastuminen, ne tunteet ne vievät ihmistä. Mistä sitten tulee vihan tunne, kasvatuksesta ja kavereiden kasvatuksesta, viha lietsoo vihaa niinkuin sanotaan, jos yksi vihaa ja se haluaa kavereita, heidänkin on oltava samaa lajia.
Yleensä rakkaustunteet kulkevat enemmän kahden henkilön välillä ja hyvät tavat sitten joukoissa, joilla niitä vielä on. Hyvä ja paha vastakkain, sellainen on asettelu. Viha saadaan kytkettyä pois kun lapset kasvatetaan huolehtien rakkaudella, usein aikuiset leikkivät kiireissään vanhempia ja elämä jää lapsille hyvin kylmäksi. Aika on kuulema rahaa, se ajaa edelle omien lastenkin, niin se vaan pukkaa olemaan. Vähemmälläkin ihminen pärjää, lopettakaa se iänikuinen rahan keräys ja tavaroiden jumaloiminen, mitään ei saa mukaan kun aika jättää, mutta lapsille jää hyvä perintö hyvistä vanhemmista. - kaiken nähnyt
Yksinäisiä miehiä kuin naisia on pilvin pimein. Toistamiljoonaa yhden hengen taloutta. Kannattaisi jo "Asuntoministerin" alkaa loytää näille yksinäisille tapaamisia, olisi hetken kuluttua 500.000 asuntoa vapaana uusiokäyttöön. Mieli olisi kaikilla korkeammalla.
- IhoIhollaIhanin
Ihan asiaa vaikka ehkä vähän provoillen kirjoitettu. Kyllä järjensäilymisen tae on toinen ihminen lähellä. Tunne siitä, että itsellä ja elämällä on jotain arvoa. Ei tarvitse sitten jokaiseen dogmiin ripustautua epätoivoisesti.
- Siru___
Ihan täyttä paskaa. Toi on Skoyenin vauraasta kaupunginosasta kotoisin. Varakas äiti on elättäny sille ja antanu kaiken, mitä se on halunnu. Kyllä mies jolla on rahaa ja joka ei ole kovin rumakaan naisia saa, jos haluaa. Siis todella jos haluaa. Mistä tiedämme, kummasta sukupuolesta hän on kiinnostunut.
- Ei toivoa
Ei saa, ellet tarkoita huoria. Itse tienaan suomalaista keskipalkkaa enemmän, mutta eipä ole kukaan nainen kiinnostunut.
Huoriakin olen harkinnut, mutta sihteeriopiston sivuilla monilla huorillakin 30v vaatimus asiakkaissa, joten ei saa edes rahalla
Eli täyttä paskaa puhut! - Siru_
Ei toivoa kirjoitti:
Ei saa, ellet tarkoita huoria. Itse tienaan suomalaista keskipalkkaa enemmän, mutta eipä ole kukaan nainen kiinnostunut.
Huoriakin olen harkinnut, mutta sihteeriopiston sivuilla monilla huorillakin 30v vaatimus asiakkaissa, joten ei saa edes rahalla
Eli täyttä paskaa puhut!Sanoin, että mies jolla on rahaa JA joka ei ole kovin rumakaan. Päteekö sinuun myös tuo jälkimmäinen osa? Paljon vaikeampi jonkun köyhän ja syrjäytyneen on saada naista kuin tuon Norjan surmaajan. Tällä koko jutulla ei ole mitään tekemistä minkään naisen puutteen kanssa. Olihan tuolla omien sanojensa mukaan lyhyitä suhteita ollut, mutta itse halusi vähentää niitä koska halusi keskittyä teon suunnitteluun.
- Ei toivoa
Siru_ kirjoitti:
Sanoin, että mies jolla on rahaa JA joka ei ole kovin rumakaan. Päteekö sinuun myös tuo jälkimmäinen osa? Paljon vaikeampi jonkun köyhän ja syrjäytyneen on saada naista kuin tuon Norjan surmaajan. Tällä koko jutulla ei ole mitään tekemistä minkään naisen puutteen kanssa. Olihan tuolla omien sanojensa mukaan lyhyitä suhteita ollut, mutta itse halusi vähentää niitä koska halusi keskittyä teon suunnitteluun.
No en mie mitenkään ruma koe olevani 80kg/185cm ja kasvot ihan tavalliset. Ei silti kelpaa.
- Siru_
No jos se johtuu tosta negatiivisuudesta ja valittavasta puhesävystä sitten. Sympatiat sulle, mutta naisen puutteella ei ole tän joukkomurhan kanssa mitään tekemistä. Monet joukkomurhaajat on olleet naimisissaki. Ja toisaalta Suomi on täynnä yksinäisiä miehiä, mutta ne eivät surmaa ketään sen takia.
Voi jumalauta. Norjan ampuja oli paatunut psykopaatti, joka tiesi tasan tarkkaan mitä teki eikä toiminut mistään epätoivoisista tunneyllykkeistä. Ottakaa selvää psykopatiasta niin selviää paljon. Kyllä joukkomurhan järjestelmälliseen suunnitteluun tarvitaan ihan muuta kuin pillunpuute.
Ja kyseinen psykopaatti sai myös juuri sitä mitä halusi: naamansa joka lehden sivulle, televisioon ja itsensä puheisiin ympäri maailmaa. Tällä hetkellä hän nauttii tästä julkisuudesta suunnattomasti eikä tasan tarkkaan kadu hetkeäkään. - Drawer
No on aika kaukaa haettu syy/motiivi tuollaiseen käyttäytymiseen.
Ei naisen puutteella ole mitään tekemistä ainakaan tässä tapauksessa.
Vaikuttaa vaan siltä, että se on ns.suuntaus yhteiskunnassa nykyään.
Aika-ajoin joku jossakin "posauttaa" ja tappaa viattomia.
Eikä ne lopu vaikka se yksi ministeri keräis kaikki aseet pois.
Silläkin "pylväshallin" porukalla kannattas kattella välillä peiliin ja keskustella työpaikalla asioista. - Topelius
Kyse ei ole siitä, että jokaisen naisen tulisi antaa jokaiselle miehelle, jos ajatellaan niin, että ei yksityishenkilön pidä alkaa pelastajaenkeliksi.
Niin se kuitenkin on nykyisessä pariutumiskulttuurissamme, että miehet tekevät niitä aloitteita ujoille naisille. Kuka tahansa mies antaa kenelle tahansa naiselle. Noin 80% parisuhteista saa alkunsa sillä, että mies lähestyy ujoa naista, koska naiset eivät uskalla tehdä aloitteita. Jos siis myös naiset lähestyisivät miehiä yhtä aktiivisesti kuin miehet naisia, jos siis nämä parisuhderituaalit eivät olisi pelkästään miesten kontolla, niin silloin voisi olla että me suomalaiset olisimme onnellisempi kansa.
Kyllähän miehen ainakin odotetaan yksityishenkilönä alkamaan jonkun ujon naisen pelastajaksi, koska muuten mies jäisi ilman naista. Naiset eivät tee aloitteita koska heidän ei tarvitse. Miehelle on usein elinehto saada nainen, ja niin se olisi naisellekin, jos miehet eivät näitä aloitteita tekisi.
Tapauksesta sen verran, että miehet määrittelevät arvonsa siten miten he pärjäävät tässä kilpailussa toisten miesten kanssa. Se on se luolamies- mentaliteetti. Vain harva mies tyytyy tunnustamaan häviönsä sormet ristissä, koska miehet tarvitsevat tunteen että he klaaraavat homman.
Kyllähän se on aika katkeraa kalkkia, jos jää ainoaksi lähi- tai kaveripiirissä ilman naista. Sen vielä nielee, jos on ystäväpiiirssä aviokelvottomia miehiä, mutta osa aikuistumista on juurikin avioliitto kumppanin kanssa. Kyllä se siis on niin, että jos naisetkin ottaisivat vähän vastuuta tästä pariutumiskulttuurista, niin moni asia olisi Suomessa paremmin.
En näe muuta keinoa kuin että naiset tulisivat kasvattaa kilteiksi ja kunnollisiksi tytöiksi, kuten ennen vanhaan 1950-60 ja 70 luvuilla. Sitten voisimme kääntä tilanteen päälaelleen ja kun monet ujotkin pääsisivät pukille, niin he kyllä palkitsisivat maailman ja naisensa todella hienolla tavalla. Nykymeno tietää sitä, että alfojen pyrkyrigeenit tuovat hyvin levottoman ja turvattoman tulevaisuuden Suomen. Ihmisten tulisi ottaa oppia siitä välittämisestä joka oli ennen lamaa, eikä mallia tästä amerikkalaisuudesta, jollaisiksi nykynaisemme ovat muuttuneet tai muuttumassa. - Poikalapsen äiti
Tässä Norjan tapauksessa minua ihmetytti se, kun miehen diplomaatti-isä toivoi, että poika olisi tehnyt mieluummin itsemurhan kuin tuon joukkusurman.
Minusta ainakin tässä tapauksessa syyt tuntuvat olevan hyvin syvällä lapsuudessa. - pakkomieleinen
Mielestäni narsistista miellyttävän näköistä Breivikiä ei voi verrata Saareen ja Auviseen jotka eivät kelvanneet naisille.
Tämä Breivik on myös älykäs ja koulutettu mies. Hänen fiksaatio ajatuksensa vain kasvoi vuosi vuodelta eikä hän varmaan halunnut naista liian läheiseksi, sillä suunnnittelu rikokseen vei kaiken ajan.- ählämi
naimista varten naiset o.
- Matilda Wrede
Voi hyvänen aika, onhan näitä naissankarimurhaajiakin, sekin yksi Nikita. Ja on myös näitä naisia, jotka jostain syystä haluaa hyysätä vankilassa istuvia miehiä siinä luulossa, että voivat mukamas "parantaa" miehen.
- merkillistä.
Matilda Wrede, kuin te täällä olette? Eks te oo kuollu jo kauan aikaa sitten?
Kummastus!
- avenger blog
Moni tuntuu olevan täysin ulalla siitä mikä ajaa ihmisen tällaisiin tekoihin. Lukekaa blogistani:
http://avenger.blogit.kauppalehti.fi/- nou pakina
Kukaan ei halua lukea "blogejanne", jotka todellisuudessa ovat ontuvan kielenkäytön raskauttamaa pakinointia.
- hmm?
Mitä jos annettais tän keskustelun pikkuhiljaa valua toiselle sivulle?
- Kersattitar
On se hienoa, kun miesten väkivallan syynä on aina naisten toiminta.
Joko ne nalkuttaa tai pihtaa tai ei tee niin kuin mies haluaa tai ottaa eron ja lähtee läiskimään a vot.. aina voi sen perusteella hakata tai lahdata akka, lapset ja muut ihmiset.
Ja se on aina vaan naisten vika.
On se jännää.... - Jaa-has
No onhan syrjäytymisessä naisen puutteessa myös syy monen masennukseen.
Tosin uskon että näitten murhamiesten kohdalla on pikemminkin kysymys siitä etteivät he kykene normaaliin parisuhteeseen. Eli selittäisen noiden ihmissuhteioden puuttumisen pikemminkin näin päin. - inios
Kyllä sitä masentuu, jos ei joka päivä voi nauttia toisesta sukupuolesta.
- velvollisuudentuntoa
KYLLÄ PITÄISI VELVOITTAA kaikki sutturat jakamaan emätintä ja peräaukkoa kaikkille jätkille.
PAITSI: edellä sanottu ei koske niitä sutturoita, joita meitsi rakastaa, heidän velvollisuutensa on jakaa emätintä ja peräaukkoa vain minulle. - Topelius
Vaikka tämä oli provo, niin vastaan silti.
"On se hienoa, kun miesten väkivallan syynä on aina naisten toiminta."
Voi kuinka ymmärtäisit kuinka oikeassa oletkaan. Miksi miehet menevät ylipäänsä armeijaan? Suojellakseen jotain vitun P-E Auvisen hautaa? Eivät vaan suojellakseen TEITÄ, naisia ja puolustuskyvyttömiä lapsia, joista 50% on tyttöjä. Kaikki sodat käydään naisten suojelemiseksi. Miehet menevät töihin, jotta saisivat naisia. Miehet kilpailevat työelämässä, jotta saisivat enemmän palkkaa. Hittoako sillä rahalla niin tekee, paitsi että sillä saa houkutelluksi parisuhteeseen parempitasoisen naisen. Koska, te, naiset arvostatte rahaa ja se on teidän oma keksintönne. Miksi vanhan ajan miehet ovat niin hyväluonteisia selittyy sillä, että he elivät aikana jolloin rahaa ei arvostettu niin paljon. Te naiset toitte sen rahan esiin, jotta saisitte kilpailun teistä käyntiin isommissa ulottuvuuksissa. Teille ei jossain vaiheessa enää riittänyt pelkkä miehen hyvä sydän, vaan halusitte enemmän ja enemmän.
Jos haluaisitte oikeasti tasa- arvoa, niin silloin teidän naisten olisi tehtävä jotain meidän miestenkin eteen. Nyt haluatte vain nuolla kermat kakusta ja jättää kaikki likaiset, vastuulliset ja vaaralliset työt miehille. Koko miesten käyttäytyminen, vaikka koulussa toisten kiusaajana toimiminen, on tehty yhden ja ainoan asian takia, teidän naisten tussun saamikseksi. Jos te naiset antaisitte ujoille ja nörteille, niin tuskin koulussakaan olisi enää kiusaajia.
Se, että te naiset ette ymmärrä täysin mitä tasa- arvo merkitsee, aiheuttaa sen, että miehet ja naiset eivät ymmärrä toisiaan.
Tämä totuus ei ehkä paranna teidän kuvaanne miehistä, mutta cut the crap sanonpa vaan totuuden. Jatkakaa muut prinsessat niitä eliitihäitänne, älkää piitatko mun jutuista.- pois täältä
Hitto miten osuvasti puhuttu! :D
- arvostelen teitä
Tyhmä jätkä!
Se on: TYYPERYS!
Kaikki nauravat tuollaiselle tyyperykselle: hahhah-haaa!!! - sanon toden
Siinä kans yks herran pienimmistä, en muuta sano.
- asialinjan kundi
pois täältä kirjoitti:
Hitto miten osuvasti puhuttu! :D
Mitä osuvaa on idiootin höpötyksessä?
- pois täältä
asialinjan kundi kirjoitti:
Mitä osuvaa on idiootin höpötyksessä?
Pitääkö kaiken mielipiteen noudattaa liukuhihnafeministien linjaa ettei saa paskaa päällensä?
- "juhkis"
arvostelen teitä kirjoitti:
Tyhmä jätkä!
Se on: TYYPERYS!
Kaikki nauravat tuollaiselle tyyperykselle: hahhah-haaa!!!vaikka tässä onkin tullu enimmäkseen eleltyy oma elämä suurimmaks osaks yksiksehen, ilman vaimoa tahi tyttöystävää, nin eipä oo tullu koskaan ees mielehen, et vahingoittas toisia kanssaihmisiään. ennempi satuttaa itseään, kun muita kyllä se jämpti on näin!! ennemmin elää yksikseen, kun huonossa parisuhteessa nalkuttavan akan ja pentujen kanssa. tai sit vaan sen nalkuttavan akan kaa!! ja kun vielä omistaa terveet kädet ja netistä ja telkusta tulee joka ilta mielin määrin aikuisviihdettä, nin mihin sitä enää akkaa tarvitsee? :)
- * hyväksikäytetty *
sanon toden kirjoitti:
Siinä kans yks herran pienimmistä, en muuta sano.
Naisia on AINA kiinnostanut alfaurokset ja yleensäkin sellaiset miehet jotka on vähän "renttuja" tai pleiereitä, itseään täynnä olevat kiekko-, jalkapallo- yms. tyypit.
Kuitenkin juuri näiden miesten kanssa ei synny pitkiä suhteita koska nämä miehet vaihtavat naista kuin paitaa. Heillä on niin suuri ego ja itseluottamus että lentävät kukasta kukkaan.
Jos mies istuu tietokoneella ja on ns. nörtti niin se ei kiinnosta naista seksuaalisesti. Se taitaa olla suuri vahinko sillä juuri tämä miestyyppi olisi sitä aviomies- ja isä-ainesta.
Ihan kokemuksesta vaan puhun naisena, nuorena kun sain pahasti pettyä näihin alfauroksiin ja en voinut muuttaa itseäni sellaiseksi millään että olisin löytänyt naista kunnioittavan rauhallisen ja ujon miehen, en vain tuntenut heitä kohtaan mitään. Olisikin hyvä jos naiset jossain vaiheessa, jossain sukupolvessa, alkaisivat kiinnostua noista hiljaisista ja ei niin itseään korostavista miehistä. Olen varma että avioeroja tulisi huomattavasti vähemmän! Samalla vähenisi nuorten miesten masennus ja siitä johtuvat eristäytyneisyys entisestään ja ehkä jopa tällaiset hirmuteot . Ja nyt puhun siis parisuhteesta ja rakkaudesta, en vain seksistä. - pois täältä
* hyväksikäytetty * kirjoitti:
Naisia on AINA kiinnostanut alfaurokset ja yleensäkin sellaiset miehet jotka on vähän "renttuja" tai pleiereitä, itseään täynnä olevat kiekko-, jalkapallo- yms. tyypit.
Kuitenkin juuri näiden miesten kanssa ei synny pitkiä suhteita koska nämä miehet vaihtavat naista kuin paitaa. Heillä on niin suuri ego ja itseluottamus että lentävät kukasta kukkaan.
Jos mies istuu tietokoneella ja on ns. nörtti niin se ei kiinnosta naista seksuaalisesti. Se taitaa olla suuri vahinko sillä juuri tämä miestyyppi olisi sitä aviomies- ja isä-ainesta.
Ihan kokemuksesta vaan puhun naisena, nuorena kun sain pahasti pettyä näihin alfauroksiin ja en voinut muuttaa itseäni sellaiseksi millään että olisin löytänyt naista kunnioittavan rauhallisen ja ujon miehen, en vain tuntenut heitä kohtaan mitään. Olisikin hyvä jos naiset jossain vaiheessa, jossain sukupolvessa, alkaisivat kiinnostua noista hiljaisista ja ei niin itseään korostavista miehistä. Olen varma että avioeroja tulisi huomattavasti vähemmän! Samalla vähenisi nuorten miesten masennus ja siitä johtuvat eristäytyneisyys entisestään ja ehkä jopa tällaiset hirmuteot . Ja nyt puhun siis parisuhteesta ja rakkaudesta, en vain seksistä.Ja sitten myöhemmin näitä katkeria miehiä joita naiset ovat hyljeksineet ja aina pelehtineet alfojen kanssa ei kiinnosta enää lähestyvät naiset tai lähestyä naisia itse koska ajatuksesta "naiset h***ria" on erittäin vaikea päästä eroon vanhemmalla iällä.
Molemmissa osapuolissa on ihan yhtä paljon syytä. Nykyään kun naisia ei opeteta tavoille niin naidaan jokaisen vastaantulevan alfaritarin kanssa prinsessaunelma pääkopassa. Toisena sitten taas nämä syrjäytyneet miehet eivät enää koskaan pääse katkeruudestaan ja vihastaan eroon.
Milloinhan ihmiset oppisi? No, tämäkin viesti tulee saamaan paljon närää osakseen mutta totuuden tuntee pa*skan hajusta. Ette te koskaan opi. Ehkä sitten kun näitä ramboja alkaa tulla useampia, valtiot kaatuu lainojensa alle ja järjestelmä romahtaa ja koko helahoito ajautuu kaaokseen niin taotaan sitten sitä realismia päähän? - Ansku 3
pois täältä kirjoitti:
Ja sitten myöhemmin näitä katkeria miehiä joita naiset ovat hyljeksineet ja aina pelehtineet alfojen kanssa ei kiinnosta enää lähestyvät naiset tai lähestyä naisia itse koska ajatuksesta "naiset h***ria" on erittäin vaikea päästä eroon vanhemmalla iällä.
Molemmissa osapuolissa on ihan yhtä paljon syytä. Nykyään kun naisia ei opeteta tavoille niin naidaan jokaisen vastaantulevan alfaritarin kanssa prinsessaunelma pääkopassa. Toisena sitten taas nämä syrjäytyneet miehet eivät enää koskaan pääse katkeruudestaan ja vihastaan eroon.
Milloinhan ihmiset oppisi? No, tämäkin viesti tulee saamaan paljon närää osakseen mutta totuuden tuntee pa*skan hajusta. Ette te koskaan opi. Ehkä sitten kun näitä ramboja alkaa tulla useampia, valtiot kaatuu lainojensa alle ja järjestelmä romahtaa ja koko helahoito ajautuu kaaokseen niin taotaan sitten sitä realismia päähän?Olen kanssasi avan samaa mieltä, koko seurustelu systeemi on mennyt päin mäntyjä. Enään ei kunnioiteta mitään. Naiset valikoi ja tuumailee sopiiko tuo horoskooppi mun kanssa? Sillä välin kun he tuumaavat kyllästyy mies odottelemaan ja niin löytää uuden tai sitten sulkeutuu omaan itseensä kunluulevat naisen epäilevän hänen kykyjään sngyssä, vaikka ne naiset vaan lukee ja kyselee sopiiko toi merkki ta toi yhteen. Sellaisa pähkä hulluja ollaan me naiset. Oikein hävettää oma sukupuoli kun seuraa näiden vapaiden naisten touhuja..
- Calamus
Jos mulla olisi jumalankaltaiset yliluonnolliset voimat, niin mä olisin herättänyt ne kaikki uhrit kuolleista ja korjannut ne räjäytetyt rakennukset parilla sormen napsautuksella. Sen jälkeen mä olisin mennyt sanomaan breivikille, "pidä hauskaa siellä vankilassa pelle, sun verilöylysi meni reisille"
Terveisin: Ujo, Hiljainen ja Yksinäinen - Läheisyyttä+
Yksinäisyys, läheisyyden vähyys ja eristäytyminen tekee sairaaksi, varsinkin nuorena, kun mieli kehittyy; masennusta, skitsofreniaa, ahdistustiloja yms. Vanhempana, jos seurustellut nuorena ja saanut tarpeeksi läheisyyttä jne, niin yksinäisyys ei enää haittaa välttämättä niin pahasti. Vanhempana se saattaa olla monesti jopa valinta. Tietenkin yleistämistä, mutta monesti näin vaan on.
Jollain tavalla, ujoille, hiljaisillekin pojille ja miehille pitäisi saada mahdollisuus kokea läheisyyttä. Tietenkin on niitäkin, jotka sairastuvat jo syntyessään tai varhaislapsuudessa... - huolehtimista,pyydän
Minun kommenttini sivuuttaa vain osittain aloitusta.. Tämän norjalaisen tappajan isä oli jättänyt perheensä, kun tappaja oli nuori. Ei ollut nähnyt isäänsä sen jälkeen. Minusta tuo, jos mikä on outoa. Jos ei ole kunnollista isämallia, alkaa tulla elämään epärealistisia maailmankuvia. Pojille varsinkin hyvä suhde molempiin vanhempiin on tärkeää!! Kaikki isät siis ja myös äidit, nyt kyselemään jälkikasvun kuulumisia ja viettämään aikaa heidän kanssaan. Silloin sellaisetkin murheet, kuin seksinpuute voi laittaa oikeisiin lokeroihin.
- SYYLLISET TUOMIOLLE
ÄLÄ SÖSSÖTÄ, MUKAPSYKOLOGI!!!
KYSE ON SIITÄ, SAAKO MIES EMÄTINTÄ VAI EI!
JOS EI SAA, SYY ON SIINÄ, ETTÄ ÄMMÄT PIHTAAVAT TOOSAANSA!
ÄMMIEN SYYTÄ KAIKKI!
- SINKKu MIES 36
kaikki nykyiset 1985-2011 vuonna tulleet naisten dildot ja kaikki seksilelut joita he(sinkkunaiset!) pitävät sängynsä viereisissä laatikoissa turvassa katseilta. TUHOAVAT KAIKEN HALUN miehiin,sillä perusteella että ejagulaatio tapahtuu oman tahdovaltaisesti ja mies """"""ei saa hallita naisen elintä!!!"""" millään tavalla.
Myös E-pillerit tuhoavat seksihaluja, ja uskaltaisin jopa väittää että ne on varmasti rakennettu hivenaineita tutkimalla syvällisesti kuinka seksikäyttäytymistä voidaan ikäänkuin steriloida automaattisesti massoja ohjaillen. Siis kyseessä on siis tietoisesti valittu kaava seksihalujen menetystä miehiin!!!!
Eli halu miiehiin lopahtaa, koska himo on ostettu värikkään kuminmuodossa.
sekä pillerien kemikaaleja yhdistävällä toimella.
USKOKOON TAI ÄLKÖÖN! dildot tuhoavat ihmis- suhteita varsinkin miehien mahdollisuudet pariutua!
Maailmamme on julmempi kuin uskommekaan! - Anskuli 3
Sattuuko kukaan tietään hullun murhaajan syntymä aikaa???
- haluaa olla yksin
En ymmärrä miksi voi olla noin vaikeaa löytää tyttöystävä.
Itse olen 26v ujo ja hiljainenki mies enkä edes komeimmasta päästä ja silti mulla olis ollu lukuisia mahdollisuuksia ottaa tyttöystävä ja mennä vaikka naimisiinki ja hankkia lapsia jne. mutta koen olevani nuori enkä halua tossun alle.
Kavereitakaan ei niin kauheasti ole, mutta se ei ole koskaan haitannut.
Nytkin olis kolme tyttöä jotka olis valmiita menemään kanssani naimisiin vaikka heti, mutta en vain halua.
Yksin on hyvä olla ja se vapaus kun voi vaikka keskellä yötä päättää lähteä esim moottoripyörä ajelulle tai kalaan, eikä kukaan sano vastaan.
Katson kauhulla nuoria parikymppisiä miehiä jotka menee naimisiin ja lapsia tulee ja samalla vapaus katoaa...
Eli joku voi myös haluta olla yksin vaikka mahdollisuuksi olis tarjolla liikaakin... - ??
Mitä jos annettais tän keskustelun pikkuhiljaa valua toiselle sivulle?
- ei naimaton
Heh heh :)) )) huumorilla kirjoitettu juttu. Toisaallta yksin on hyvä olla, sanonta: nainen vie vapauden. Minulta on mennyt vapaus kun menin naimisiin
- asödjlöfjpas
Täältä saatte perspektiiviä siihen miten pahassa jamassa osa nuorista miehistä on:
http://ylilauta.fi/hikky/ - love2000
ihminen on yksilö. älkää yleistäkö että kaikki yksinäiset miehet ovat masentuneita taikka hulluja on niitäkin jotka ovat normaalisti mukana yhteiskunnassa elää oikeasti ihan normaalia elämää ilman naista. jotkut etsivät oikeasti rakkautta eivätkä tyydy huonoihin ihmissuhteisiin. itse ainakin lukeudun niihin jotka haluaa löytää rakkauden eikä pelkkää seksiä
- Anonyymi
Kyllä tussus pitää saada joko hyvällä tai väkisin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1374053- 891989
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151881Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi571507Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541442Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1331395VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu991312- 741216
- 951087
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181060