Entä jos todella kaunis tyttö/nainen

kyseessä

Voiko homo sortua jos kyseessä todella kaunis nainen? Ei bi-seeksuaalit vaan täysin homot? Tunteeko silloin jotain seksuaalisia tunteita jollain tasolla?

10

507

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+15

Oon kerran ollut ainakin hieman ihastunut erääseen kaverityttöön. Joissain kemuissa olis mieli tehnyt pienessä hiprakassa vaikka vähän pusutellakin tätä, mutta en siihen kuitenkaan lähtenyt. Toisissa kemuissa tää tyttö sitten nuoleskeli yhden komean pojan kanssa, ja mietin että kummasta oon enemmän mustasukkainen. :o Tää tyttönen oli joskus aiemmin melko suoraan itse ehdottanut että alettaisiin seurustelemaan, mutta jouduin sanomaan ei, koska tiesin etten pystyisi ainakaan petihommiin hänen kanssa, ja koska olen mieltänyt itseni homoksi. Muuten oli kyllä juuri sellainen kuin kumppanin voisi toivoa, sisältä ja ulkoa.

• lukko auki

Homolla on siis mahdollisuus "sortua" kunhan vain oikeanlainen tyttö sattuu kohdalle? Johtuisikohan homous suurimmalla osalla siitä, että ollut varhain huonoja kokemuksia ensi kerrasta tytön kanssa tai jokin trauma joka on suljettu mielestä pois? Eli jonkinlainen lukko estää seksuaalisen kanssakäymisen tytön kanssa ja siten itselle vakuutellaan, että olen homo en voisi olla vastakkaista sukupuolta olevan kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä.

• BigInJeans

Tunsit ulkopuolelle jätetyksi tulemisen tunnetta. Se on kaukana seksuaalisista tunteista. Heterokin kokee tätä, kun paras mieskaveri löytää naisen ja eristyy omaan parisuhdeympyräänsä.

Samoin suutelu, vaikka onkin osa seksuaalisuutta, on varsin kaukana kiihottumisesta. Silti, tiedät hyvin, ettei raja-aitoja ole. Jos tunnet olevasi biseksuaali, mikään ei estele sinua.

Se, miksi me homot olemme varmoja seksuaalisuudestamme johtuu siitä isosta energiasta, joka olemme joutuneet uhraamaan selvittääksemme, miksi olemme erilaisia. Siksi kyseenalaistaminen jopa loukkaa. Eräiden heteroiden suurin toive tuntuu olevan, ettei meitä ole olemassa.

• Kaho4

Homomaailmassa ei tunneta edes sellaista ajatusta kuin kaunis nainen, joten täysin mahdoton ajatus.

• soritytöt

No siis onhan jotkut naiset kauniita, mutta en ikinä ole tuntenut, tai voi tuntea niihin seksuaalista tuntemusta. Monille aina sanon et ovat nättejä/kauniita, mutta en iki mailmassa tuntisi seksuaalista halua naisiin! :D

• +++++++++++

Pystyykö samalal tavalla "täysi" hetero mies kiinnostumaan miehestä?

Mahdollista, koska kukaan ihminen ei ole täysin hetero tai täysin homo.

Sitäpaitsi heterous ei ole paras mahdollinen seksuaalinen suuntaus mitä voi olla vaan bi-seksuaalisuus on paras.

• freegay

ehei, ei sellaista todella tule edes mieleen, ei ihastumistakaan, mutta kyllä homo naiskauneuden päälle ymmärtää ehkä enemmän kuin hetetomies, siis pelkän kauneuden, koska siihen ei liity mitään seksuaalisuuden latautumisia, esim usein miss-suomeksi on valittu "väärä" nainen, jos nyt pelkästä ulkoisesta kauneudesta suoritettaisiin valinta, minun mielstäni, mutta petipuuhiin, ei vaikka tarjottaisiin miss-maailma petikumppaniksi, niin kiitos ei

• Tyylipuhdasta

Kaunis nainen on kuin kaunis maljakko. En minä maljakkoakaan pidä kiihottavana. Pidätkö sinä? Minulle homona naisen kauneus on tyhjänpäiväistä.

Naisten kauneuden tyhjänpäiväisyys homolle on erittäin helposti todistettu. Me homot jostain syystä pidämme vanhoja ryppyisiä naisia mukavina. Toisaalta, vanhoilla naisilla voi olla jopa viiksiä :D. Homojen naiskaverit eivät ole tunnettuja kauneudestaan.

Sortua? Olet täysin pihalla. Homous on sitä, ettei viisari värähdä. Jos värähtää, olet biseksuaali.

Toki kaikki me saamme luokitella itsemme ihan miten vain itse haluamme. Jos siis jokin mies sanoo sinulle jotain puolinaista, et ole saavuttanut mitään uutta meidän 100% homojen suhteen. Muista, että biseksuaali on biseksuaali, vaikka preferoisi miehiä.

• kaikille pakolliseks

Määrittele ensin se kaikkien über-kauniina pitämä tyylilyyli ja puhutaan sitten siitä, miten se miellyttää homon simmua. Ongelma tässä on se, että pelkkä naiskauneus on jo heteromiestenkin silmissä kirjavaa.

Ex-kesätyöpaikan raksaduunarit teippasivat työmaamökkinsä rehevien, isokannuisten blondien kuvilla, kun taas moni hipsteri yliopistosta tsiikailee jotain eteerisiä, laihoja brunetteja. Jos mennään fetissien puolelle, tilanne menee vielä omituisemmaksi: jotkut nuoret miehet diggaavat esmeks kypsiä, kokeneita, synnyttäneitä naisia o.O

Sitä vaan tässä ajan takaa, et minkä näistä sä haluisit esitellä "kauniina" homoille ja jos homo ei siitä nyt sitten ala keulimaan, niin missä vaiheessa annat periksi? Eikö se riitä, et keskimäärin naiset eivät saa mitään aikaan, mut miesten kanssa sytyttää helposti? Miks pitäis lähtee etsimään sitä "oikeaa" miljoonan naisen keskeltä, kun miesten keskuudesta sen löytää pienellä vilkaisulla?

Miks tään pitäs vaan koskea homoja? Eiks olis tasapuolista sit heteromiestenkin suhteen, et niidenkin pitäs viettää nuoruudessaan etsikkoaika, jossa tutkitaan omia haluja ja pohditaan parikymppisiksi, et uskaltaako sitä nyt naisten kanssa asettautua aloilleen, jos kuitenkin vastaan tulis se elämän mies... Mistä ne sen tietää, et ovatko homoja vai heteroita, jos eivät ole kokeilleet... Ymmärräthän nyt, kuinka vinksahtanutta toi sun logiikka on?

• halunpannanyt

se pimu siitä Wicked Game musavideosta. Vitun kuuma, panisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8617
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4768
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3807
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2990
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      44
      2304
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2213
    Aihe