Välillä, kun itse harrastaa seksiä naisystäväni kanssa, tuntuu, että minulla "seisoo liikaa" ja esinahkaani tulee pieniä haavautumia.
Mikä avuksi?
Minulla "seisoo liikaa"
6
574
Vastaukset
- liika stondis?
koskaan ei voi seisoa liikaa...ne haavaumat, mitä sitten ovatkin, ovat lääkärin hoidon tarpeessa - ettei tule, siihen lliika seisovaasi..haavaumien kautta tulehduksia ja se, se vasta operaatio onkin...
- Kokeile Daktariinia
Onkohan jotakin sienitulehdusta? Kutiaako ja punottaa? Mulla tepsi siihen ilman reseptiä saatava Daktarin.
- Löytyy!
Täältä kaikki info aiheesta!
http://eve-tools.org?eve=1279 - nimetön 646
ei, ei kutia tai satu, en usko, et hiiva on varsinaisesti, mut saattaa olla kuiva ihokin? ja tuo, että seisoo liikaa, on mun mielest ihan varteenotettava vaihtoehto, ku eukko sano, että "kylläpäs se oli paksu"
ja toki se sattuu sillo, ku on niit haavautumia, mut rasvaus auttaa yleensä - Kyllä se siittäää..
Voi olla sieni tai joku muu pöpö..
Tosin joillakin naisilla on emätin niin alkalinen että voi joillekin käydä noin..
Kokeile ensin hoitaa kulli kuntoon, ja rasvaa se siliconipohjaisilla voitehilla ennen aktia..
Kokeile Bebantee ja jotain sinihoito valmistetta.. ekaks.. - ajattele kumppania
Kiva että seisoo - mutteu varmasti liikaa, mikäs mukavampaa kuin pitkä yhdyntä ja tanakka kanki. MUTTA MENE KUITENKIN PIAN LÄÄKÄRIIN - HAAVAUMAT HOIDETTAVA MAHDOLLISIMMAN PIAN, ENNEN KUIN SARTTUU PAHENPAA. JA KÄYTÄ KORTSUA; ENNEN KUIN SAAT SELVILLE LÄÄKÄRISSÄ, MIKÄ HAAVAUMIA AIHEUTTAA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780