latasin yhdessä vaiheessa windows live messengerin puhelimeeni. Ehdin käyttää sitä n. pari päivää, minkä jälkeen se lakkasi toimimasta. Olen yrittänyt ladata useita uusia, mutta suurinpiirtein kaikissa lukee: varmenne tai päivämäärä ei ole enää voimassa. Olen jopa ladannut nokian ovi-kaupasta, mutta siellä sama juttu. Osaisiko kukaan auttaa miten saisi mesen taas toimii. Puhelimeni on nokia c5
mikään mese ei toimi!
5
151
Vastaukset
- nantes
Okei mä en loppujen lopuks tiiä näistä jutuista mitään, mut ootko kokeillu e buddyy? Ite latasin sen e beddy sovelluksen ja toimii just jees. Mä en kyl tiedä et maksaaks siellä viestittely jotenkin erikseen, vaikka oliskin nettipaketti. Ku must tuntuu et mun puhelinlaskussa oli joku ihmelisämaksu (jonka oletan tulleen siitä ebuddyst ja facebook chat sovelluksen käytöstä). Joku fiksumpi vois muuten vastata tähän! Että maksaako se viel jotain lisää, noiden sovellusten käyttäminen.
Mut joo, kokeile ebuddyy! Ei varmaan yhtä hieno ku kunnon mese, mut menettelee kuitenki.- nantes
Onks toi c5 sama ku c5-03? Mistä sait siihen windows live mesen, mulle ainakin nokia ovi sanoo että en saa ladattua kunnon mesee toho :(
- hheiniiii
nantes kirjoitti:
Onks toi c5 sama ku c5-03? Mistä sait siihen windows live mesen, mulle ainakin nokia ovi sanoo että en saa ladattua kunnon mesee toho :(
siis se c5 on ihan vaa pelkkä c5 ja latasin sen mun ekan joka toimi vähän aikaa tuolta mobile9:stä
- 5230,.
Tästä latasin omaan s60 5th 5230:een ja hyvin pelaa viestittelyt on nytkin päällä,kännykän selaimella latasin,,
http://windows-live-messenger.en.softonic.com/symbian - Nokia N86 8MP
Fringillä ja Nimbuzzilla voi myös käyttää Windows Live Messengeriä.
Viestiketjun aloittajalle, onko sinulla puhelimen päivämääräasetukset kunnossa? Muuttamalla puhelimen kalenterin vuotta taaksepäin pystyt asentamaan sovelluksia, jotka valittavat muuten normaalisti varmenteen vanhentumisesta. Asennuksen jälkeen voit käyttää sovellusta normaalisti, vaikka muuttaisit puhelimen päivämäärän takaisin oikeaksi.
Ebuddyn käyttö ei maksa mitään. En tiedä mistä lisämaksut ovat tulleet, mutta onko sinulla minkälainen nettipaketti? Datakatoton vaiko -katollinen, jolloin operaattorit veloittavat lisädatasta erikseen kuitenkin ilmoittaen siitä ensin viestillä, johon pitää vastata halutakseen tilata jatkoa jo umpeutuneelle datapaketille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756