lahjaideoita 21- vuotiaalle poikaystävälle

Kristiina90

Elikkäs, tarttisin hyviä lahjaideoita poikaystävälle, joka täyttää 21 syyskuussa. Alan valmistautua ajoissa, jos jonkin lahjan/sen osan hankkimisessa kestäisi kauemminkin. Ollaan oltu 5 vuotta yhdessä ja tuntuu että kaikki mahdolliset ideat on käytetty...

Kultani on kaikelle avoin(ainakin melkein), urheilullinen, tyylitajuinen, pitää yllätyksistä(esim. rentouttavista kylpylälomista) ja tykkää laitella autoaan. Tässä lista kaikesta mitä on tullut 5 vuoden aikana ostettua:

-erilaisia DVD-elokuvia
-Xbox360- pelejä
- itsetehtyjä hierontalahjakortteja
-boksereita(yhdet joissa painatus I

13

7001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aurinko_inen

      Poimimpa tosta sun listasta pari ideaa omalle poikaystävälle, vaikkei se tän ketjun tarkotus ollutkaan ;)

      Tässä muutamia ideoita, joita oon ite hyödyntänyt tai lukenut netistä:

      -teemakori/-lahja (liittyen esim hänen harrastuksiinsa/mielenkiinnonkohteisiinsa): esim.
      --autokamaa (vois olla jotain tuunaukseen liittyvää niinku oikeesti hyvää kamaa ja sit jotain pilakamaa esim. lasten leffaan "Autot" liittyvää kamaa on Sokokset, Anttilat yms pullollaan.
      --leffakamaa (leffaevästä jossain kivassa kulhossa (esim. kulho POPCORN-tekstillä), limsaa, poppareita, dvd-leffoja, lahjakortti leffateatteriin
      -- survival-paketti (reppuun tai säkkiin tms voi koota kaikkea mitä ikinä selviytymispakkaukseen voi keksiä: jotain hänen herkkuaan, kuva teistä, laastaria, jesaria, vesipullo/termari, boxerit, sukat yms yms)

      -elektroninen valokuvakehys, johon voit vaikka laittaa jo valmiiksi kuvia

      -saunatakki/pyyhe suihkugeeli

      -lautapeli (parisuhdepelit ei ehkä paras vaihtoehto, monet miehet ei tykkää ja toimivat toisinaan melko hyvinä riidanaiheuttajina? :D )

      -alumiininen korttilompakko

      - ja tässä ihan loistava idea, jonka luin joltain keskustelupalstalta: osta valkoiset tms. boxerit, joihin kangasväreillä painat kämmentesi kuvat peppuun ja toiset boxerit, joihin etupuolelle yksi kädenjälki (kangasvärejä askarteluliikkeistä edullisesti) Repesin kun luin tän idean :D

      -"lahjakorttivihkonen", johon erilaisia lahjakortteja (omatekemiä, esim. hieronta, pikkutuhmaa, leivontaa jne. ja lisäksi voi laittaa vielä "oikeita" lahjakortteja.

      -termospullo/urheilujuomapullo ja urheiluvaate

      -karikatyyripiirros teistä

      -heijastin syksyn pimeneviin iltoihin

      -pussilakanat

      -pääsyliput konserttiin, festareille, urheilutapahtumaan tms. tai sitten että meette itse johonkin, esim. seinäkiipeilemään, laskettelemaan, melomaan jne.

      Toivottavasti noista on jotain hyötyä :) Ja laittakaa muutkin tänne vinkkejä mitä poikaystävälle lahjaksi, se kun on ikuinen ongelma itse kullakin :D

      • Kristiina90

        Hyvä jos oli jotain hyötyä tosta listasta :)

        Ja kiitos hyvistä ideoista, siellä tuli toi alumiininen korttilompakko minkä unohdin laittaa listaan, sen siis olen hommannut ja siinä oli viel kaiverrettuna yhdet kivat laulun sanat.

        Karikatyyripiirros on aivan loistava idea! Mistäköhän sellaisen taiteilijan vaan löytäsi? :D Itse sain Pariisista mahtavimman karikatyyrin ikinä, mutta sepä oli siellä se...

        Autokamaa vois alkaa vähän googlettelemaan jos löytys kaikkee kivaa niin saisi niistä kivan kokonaisuuden!

        Mutta näistä ideoista taisinkin saada nyt suunnilleen hahmoteltua millasen paketin yritän saada kasaan! Se on vaan niin vaikea ostaa mitään, kun ollut 5 vuotta yhdessä ja muutaman kerran tullut lahjoja osteltua, niin alkaa ideat loppumaan! Kiitos kun jaksoit jakaa ideasi :)

        ... Ja ton boxeri/kädenpainatus-idean toteutan varmasti! :D Aivan mahtava :D


    • aurinko_inen

      Mulla ei oo hajuakaan, mistä vois löytää sopivan taiteilijan karikatyyripiirroksiin... Googlettamisesta voisi olla jotain apua?

      Joo, ymmärrän kyl ettei oo ihan helpoin lenkki toi lahjojen ostaminen. Ja kun esim. autokamoissa miesten ymmärtämys on yleensä vähän paremmalla tasolla kuin meillä naisilla... :D Mä oon aika suosiolla jättänyt peli/tietokone- ym harrastusvehkeiden oston hälle itelleen, ettei tarvi miettiä. Mutta hyvä jos jaksat selvittää! ;)

      Rakastan lahjojen suunnittelua ja ilman muuta jaan ideani! Toi boxeri/kädenpainatus-idea on kyl loistava :D Ite en oo vielä toteuttanut, kun aattelin että anoppi voi vähän hämmästyä jos pyykkikorista löytyy sellaset :P Töiden ja opiskelun takia asutaan siis kummatkin vielä kotonamme, mutta ehkä idea pääsee toteutukseen, kun muutetaan yhteen, toivottavasti vuoden sisällä ;)

    • Kristiina90

      Joo kyl noita piirtäjiä löytyy googlettamalla, hinnatkin on kyllä sen mukaisia, että en ihan lähde vielä maksamaan 300 euroa yhdestä kuvasta. Mutta jatketaan etsintöjä ^^

      Autojutut jätän kyllä hänelle juu, mutta tietokoneiden kanssa pidän itseäni "viisaampana" ;D minulla on koulutus alasta, mutta tuntuu että miehillä on aina laajempi tietämys kaikesta elektroniikkaankin liittyvästä, vaikkei kouluja siihen ole käynytkään =)

      Itsekin pyrin aina antamaan jotain, mikä erottuu tavanomaisista lahjoista; siksi kädenpainatusboxeritkaan eivät ole mitkään tavalliset. Lahjan tulee jäädä mieleen ja miehen tulee oikeasti tykätä siitä. Siksi varmaan viisasta valita mm. niitä autojuttuja että varmasti tykkää.. :)

      Toivottavasti sinäkin pääset pian nauttimaan yhteiselosta! Ja viimeistään sillon toteutat ideasi ;)

    • aurinko_inen

      Glup. 300 € ?! Herranjestas. Toivottavasti löydät kohtuuhintaisen jostain! Ja tietty kannattaa kysellä tutuilta ja tutuntutuiltakin - sieltäkin voi löytyä oivia piirtäjiä.

      Jep, miehillä on joku ihmegeeni, joka auttaa ymmärtämään kaikkea elektroniikkaa. Mutta siistii, että oot viisaampi!! ;D

      Ja totta puhut: persoonalliset lahjat on paaljon parempia kuin tavalliset. Joskus vaan ei keksi mitään ja miettii vaan kuumeisesti mitä ne miehet arvostaa. Mutta tämän hetkisillä ideoilla taidan pärjätä ainakin parit seuraavat juhlat ;)

      Toivottavasti pääsen kohta maalailemaan boxereita! :D

    • kodinapila

      lasikaiverruksia
      www.kodinapila.fi

    • repe88
    • Maija_28

      jos haluat antaa jotain todella erikoista mikä jättää ikuisen muiston sitten www.elamyslahjat,fi nettikaupasta löytyy kyllä kaikenlaista. Esimerkiksi tandemhyppy :)

    • oona88

      Pojat on ollu niiiin mielissään uusista läppärin kuorista, jos niihin on teettänyt jonkun lahjan saajalle tärkeän kuvan (esim. bändi tai pelikuosi tai vaikka yhteiskuva tyttöystävän kanssa)... Täällä pystyy tilaamaan omilla kuvilla varustettuja suojakuoria: http://designskins.fi/

    • mies25v1
    • Flatley_81

      Ite oon jo pitkään hankkinut lahjat niin Jouluksi kuin muillekin merkkipäiville EMP:n verkkokaupasta. Jos rock-henkinen pukeutuminen ja musiikki ylipäätään kiinnostaa, käy katsomassa www.emp.fi Terv. Flatley

    • Sausagee

      Oletpas keksinyt jo monta mainiota ideaa :) Täältä löytyy vielä paljon lisää monipuolisia ideoita: www.lahjaehdotus.com

    • liisa

      Hei, mulla oli sama ongelma viime jouluna - se on aina niin vaikeeta varsinkin kun mun poikakaveria kiinnostaa vain autot ja tekniikka. Ja tietty ei ole varaa mihinkaan älypuhelimeen :(

      Viime vuonna ostin sille Copilot navigaattori sovelluksen iphoneen itunesista (25€) ja vielä ollaan yhdessä, joten kai se toimi:) Eihän se ole kauhean romanttinen lahja, mutta on se siitä kauheasti tykännyt. Tarttee vain sen sahkopostiosoitteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe