Täytyy olla henkilökohtasta bodomiin kirjottajilla.
Sariola vääntää mutkat suoriks ja jotkut tietää, sen voi lukea rivien välistä.
MI Bodom keskustelu
10
63
Vastaukset
- huhuuuu v
Menkää postaan miel ko päivytätte.
- HOHOHOHOHHOOHOHOOH
etkö Hessuhomppeli pärjää Sariolalle? No voi voi, mahtaa otta stetsoniin. BUAHHAHAHAAHAHHAHAHAHAAHHAHHAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- muahahhhaaaa
Tää oli sulle idiootti testi ja sä putosit, täysin.
Homma selvä! - totuus selville
Tässä on Bodom-guru Hessu 52:n näkemys tapahtumien kulusta.
Päässä pimahti.
Kolme kaverii taivaasee.
Jäljet peitteli hienosti.
Nelkyt vuotta onnikkaa ajeli.
Perheenkin perusti.
Siin välis vähä vihjaili "Oon mä tappanukki,ainaskin kolme"
Eläkepäivii viettelee Espoos,muina miehinä.
Syytön ja sillä sipuli! - viel vois
Silleehän suunnillee menee, sillä sipuli.
Mut puolustus rintama on kova, ja ehdoton, varmaa sukulaisia, tuskimpa Nilssillä ystävii olis. Vielä ehtis istumaa, ennenkun luoja korjaa, ei oikeus oo toteutunut, mut jos.??? - Suurin "viisaus"
ja tieto löytyy tottakai näiltäkin keskustelupalstoilta.Tosipaikassa eivät osaa noita tietojaan käyttää.
- wkt
W.K.T
- Yövuoro-sekopää
Minfon Bodomin tyhmin kirjoittaja on eittämättä yövuoro. Aivan käsittämätön sössijä. Nytkin väittää että NG ja SB olivat talonmiehiä:
Re: Keskiniemen mysteeri
Uusi viestiKirjoittaja yövuoro päivämäärä Ti Heinä 26, 2011 2:33 pm
Saattoivat olla ne töölön vapisevat talonmiehet,
Boisman ja Gustafsson.
Tai jompikumpi tytöistä ja toinen pojista.
Mysteereitä ei ole. Ainakaan mun tietääkseni.
yövuoro
Tarkastaja Clouseau
hessu on tyhmempi taikka sitten kirjoittaa tarkoituksella vaan satua
- totuus selville
Hessu 52 on synnynnäinen viihdyttäjä :) on ihana lukea hänen "tositarinoitaan" minfosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750