hei!! ootko syntyny 19.7...olis kiva jutella jos täältä löytyy joku sellanen...
19.7 syntyneitä..
14
991
Vastaukset
- IDA
...täällä 1 kpl :)
- *ilona*
no kiva...kuinka vaha oot...?? siis ida
- Ida
*ilona* kirjoitti:
no kiva...kuinka vaha oot...?? siis ida
..eli täytän 19.7 30 vee...apuaa!
maaginen raja ylittyy....kuinkas vanha sä olet?
- Kala
Minun rakkaimpani, Mika, on syntynyt 19.7. Täyttää 36 v. Ja on ihana rapumies.
- mun myös
mieheni on sillo syntynyt... ja sit juhlitaa. kello oli jotai 8 aamul... vai oliko se illal. No anyway tulee taas vuosi lisää ikää
- Jumpu
Olen siis myös syntynyt 19.7. Täytän 18.
- Tirkku
19.7 ja seuraavaksi 27 vee.
- 1907
Hei!
Olen myös syntynyt 1907... - atsa
juu silloha sitä ollaan myöski synnytty...
- rapu
Synttärit 19.7. ja kympit paukkuu!
- Salla
19.7 syntynyt ;)
- rapu
ja edellinen työnantajani oli minua tasan 60 vuotta vanhempi, syntynyt myös 19.7.1923 ! huomasin yhdistäviä piirteitä...
- Raikulipoika
Olen älykäs ja menevä miesnainen
- Raikulipoika
Oon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734