hei!! ootko syntyny 19.7...olis kiva jutella jos täältä löytyy joku sellanen...
19.7 syntyneitä..
14
939
Vastaukset
- IDA
...täällä 1 kpl :)
- *ilona*
no kiva...kuinka vaha oot...?? siis ida
- Ida
*ilona* kirjoitti:
no kiva...kuinka vaha oot...?? siis ida
..eli täytän 19.7 30 vee...apuaa!
maaginen raja ylittyy....kuinkas vanha sä olet?
- Kala
Minun rakkaimpani, Mika, on syntynyt 19.7. Täyttää 36 v. Ja on ihana rapumies.
- mun myös
mieheni on sillo syntynyt... ja sit juhlitaa. kello oli jotai 8 aamul... vai oliko se illal. No anyway tulee taas vuosi lisää ikää
- Jumpu
Olen siis myös syntynyt 19.7. Täytän 18.
- Tirkku
19.7 ja seuraavaksi 27 vee.
- 1907
Hei!
Olen myös syntynyt 1907... - atsa
juu silloha sitä ollaan myöski synnytty...
- rapu
Synttärit 19.7. ja kympit paukkuu!
- Salla
19.7 syntynyt ;)
- rapu
ja edellinen työnantajani oli minua tasan 60 vuotta vanhempi, syntynyt myös 19.7.1923 ! huomasin yhdistäviä piirteitä...
- Raikulipoika
Olen älykäs ja menevä miesnainen
- Raikulipoika
Oon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418