finnejä niskassa, selässä

kärpässieni rannalla

tosi kiva ku mul on selässä ja niskassa ihan sikana jotain "finnejä" tai jotain semmoisia punertavia pilkkuja. Pari luomeakin löytyy.
Nyt kun niska on vielä kärähtänyt auringossa, niin on tosi upee näky!
Kiva olla jossain rannalla, ku kaikil muil tuntuu olevan ihan normi selät ilman mitään pilkkuja, ja itellä on sit tommone vammaselkä.
Jollain vanhoilla mummoilla saattaa nähdä semmosii selkii, mut ei nuorilla.
on mul muutenkin käsissä ja jaloissakin semmoisia ihme "pisamia", niitäkään ei taida ihan joka ihmisellä olla... kiva olla tämmöne kärpässieni =ppppp onko muita samanlaisia??

6

209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • finniselkä

mulla tulee talvisin finnejä selkään ja ne on kipeitä mut nyt kesällä ei oo ollu ku aurinko kuivattanu ne

• 464fh

jos häiritsee mene lääkäriin

• Palanut sieni

Ei finneihin oikeestaan auta mikään muu kun aika.
      Itelläni oli selkä vielä kevätjuhlien aikaan ihan järkyttävässä kunnossa, ihan totta, oli aivan kamalia finnejä... Sitten tässä kesällä aloin olemaan rannalla paljon - kappas, aurinko ilmeisesti kuivatti koko selän, se ei ole lähelläkään aiempaa finnimerta. Okei no tuo selkä paloikin tuossa, ihoa kuoriutui irti... Liekö sillä osansa asiaan?

Mutta hei, älä häpeile selkääsi. Kukaan ei tuijota sun selkääs, jos vaan olet oma itses etkä itse huomioi finnejäsi. Sitäpaitsi monella muullakin on, vaikkei sitä huomaakaan. :)

• akne on perseestä

Sulla on näyttää olevan akne.mene ihotautilääkärille. Hän osaa auttaa,

• llääkäriin mars!!!

Minulla oli sama vaiva vuosia, mutta vuosi sitten menin allergiatesteihin ihotautilääkärille, joka suositteli akneen Roaccutan -nimistä lääkettä, josta muuten löytyy aihe jostain täältä foorumeiltakin. Finnit lähti n. 7-8 kk:ssa ja vaikutuksen pitäisi olla pysyvä. Rohkeasti vain soittamaan sairaalaan!:D

• huh......

mulla on varmaan aina ollut selässä luonia ja kaikenmaailman "pisamia". mut en mä koskaan aatellut, että mulla voisi olla joku akne tai joku semmone. Luulin aina et se on ihan normaalia. no täytyy kai näyttää sit kouluterkkarille tätä selkää, jos siellä sit jotain ongelmaa on,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe