Kertokaapa kokemuksia silikonisuojista itselläni tuliterä 2vk vanha nokia e7 ja pelkään koko ajan,että tippuu maahan pas##ksi.
Onko siis niin että tuollainen silikoni hömpötys suojaisi puhelintani esim 1.5 metrin tippumis korkeudelta niin ettei puhelin rikkoutuisi?
Eli siis auttaako tuollainen yhtään mitään?
Silikonisuoja kokemukset.
3
595
Vastaukset
Jos se on samantaipainen kuin tämä: http://www.nettikama.fi/mobiililaitteet/nokia-tarvikkeet/nokia-c5-tpu-suojakuori-savunharmaa.html
Niin takuulla suojaa paremmin kolhuilta.Tarvitset oikean nahkaisen kotelon CP-501. Se suojaa näytön ja on käytön kannalta välttämätön.
Kun tuleva puhelu aukaisee näytön ja alat kaivaa puhelinta taskusta, niin vahingossa katkaiset puhelun tai pistät pitoon, tai teet milloin mitäkin hölmöä.
E7:n käytöä ei voi verrata esim. simpukan 3710 todella helppoon käsiteltävyyteen.
PS. tietääkö joku, voiko E7:n asetuksilla vaihtaa sellaiseksi, että vastaaminen tavahtuu pimeään puhelimeen valikkopainikkeella, tuli vaan just mieleen.- fif_
Mä suojasin omani tällasella kalvolla http://designskins.fi/ suojaa ainakin naarmuilta ja lialta mutta pudotuksia varten pitäis olla kyllä kotelo, en usko että tollanen silikonisuoja pudotuksessa paljon pelastaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416