ulostus metässä

hahahhaha

Ehottomasti muistaa sitä wc-paperia varata RIITTÄVÄSTI mukaan. Melkosta hommaa sammaleisiin pyyhkiä =) Ei oo mitää lambin pehmeyttä se :)

17

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xgydft

      Entäs kun tulee hätä, siis se isompi hätä, metsässä? Espoolaiselle kermaperseelle metsässä paskalla käyminen on varmaankin suuri järkytys, mutta veikkaan, että se ei kuitenkaan minua tule tappamaan. Tai mistäs sitä tietää? Joku karhu sattuu paikalle kun minulla on housut kintussa? No, olen valmis ottamaan sen riskin.

    • TulevaEXäsi
    • hombre Pablito

      Puudelin tai jonku vastaavan piskin omistaja voi pyyhkiä sillä koiralla peränsä.

    • vesi paras

      Vedellä pestään.80% maailmasta vieläkään eii käytä vessapaperia.(aasia,intia ja afrikka.)En ole ikinä vaelluksilla paskapaprua mukana pitänyt.Kyykkypaska ja kenttäpullosta vesipesu ja sitten käsien pesulle hygienisellä retkisaippulla.Kotona käytän suihkua en paperia sielläkään.Ei ole enään peräpukamat vaivanneet.

    • Patela Veska

      Joo, olen kans sitä mieltä, että miksi kuljettaa tilaa vievää paperia peränsä pyyhkimistä varten. Kuivat sileät kepit käy alku putsaukseen ja pikku huuhtaisulla lähtee loput. Tietty hygenia pitää muista metsässäkin. Lämpimään aikaan pieni pulajdus lähi vesistöön on myös oiva "bidee".

    • parhaat konstit

      Kun ottaa persposkista kiinni ja venyttää sivulle, niin pyyhittävää tulee vähäsen.
      Sen voi sitten pyyhkiä vaikka sukkaan, jonka heittää sitten metikköön.
      Halpa froteesukka on paras. Tietysti jos pystyy persvaossa puristamaan hiilestä timantin, niin pyyhkiminen on täysin turhaa, koska paska höyrystyy pieruksi siinä paineessa.

    • Tauno Tampio

      Paskannettuasi jos vielä pierettää niin palavalla tulitikulla kannattaisi varmaan kokeilla.

    • assMan69

      huuhtelet vedellä... hoitoon.com

      Hyvä kun jaksaa kantaa juomaksi asti vedet mukana ni sitte vielä paska vettä? Kukaan ei juomapulolla huuhtele persettä. Melko vajakkia menoa. Paperirulla ei paljoa paina ja hajoaa ja maatuu kun kastuu.

    • hirmu-patikko

      pyhkiminen paperilla on liian urbaania kun ollaa patikassa.

    • ,,,,,,,

      Oikein ruikulilla ei tarvitse edes kyykistyä, kun vaan suuntaa peräsilmän ylös ja antaa palaa

    • eräskinmiestenmies

      entä pulloharjalla puhdistaa reiän ? ja sitte huutelee sen harjan

      • 20+19

        Hammasharja olee paree


    • hieno homma

      Kyllä se on ilo laskea sellainen iso pitkä konjakkihauki metsään, siinä lemuaa vanha halpa konjakki ja paska sekasin, aivan kauheesti. Pyhkimäpaperit vaan vähän sammaleen alle piiloon, niin voi toivoa jonkun astuvan päälle.

    • liukumiina radalle

      Minä väänsin kerran kyykkytryffelit pururadalle ja jäin piiloon katsomaan, kuinka siinä juoksu-uunoille käy. Moni hyppäsi loikalla yli ja sitten kyllästyin odottamiseen. En tiedä juoksiko joku uuno sitten miinaan.

    • veljensis

      Veljeni päätti metsäreisulla tehdä tortun aika ohuen kannon päälle, laski housut alas maahan asti ja pyllisti kannolle. Siitä kerettyään pyhkäisi perseensä oksan kappaleella ja oli tarkoitus laittaa se tikku kynttiläksi torttuun mutta jostain syystä sitä leivosta ei ollutkaan siinä kannon nokassa. Veti housut jalkaan ja kädet taskuun ihmettelemään minne se leivos katos.
      No löytyihän se sillä se oli siellä housujen taskussa.
      Oli persesilmä katsonut vähän kieroon.

    • apina ja gorilla

      Mutta jos onki aappa persiissä, se on vaikeempi juttu silloin.

    • siellä se vaan on

      Se aappa joka mun persiissä, se paskansi mun peräsuoleen ja mä jouduin siis käymään uudestaan vessasa ulostamassa, sen paskat mun persiistä. Itse olin kerinny ulostaa omat tuubat jo aiemmin.
      Aika kiusallista kun on aappa persiissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      400
      1607
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1208
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      834
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      183
      746
    Aihe