Rehellisiä mielipiteitä, kiitos. Olen nuori nainen, ei lapsia. Koko on 70 C, ja olen muuten hoikka/pienikokoinen. Itselläni on jokseenkin heikko itseluottamus, jonka seurauksena mm. silareitakin harkinnut. Toisinaan taas olen tyytyväinen. Laittakaahan toki muutkin naiset anonyymisti kuvia tisseistänne! Vertaillaan!
http://www.aijaa.com/v.php?i=008188355277.jpg
Mitä mieltä tisseistäni? (Kuva!)
51
6150
Vastaukset
- Herr Lederhose
Ihan kivat ja nätit tissit sulla on, kuva on tosin aika hämärä. Sun ei missään tapauksessa kannata laittaa silareita, lopputulos olisi todennäköisesti huono. Olet niin hoikka, että implantin ja rintakudoksen raja näkyisi selvästi. Ne pitäisi laittaa rintalihaksen alle, jolloin niistä tulee aika kovat pömpelit.
Itse tykkään mieluummin luumun kokoisista aidoista, kuin kumipalloista. Niitä ei ole kiva puristella eivätkä silarien omistajat siitä tykkääkään. Yksikään silokonitissinen nainen ei ole saanut kanssani tissiorkkua vaikka useamman kanssa olen ollut.
Rinta kaarelle, tissit pystyyn ja unohda joutavat mietteet.- roflmao n-92
Tissiorgasmi?
Kuule ei sellaista voi olla olemassa ellei ole joku ihoherkistymis-sairaus. XD
Ei siellä tisseissä mitään pillu/klitta kudosta ole, anteeksi vain.
Naisesi on feikkaaja. :D Onnea! - Herr Lederhose
roflmao n-92 kirjoitti:
Tissiorgasmi?
Kuule ei sellaista voi olla olemassa ellei ole joku ihoherkistymis-sairaus. XD
Ei siellä tisseissä mitään pillu/klitta kudosta ole, anteeksi vain.
Naisesi on feikkaaja. :D Onnea!Kiitos kiitos :D
Sulla on vapaus uskoa niin, jos se helpottaa. En näe mitään syytä, miksi nainen feikkaisi tissiorkun. Emätinorkun feikkauksen ymmärrän, jos mies vaan jyystää ja nainen haluaa suorituksen päättyvän tavalla tai toisella. Nainen ei vaan kehtaa sanoa, että lopeta jo, ei tunnu hyvältä. Meillä seksistä puhuminen on niin luontevaa, että homman voi lopettaa ilmain feikkausta. On toki tehtykin niin.
Olen itsekin saanut orgasmin mm. jalkapohjista. Ihmisissä on muitakin eroottisia paikkoja kuin genitaalit. Naiseni on eroottisesti virittynyt ja voi saada aika monenlaisia orkkuja. Näin miehenä olen vähän kateellinen. Meillä se on vähän rajallisempaa.
Käytäpä hakutoimintoa orgasmipalstalla, niin yllätyt naisten orgasmien monimuotoisuudesta!
- yksi mielipide
Hyvännäköiset tissit. Eivät näytä roikkuvankaan. Älä ota silikoneja.
- Pelli Kutteri
Tuota...Pointtisihan ei ollutkaan kysellä tissiesi ulkonäköä, koska vitun hyvin tiedät itsekin, et ne on tosi makeet.
Halusit vaan näytellä niitä. No mikäpä siinä, olisit vaan ottanu ees parempilaatuisen kuvan.
aivan mahtavat bosat:)
noi on mailman parhaat tissit :)
- ....................
Et todellakaan tarvitse silareita. Noi on tosi kauniit.
- Epävarmuus
Kuva tosiaan vähän hämärä ja epäselvä, mutta kiitos paljon kommenteista tähän mennessä! :-)
- Tissejä 40v kokemuks
Ei ei,ei missään tapauksessa täytettä,hämärästä kuvasta huolimatta näyttävät tosi hyviltä ja kiihottavilta..erittäin nätit ja varmaan suussa makoisat.
Kulje tyttöseni pää pystyssä ja rinnat töröllään ! - missä tissit?
Rumat tissit kun ei edes näy kuvassa mitään. voisit oikeesti ottaa kunnon kuvan valossa et näkee. otitko pimeessä huoneessa kuvan kun pelkäsit etteei kukaan tykkää niistä?
- daa86
Aivan ihanat tuutit, haluan sinut...
- eetu2010
Oikein Hyvät !! ;-)
- miemie^^
Heippa!
Naisen mielipide: Minulla on tissit kokoa 70E, ja voin kertoa, että oisin tyytyväinen C -kuppiin, koska muistan sen ajan kun sen kokoset oli, ei sattunu liikkuminen, löysi rintsikoita tosi hyvin ja oli kuitenki jonkunmoiset tissit eikä vaan ihan pienet! Joten be happy :) - sinpa
kyllähän nuo kuvan tissit on ihna hyvät jo, mut tää miemie 70 E olisin ihan sekasin sellasten rintojen kanssa , olen siis mies ,, eli tykkään tosipaljon isoista , kuolaan ihan !! voiko sulle laittaa spostia miemie ????
- Kaikkomar1
Ihanat! Haluaisin maistaa....
- tissifan,bigcock30+
Noille tisseille ei tartte tehdä yhtään mitään..ovat juuri sopivan kokoiset..jos haluat pilata ne ota silarit sillä pallotissit on rumat mutta sun on vielä luonnollisen nätit kiinteät pysty tisut..koko ei merkkaa kaikkea vaan tissien muodot ja sopusuhtaisuus muuhun kroppaan nähden..esim liian pienet lattarinnat tiukassa nuoren pimun kropassa pilaa kokonaisuuden näin ollen siinä tap. voi ottaa silarit ja hiukan suurentaa kokoa "järkeviin" mittoihin..sopusuhtaisemmaksi
- area_69
Aivan hel-e-vetin upeat tissit. Älä tee niille mitään, mut mä teen nyt niin että laitan nuo taustakuvaks nokialaiseen! :-D
- arttu00
Rintasihan ovat uskomattoman kauniit, älä vain muuta niitä keinotekoisesti.
- Kale,komia
hirveet, harottavatkin eri suuntiin. pienet sintit. Ruman malliset, ei yhtään eteenpäin luonnostaan kaartuvat.
Tottakai täällä on näitä jotka ei mistään saa, ja niille kaikki käy.
Mutta oikeesti, ei noita voi kehua kauniiksi. Mutta on ne rinnat. toki.- Nätit kannut
Kuulehan sie amispoika,et oo tainnu nähdä tissejä äitisi tissien imemisen jälkeen.
- tisseistä pitävä
Silikonitissit = mielenterveysongelma.
Luomu kannattaa aina. - asp98tr+n9 jaåio
http://aijaa.com/v.php?i=001518372649.jpg
Ylimmäisen viestin kuvalinkki uudestaan.
nyt siitä jo näkee jotain ja voi arvostella, toivottavasti et pane pahaksesi ;)- female too
Ihan tavalliset nuoren naisen tissit. Ei rumat, mutta ei mitenkään erityisen kauniitkaan. Ole vain tyytyväinen niihin.
- argargagrag arg
http://aijaa.com/v.php?i=001518372649.jpg
Parempi kuva tuolla. - v.k.v
uoeat tissit
- nice titties,namu ti
ihan kiihottavat ja koko just ok suuhun mahtuva hmmm...M40
- grh..
loistawat..ne tarvii olla jalkapallon kokoiset..
- Hellou!
Varsin passelit. Ehdoton ei millenkään muokkaukselle.
- asdasdasdaasdaddgffd
hyi vitttu minkälaiset tissit kunno tuutti nännit ja muutenki hyi !!!! otat silarit ! tai poistat noi hirveydet !
- Luomun kannattaja
Hoikkaan ja pienikokoiseen vartaloon hyvät. Ei siis silikoneja.
Nuo on suoraansanottuna rumat.
http://scoregroup.vo.llnwd.net/o37/scoreland/images_content/Annina_24661/07.jpg - eisilikon
näyttää silikoneilta luonnolliset on parhaat
- Rumat silikooonit
mutta kaunis häpykukkula.
Kauniit!
- ^jarts
Nii mahtavat ! älä missään nimessä laita silikoneja ! ois mahtava päästä tollasii kokeileen ;);)
- avuliasaatu
Vaikea sanoa kun niin pieni ja hämärä kuva. Kuvassa ei myöskään näy muuta vartaloja joten vaikea antaa hyvää arviota kuinka istuvat ne ovat muuhun kroppaan nähden. Mutta tuon kuvan perusteella jo ihan lupaavalta näyttää!
Laita vielä kuva jossa näkyy vartaloa jos et kasvojasi halua näyttää ;) - Jopojopi
Juuh, mun makuun t ä y d e l l i s e t.
- kikkelih_6
hienolta näyttää ;)
- Alkoi himoittamaan
Alkoi ottamaan eteen, ku katoin. Noita rintoja olis mukavaa maistaa. Oli pakko alkaa runkkaamaan!!
- dr hokan
Aika suipon malliset... mutta hyvän kokoiset.
- vesku-poika20
mun mielestä aika hyvät rinnat
- namut on
suippous ei juuri haittaa, pääasia on että ne on ryhdikkäät pystytissit
- asdffds
Vaikka täällä nyt iso läjä näitä valkoritareita ja ikineitsyitä onkin huutelemassa täydellisyyttä, kyselemässä osoitetietoja ja vannomassa mielenterveysongelmien nimeen kaikilla rintojansa korjauttaneilla, niin ei tissisi kyllä mitkään hirveän nätit ole. Tiedät tämän varmaan itsekin.
Sojottavat vähän minne sattuu, hieman eriparia (joskin tämä on yleistä), kovin isot nännipihat verrattuna tissien kokoon, hiukan hassu muoto. Vaikka sanoin, että ne eivät hirveän nätit ole, niin eivät kyllä ole myöskään rumat. Onko sillä tosin mitään väliä? Se riippuu avain sinusta itsestäsi. Tuskin kukaan lähtee karkuun tissiesi vuoksi. Ja jos lähteekin, niin et kyllä menetä yhtään mitään.
Olen nähnyt ja tunnustellut useampia leikattuja rintoja. Osa on ollut aika hirveitä, osa taas aikalailla täydellisen näköisiä. Hirveimpiä ovat liian isot pallot ja suolaliuostissit (jotka onneksi ovat harvinaisia täälläpäin). Muutamat lähes täydellisen näköiset tissit ovat olleet pisara-implanteilla, muutamat muut mahtuneet samaan kategoriaan tavallisilla implanteilla. Riippuu niin paljon henkilöstä ja koosta. Ei ne ihan yhtä mukavilta silti ikinä tunnu kuin aidot, mutta minulle aika yksi ja sama. Jos ne näyttävät kivoilta niin tykkään. Jos omistaja on niihin tyytyväinen eikä häpeile itseään niin tykkään vielä enemmän.- ....................
Älä nyt kirjoittele pehmeitä.
- asdffds
.................... kirjoitti:
Älä nyt kirjoittele pehmeitä.
Pehmeitä? Yrittäisit edes.
- aidon puolesta
Kyllä minun mielestäni aito on aina aito. Nainen, joka on ottanut silikonit, ei ole mieleltään terve. Hänellä on hyvin pahoja itsetunto-ongelmia. Mieluummin vaikka sitten suipot tai sojottavat kuin tekotissit.
- asdffds
aidon puolesta kirjoitti:
Kyllä minun mielestäni aito on aina aito. Nainen, joka on ottanut silikonit, ei ole mieleltään terve. Hänellä on hyvin pahoja itsetunto-ongelmia. Mieluummin vaikka sitten suipot tai sojottavat kuin tekotissit.
Sama varmasti pätee myös meikkaamiseen ja hiusten värjäämiseen. Ei sellaista tee kukaan, jolla on terve itsetunto ja jolla ei ole vakava mielisairaus. Loogista?
Onneksi olet nyt aukottomasti todistanut, että kaikki esteettiseen kirurgiaan liittyvät leikkaukset ovat todiste mielisairaudesta. Oletko ajatellut julkistaa raporttisi aiheesta piakkoinkin? Tämä auttaisi varmasti satoja miljoonia naisia ympäri maapalloa, kun voisimme alkaa ennaltaehkäisemään mielisairauksien puhkeamista.
- pienet a:t
Olisin erittäin tyytyväinen mikäli minulla olisi yhtä isot rinnat kuin sinulla. Itselläni kun on hädin tuskin a-kuppia eli ei kovin kaunista katseltavaa ole :/
- pienet ovat
ettei vaan olisi rintsikat liian isot noihin b kuppeihin......?
tai sit on kiinalaiset c rintsikat.... - sulhasesiko?
Kyllä suhun Puikko sulais jos vaan pääsis kokeileen , Herkku oot kyllä. Pääsis vaan kokeileen . Mut tosi hyvät RINNAT pusi pusi, taisin rakastua suhun . Ihahana oot!!!
- M 47
Nätit ja terhakkaat on kuin teinitytöllä. Kyllä minä noita leipoisin mielleläni.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676