Nettitikun tyytyväisyystakuu

dkasdakadadasdsad

Haluaisin irtisanoa/palauttaa tuon fiksunettini, minulle kun ei missään vaiheessa kerrottu että yhteys tulee HIDASTUMAAN. Pari päivää olen tässä kummastellut kun ei videot lataa ja kestää valovuosi että sivut aukeavat, kunnes huomasin mobile partnerista soneralta tulleita viestejä että hidastuu nyt ~60kbps. Luulin tämän vain olevan joku halpa, ihan ok vaihtoehto mut ei mikään nopein. Tyytyväisyystakuuni ei ole mennyt umpeen.

Niin, ongelma on nyt se että tyytyväisyystakuun ehtona on, että tuote on palautettava myyntipaketissaan uutta vastaavana. Laite ei ole mitenkään kärsinyt, mutta itse pakettia ei löydy enää. Muistaakseni jouduin muutenkin leikkaamaan sen auki kun oli niin tiukassa kiinni, eli kai se sen takia roskiinkin meni, yleensä muuten säilytän kaikki paketit. Että hyväksyykö ne tikun takaisin ilman sitä pakettia vai joudunko väkisin maksamaan tällästä pashaa 24kk (tai vaihtamaan sitten siihen täysnettiin) vain sen takia ettei jotain pahvia löydy...

Huonoa palvelua kyllä kun miettii että tein sopimuksen kahdeksi vuodeksi. Myyjä ei kertonut mistään mitään, yritti vielä tunkea jotain minimodeemia mihin saisi liitettyä viisikin konetta (lol tällä nopeudella? :D:D).

4

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvauksesta päätellen Soneran myymälästä hait ... netistä tilaten ainakin on selvästi kerrottu että latausrajan ylittämisen jälkeen nopeus on 0,064 Mbit/s

      80 prosentin kohdalla tikkuliittymään tulee tekstari, samoin kai 100 prosentin kohdalla. Liittymästä voi tekstarilla tilata lisägigoja 1,90 eurolla per giga

      (dna:lla ylityksen jälkeen vain liikenneprioriteetti laskee. saunalahdella ei ole latausrajoja)

      täysnetissä latausraja on 20 gigaa, lisädata 1,90 €/5gigaa

    • eljii

      Soneran myymälä ei siis kertonut että fiksunetti soveltuu vain kiinteän laajakaistan täydennykseksi. Tulee extrasuperkalliiksi lisägigojen osto. Minä sinuna vaihtaisin siihen 17,90 euroa kuukaudessa maksavaan, jos tuohon suostuvat. Sen 20 GT hyvällä säkällä voi riittää kuukaudeksi ja lisägigat ovat halvempiä

      Tottakai pännii että 24 kk pitää maksaa ainakin neljä euroa ylimääräistä. 13,90 eurolla SL Nopsa on ilman latausrajaa ja samanhintainen DNA 50 GT:n "pehmeällä" latausrajoituksella

      Mutta varmaan enemmän pännii maksaa lähes käyttökelvottomasta fiksunetistä

    • > vaihtaisin siihen 17,90 euroa kuukaudessa maksavaan, jos tuohon suostuvat.

      tuo vaihto voisi onnistua ilman kiireisen myyjän sekoilua OmatSivut-palvelussa, johon voi tilata salasanan tikkuliittymäänsä. Määräaikaisuus todennäköisesti käynnistyy uudestaan vaihtohetkestä

      (samassa palvelussa voi varata asiakaspalvelun soittamaan sinullepäin, aikavarauksen jono oli viimeksi noin viikko.)

    • irtipääsy

      > ... joudunko väkisin maksamaan tällästä pashaa 24kk ...

      Olikohan niin että maksamalla nettitikun pääsee heti irti sopimuksesta? Jos niin vaihtoehto tämäkin. Eikös tikkusi ole E367 eli yksi parhaista tämänhetkisistä? Sitten voi valita liittymän ilman 24 kuukauden kytköstä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe