Nettitikun tyytyväisyystakuu

dkasdakadadasdsad

Haluaisin irtisanoa/palauttaa tuon fiksunettini, minulle kun ei missään vaiheessa kerrottu että yhteys tulee HIDASTUMAAN. Pari päivää olen tässä kummastellut kun ei videot lataa ja kestää valovuosi että sivut aukeavat, kunnes huomasin mobile partnerista soneralta tulleita viestejä että hidastuu nyt ~60kbps. Luulin tämän vain olevan joku halpa, ihan ok vaihtoehto mut ei mikään nopein. Tyytyväisyystakuuni ei ole mennyt umpeen.

Niin, ongelma on nyt se että tyytyväisyystakuun ehtona on, että tuote on palautettava myyntipaketissaan uutta vastaavana. Laite ei ole mitenkään kärsinyt, mutta itse pakettia ei löydy enää. Muistaakseni jouduin muutenkin leikkaamaan sen auki kun oli niin tiukassa kiinni, eli kai se sen takia roskiinkin meni, yleensä muuten säilytän kaikki paketit. Että hyväksyykö ne tikun takaisin ilman sitä pakettia vai joudunko väkisin maksamaan tällästä pashaa 24kk (tai vaihtamaan sitten siihen täysnettiin) vain sen takia ettei jotain pahvia löydy...

Huonoa palvelua kyllä kun miettii että tein sopimuksen kahdeksi vuodeksi. Myyjä ei kertonut mistään mitään, yritti vielä tunkea jotain minimodeemia mihin saisi liitettyä viisikin konetta (lol tällä nopeudella? :D:D).

4

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvauksesta päätellen Soneran myymälästä hait ... netistä tilaten ainakin on selvästi kerrottu että latausrajan ylittämisen jälkeen nopeus on 0,064 Mbit/s

80 prosentin kohdalla tikkuliittymään tulee tekstari, samoin kai 100 prosentin kohdalla. Liittymästä voi tekstarilla tilata lisägigoja 1,90 eurolla per giga

(dna:lla ylityksen jälkeen vain liikenneprioriteetti laskee. saunalahdella ei ole latausrajoja)

täysnetissä latausraja on 20 gigaa, lisädata 1,90 €/5gigaa

• eljii

Soneran myymälä ei siis kertonut että fiksunetti soveltuu vain kiinteän laajakaistan täydennykseksi. Tulee extrasuperkalliiksi lisägigojen osto. Minä sinuna vaihtaisin siihen 17,90 euroa kuukaudessa maksavaan, jos tuohon suostuvat. Sen 20 GT hyvällä säkällä voi riittää kuukaudeksi ja lisägigat ovat halvempiä

Tottakai pännii että 24 kk pitää maksaa ainakin neljä euroa ylimääräistä. 13,90 eurolla SL Nopsa on ilman latausrajaa ja samanhintainen DNA 50 GT:n "pehmeällä" latausrajoituksella

Mutta varmaan enemmän pännii maksaa lähes käyttökelvottomasta fiksunetistä

• > vaihtaisin siihen 17,90 euroa kuukaudessa maksavaan, jos tuohon suostuvat.

tuo vaihto voisi onnistua ilman kiireisen myyjän sekoilua OmatSivut-palvelussa, johon voi tilata salasanan tikkuliittymäänsä. Määräaikaisuus todennäköisesti käynnistyy uudestaan vaihtohetkestä

(samassa palvelussa voi varata asiakaspalvelun soittamaan sinullepäin, aikavarauksen jono oli viimeksi noin viikko.)

• irtipääsy

> ... joudunko väkisin maksamaan tällästä pashaa 24kk ...

Olikohan niin että maksamalla nettitikun pääsee heti irti sopimuksesta? Jos niin vaihtoehto tämäkin. Eikös tikkusi ole E367 eli yksi parhaista tämänhetkisistä? Sitten voi valita liittymän ilman 24 kuukauden kytköstä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      81
      3035
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1736
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      83
      1581
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      137
      1442
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1428
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      157
      1334
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      159
      1263
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      98
      1207
    9. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      82
      1207
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      83
      1182
    Aihe