Nettitikun tyytyväisyystakuu

dkasdakadadasdsad

Haluaisin irtisanoa/palauttaa tuon fiksunettini, minulle kun ei missään vaiheessa kerrottu että yhteys tulee HIDASTUMAAN. Pari päivää olen tässä kummastellut kun ei videot lataa ja kestää valovuosi että sivut aukeavat, kunnes huomasin mobile partnerista soneralta tulleita viestejä että hidastuu nyt ~60kbps. Luulin tämän vain olevan joku halpa, ihan ok vaihtoehto mut ei mikään nopein. Tyytyväisyystakuuni ei ole mennyt umpeen.

Niin, ongelma on nyt se että tyytyväisyystakuun ehtona on, että tuote on palautettava myyntipaketissaan uutta vastaavana. Laite ei ole mitenkään kärsinyt, mutta itse pakettia ei löydy enää. Muistaakseni jouduin muutenkin leikkaamaan sen auki kun oli niin tiukassa kiinni, eli kai se sen takia roskiinkin meni, yleensä muuten säilytän kaikki paketit. Että hyväksyykö ne tikun takaisin ilman sitä pakettia vai joudunko väkisin maksamaan tällästä pashaa 24kk (tai vaihtamaan sitten siihen täysnettiin) vain sen takia ettei jotain pahvia löydy...

Huonoa palvelua kyllä kun miettii että tein sopimuksen kahdeksi vuodeksi. Myyjä ei kertonut mistään mitään, yritti vielä tunkea jotain minimodeemia mihin saisi liitettyä viisikin konetta (lol tällä nopeudella? :D:D).

4

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvauksesta päätellen Soneran myymälästä hait ... netistä tilaten ainakin on selvästi kerrottu että latausrajan ylittämisen jälkeen nopeus on 0,064 Mbit/s

      80 prosentin kohdalla tikkuliittymään tulee tekstari, samoin kai 100 prosentin kohdalla. Liittymästä voi tekstarilla tilata lisägigoja 1,90 eurolla per giga

      (dna:lla ylityksen jälkeen vain liikenneprioriteetti laskee. saunalahdella ei ole latausrajoja)

      täysnetissä latausraja on 20 gigaa, lisädata 1,90 €/5gigaa

    • eljii

      Soneran myymälä ei siis kertonut että fiksunetti soveltuu vain kiinteän laajakaistan täydennykseksi. Tulee extrasuperkalliiksi lisägigojen osto. Minä sinuna vaihtaisin siihen 17,90 euroa kuukaudessa maksavaan, jos tuohon suostuvat. Sen 20 GT hyvällä säkällä voi riittää kuukaudeksi ja lisägigat ovat halvempiä

      Tottakai pännii että 24 kk pitää maksaa ainakin neljä euroa ylimääräistä. 13,90 eurolla SL Nopsa on ilman latausrajaa ja samanhintainen DNA 50 GT:n "pehmeällä" latausrajoituksella

      Mutta varmaan enemmän pännii maksaa lähes käyttökelvottomasta fiksunetistä

    • > vaihtaisin siihen 17,90 euroa kuukaudessa maksavaan, jos tuohon suostuvat.

      tuo vaihto voisi onnistua ilman kiireisen myyjän sekoilua OmatSivut-palvelussa, johon voi tilata salasanan tikkuliittymäänsä. Määräaikaisuus todennäköisesti käynnistyy uudestaan vaihtohetkestä

      (samassa palvelussa voi varata asiakaspalvelun soittamaan sinullepäin, aikavarauksen jono oli viimeksi noin viikko.)

    • irtipääsy

      > ... joudunko väkisin maksamaan tällästä pashaa 24kk ...

      Olikohan niin että maksamalla nettitikun pääsee heti irti sopimuksesta? Jos niin vaihtoehto tämäkin. Eikös tikkusi ole E367 eli yksi parhaista tämänhetkisistä? Sitten voi valita liittymän ilman 24 kuukauden kytköstä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe