Haluaisin ottaa hänestä selvää ja saada tietää onko välillämme sitä jotain, mitä olemme ainakin kuvitelleet olevan. Mutta hän tuntuu ikään kuin luisuvan pois käsistäni, enkä voi tehdä asialle mitään. Otan yhteyttä, vihjailen jne. Se ei ilmeisen yksinkertaisesti riitä ja olen surullinen asian vuoksi. Aivan kuin olisin heittänyt kaiken hukkaan, olo on enemmän kuin turhautunut. En jaksa enää uskoa että kyse on epävarmuudesta, luulen että hän haluaa viestittää tulleensa katumapäälle tms. Kyllä on tylsää tämmöinen rivien välistä lukeminen. Olisiko aika hankkia oikea elämä meikäläisenkin?
Juoksuhiekassa
10
197
Vastaukset
- -
Jos hän ei uskalla luottaa vihjeisiisi. Oletko liian varovainen?
- niin niin joo joo
Hän oli itsekin aika aktiivinen muinoin, että kyllä tässä lähinnä taitaa olla kyse etääntymisestä. Mitään ei kuulu jos en itse edistä asiaa. Kohti unohdusta siis. Tuntisin itseni vain tyhmäksi jos tämä näin jatkuisi. Ja koska olen aikaisemmassa elämässäni tuntenut vuosia olevani tyhjänpäiväinen, niin voimat ei vain riitä tämmöiseen. Ei se hänen vikansa ole, mutta totuus.
- .
Oletteko läheisiä kuitenkin?
- ap
. kirjoitti:
Oletteko läheisiä kuitenkin?
Ei olla.
- annetaan olla sit...
Täällä samoissa tunnelmissa kuin ap. No, me tuskin tapaamme enää koskaan niin ehkä se unohdus armahtaa joskus. Minä ainakin ihastuneena/ rakastuneena haluan ottaa yhteyttä koko ajan... joten eiköhän ole päivän selvää että toinen ei tunne samoin?
- lkdfdf
ehkä toinen ei ota yhteyttä jos olet itse ensiksi selkeesti vetäytynyt,antanut sillain ymmärtää et ei kiinosta yhteys pito enään.kuka sillon haluu tyrkyttää itteensä kun ei kelpaa toisen elämään.
- Just silleen
lkdfdf kirjoitti:
ehkä toinen ei ota yhteyttä jos olet itse ensiksi selkeesti vetäytynyt,antanut sillain ymmärtää et ei kiinosta yhteys pito enään.kuka sillon haluu tyrkyttää itteensä kun ei kelpaa toisen elämään.
Niin tai jos jotain ehdotat,niin tulee "ei käy".Ei jaksa enää.Ei oo,ei tuu,ei tipu lämpöö, tilaa joku muu.Turha sitä ihmetellä miksi yhteydenottoa ei kuulu .
- 5+9=?
No ilmaise huolesi ja asiasi suoraan, kiertelemättä ja kaartelematta.
Pääsetpähän tuosta pähkäilystä. - niisk :(
Sun kannataisi ottaa selvää. Olisipa tää minulle :((
- .
No mitä jos hänkin on yhtä väsynyt tilanteeseen eikä vain osaa tai uskalla jatkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455150Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151519Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501436- 141215
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol19906Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827