Olipa komeita koiria aamuteeveessä!!!

sakumanni!!!!!!!!!!!

Käki ja Harmi!!!Varsinkon se Käki oli komia!!Ja olivat voittaneet suojelukisat Amerikassa.

7

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurinlikka!!!!!!!

      Tais olla Tommi Vanhalan Harmi=))))))))))))))!onnea vaan Tommille ja Harmille hienoista saavutuksista.

    • skp10

      Kaksoisvoitto suomeen oli erittäin hieno saavutus mutta koska kyseessä oli sakemannit, moni jättää sen kisan ihan omaan arvoonsa;(((

      Näillä palstoilla jostain kumman syystä niitä palveluskoiria, jotka vähänkin muistuttaa saksan paimenkoiraa, ei noteerata mihinkään; poliisikoirina ne on tappajia, sokeiden avustajina arvaamattomia, huumekoirina keskinkertaisia ja seurakoirina niitä verrataan jo jopa villeihin koirasusi yhdistelmiin, näin saa lukea uutisista harva se päivä.

      Mutta miksi?

      Mistä on lähtöisin tämä sakemannien alasajo syyttä, sillä rotuhan on kaikkien koirankasvattajien unelma, lukuunottamatta noita kääpiöitä kasvattavia lihavia rouvia. Niidenhän mielestä vain lyttynaamaiset ja sairaat koirat ovat suloisia mutta yrittäkääs kasvattaa niistä palveluskoiria, vartioita tai lentokentille haistelemaan huumeita tai muuta rekvisiittaa johon koiria maan rajoilla tarvitaan.

      Ei tuu mittään!

      Paras koira, hyvä koira ja paras ystävä vielä kaiken päälle on sakemanni!

      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Harva sitä rakastaa, moni siitä tykkää, kaikki sitä kunnioittaa!!!!


      • Kyllä Suomi nyt rulettaa koiraurheilun saralla yhdessä kun toisessa lajissa :)

        Onnittelut tästäkin!

        En kyllä ymmärrä tuota "noteeraus" huomausta tai alasajoa.Kyllähän noita mielipiteitä on aina laidasta laitaan,rodusta kuin rodusta,koosta kuin koosta ym.Niin arvostusta kuin mollaamisiakin.Ihan kuin kirjoituksessakin...

        Se mikä on kenenkin unelma kasvatuksen saralla riippuu siitä,mistä itse pitää ja mihin löytyy resursseja.Palveluskoiriakin on erirotuisia ja hieman erilaisia.Toiset "tykkää" niissäkin toisista ,toiset toisista.Ja jos ei näin olisi,niin olisi rotukirjokin paljon pienempi.
        Kääpiöitä kasvattaa myös muut,kuin lihavat rouvat.Niin hoikkia neitejä,kuin raamikkaita miehiä.
        Jokusestakin pikkuroduista olisi noihin töihin,tietty riippuen siitä,missä on suurempi koko eduksi.Kokohan itsessään ei ole ratkaiseva tekijä kaikkeen ;)
        Jalostus tekee toki osansa(osaltaan käyttötarkoitus)
        ,mitä on painotettu,oli koko sitten mitä tahansa ja sitten viimekädessä myös ohjaajan taidot ;)


      • Love84

        Olisi upeaa aikanaan kasvattaa koiriakin bokserista bernhardilaiseen ja saksanpaimenkoiraan. Cockeriin ja kultaseen noutajaan ja omistaa 6 saksanpaimenkoiraa amanda. Rocky. Iines. Lara. Heta. Eve


    • ajan hermolla
    • lilli............

      Komeita ovat koirat ja ohjaajat=))))))))))))))))))!Paljon onnea kumpaisellekkin hienoista saavutuksista!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe