tykkään teistä kaikista. Mukavaa kesäpäivää :)
Mä
19
156
Vastaukset
- KIITOS kiitos
Nyt meni oikein.Mukavaa päivää sulle :)
- 28
Tattista
Oikein aurinkoista kesäpäivää myöskin sulle kuin muillekin :) - yks n
Sulle kanssa hyvää kesäpäivää :)
- Samoin
Sulle, hyvää päivää multa :) Eikä mitään hajua kuka on kuka:DD
- kesää :)
Juu, ihanaa kesäpäivää.. pääsisköhän tänään mustikkaan.. :))
- Tuotko mulle kans
mutsikoita....vai mennäänkö yhdessä:)
Tuotko mulle kans kirjoitti:
mutsikoita....vai mennäänkö yhdessä:)
Mielummin.. yhdessä..
Mihin mennään? ;) - mutsikkaan
kesää :) kirjoitti:
Mielummin.. yhdessä..
Mihin mennään? ;)Ootas kun mietin..........olisko siinä soratien varrella.....jossain..... :)
mutsikkaan kirjoitti:
Ootas kun mietin..........olisko siinä soratien varrella.....jossain..... :)
:)) Niin siinä.. juu, voisi olla..
Mutta näillä puheilla ehkä ollaan liian kaukana toisistamme.. yhdessä menoa ajatellen :) Että, ehkä tarkemmat koordinaatit tapaamiselle pitäisi olla.. - mutsikkaan
:)) Niin siinä.. juu, voisi olla..
Mutta näillä puheilla ehkä ollaan liian kaukana toisistamme.. yhdessä menoa ajatellen :) Että, ehkä tarkemmat koordinaatit tapaamiselle pitäisi olla..Uskallatko laittaa koordinaatteja......jospa olisitkin hän :) varmasti tulisin mustikkaan kanssasi.
mutsikkaan kirjoitti:
Uskallatko laittaa koordinaatteja......jospa olisitkin hän :) varmasti tulisin mustikkaan kanssasi.
Tuota.. tuota.. Niin, ettei ihan heti olisi kaikki näkemässä.. ;) Ja missäköhän sekin olisi. Mun tuurilla, tulee koko **** vastaan meitä :)) Tarttis varmaan lähteä ehkä tuonne K:siin päin. Mitä mieltä olet?
- mutsikkaan
Tuota.. tuota.. Niin, ettei ihan heti olisi kaikki näkemässä.. ;) Ja missäköhän sekin olisi. Mun tuurilla, tulee koko **** vastaan meitä :)) Tarttis varmaan lähteä ehkä tuonne K:siin päin. Mitä mieltä olet?
Eeei...nyt ei sano K:siin? yhtään mitään :(
mutsikkaan kirjoitti:
Eeei...nyt ei sano K:siin? yhtään mitään :(
No juu.. Mä lähdenkin sit itsekseni.. ;) Niin kai se vaan on :/
Mutta.. mene sinä siellä sen hiekkatien varteen.. niin minä menen täällä :)
Ihanaa kesäpäivää kuitenkin sulle :) Ja muista hyttysmyrkky - ainakin mukaan matkaan. - mutsikkaan
No juu.. Mä lähdenkin sit itsekseni.. ;) Niin kai se vaan on :/
Mutta.. mene sinä siellä sen hiekkatien varteen.. niin minä menen täällä :)
Ihanaa kesäpäivää kuitenkin sulle :) Ja muista hyttysmyrkky - ainakin mukaan matkaan.Juu...muistan :) Olisi se ollut hienoa sopia TÄÄLLÄ hänen kanssaan mustikka retkestä,haaveillaan omistamme ja mennään hänen kanssaan ensi vuonna mustikka retkelle.
mutsikkaan kirjoitti:
Juu...muistan :) Olisi se ollut hienoa sopia TÄÄLLÄ hänen kanssaan mustikka retkestä,haaveillaan omistamme ja mennään hänen kanssaan ensi vuonna mustikka retkelle.
No, niin niin.. Pelkkää haaveilua! :/
En minä vain rohjennut häntä pyytää kun tilanne oli. Tällainen minä vain olen :(
No, jospa uskaltaisi vielä ennen ensi kesää :)
Ja en tiedä.. yksin en uskalla tuonne.. siellä on karhuja. Taidan mennä vain lähemmäksi jos nyt yksin joudun kuitenkin lähtemään :) - mutsikkaan
No, niin niin.. Pelkkää haaveilua! :/
En minä vain rohjennut häntä pyytää kun tilanne oli. Tällainen minä vain olen :(
No, jospa uskaltaisi vielä ennen ensi kesää :)
Ja en tiedä.. yksin en uskalla tuonne.. siellä on karhuja. Taidan mennä vain lähemmäksi jos nyt yksin joudun kuitenkin lähtemään :)Niin,se pyytäminen tai kysyminen on iso juttu:/ Kyllä sulla pitäisi olla oma nalle mukana,niin eipä tarvis pelätä....tiedän...yksin ei ole kiva mennä oikein mihinkään :( .......mee vaan siihen kotimetsään jos kerran pelottaa,haet soppa marjat :)
mutsikkaan kirjoitti:
Niin,se pyytäminen tai kysyminen on iso juttu:/ Kyllä sulla pitäisi olla oma nalle mukana,niin eipä tarvis pelätä....tiedän...yksin ei ole kiva mennä oikein mihinkään :( .......mee vaan siihen kotimetsään jos kerran pelottaa,haet soppa marjat :)
Niin taidan :)
Kiitti!
- AP
I love You all!!
- samoin sinne
Hyvä et mustakin joku tykkää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958