Joulua ja uutta vuotta 2011!
Hyvää
24
239
Vastaukset
- ViisitähtineN
No parempi myöhään...
- :)
Kiitos!!! Ja hyvää kesäpäivää Sinulle :)
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2009/07/28/329705.jpg
:) - kiitos kiitos
Vähän on aikasta mutta samoin, vappua ja juhannusta 2012 samalla.
- sinulle-
Ainiin ja hyvää synttäriä sitten kun se tulee, en aio toivottaa henk.koht.
- kiitos kiitos (25)
samoin sinulle kaikkea tuota. en aio minäkään toivotella.
- sinulle-
kiitos kiitos (25) kirjoitti:
samoin sinulle kaikkea tuota. en aio minäkään toivotella.
Hyvä.
- Nyt Sen Tajuan
sinulle- kirjoitti:
Hyvä.
Juu, ei kuule tulis mieleenkään. Sä olet ilkein ihminen kenet oon elämässäni tavannut. Toivottavasti ei tule toista samanlaista vastaan.
- sinulle-
Nyt Sen Tajuan kirjoitti:
Juu, ei kuule tulis mieleenkään. Sä olet ilkein ihminen kenet oon elämässäni tavannut. Toivottavasti ei tule toista samanlaista vastaan.
Sinäkin olet tylyin jonka olen tavannut.
- Kiitos nauruista
sinulle- kirjoitti:
Te mitään toisianne tunne mutta palstan tyhmimmät kyllä ootte.
- .
sinulle- kirjoitti:
Olen tyly vain sellaisille jotaka kohtelevat mua kuin mitäkin arvotonta roskaa!!!!!!!!!!!!!!!
sitä saa mitä tilaa. : /
- kenelle halusit
vittuilla ?
- Niin..
Tuon voin omia itselleni.. Kuin myös kaikki muutkin v*ttuilut mitä näiltä palstoilta löytyy. Ja niitähän riittää. Ei ne enää tätä pahaa mieltä pahemmaksi voi saada.
Näin se vain kesä meni. Mustempi oli kuin aikoihin.. Että se siitä.- Niin..
Tosin itse korjaisin tuon et Hyvää joulua ja Uutta Vuotta 2012!
Ja hyvää vappua.. Ja Juhannusta.. Ja jotain.. - Mut hei !
Eikös jokainen vaikuta itse siihen millaiseksi kaiken tekee ... ?
Miksi ihmeessä sä ne vittuilut kaikki itselles ottasit vai onks se sun ihminen sit niin vittumainen ?
Vai ooksä itse sössinyt ? - Niin..
Mut hei ! kirjoitti:
Eikös jokainen vaikuta itse siihen millaiseksi kaiken tekee ... ?
Miksi ihmeessä sä ne vittuilut kaikki itselles ottasit vai onks se sun ihminen sit niin vittumainen ?
Vai ooksä itse sössinyt ?No onhan se kyllä niinkin.. No ajattelin et hän vihaa minua.. Tai ei ainakaan välitä/pidä minusta. Olen käsittänyt niin et hänellä on joku toinen nainen mielessä (työpaikaltaan).
- Niin..
Niin.. kirjoitti:
Tosin itse korjaisin tuon et Hyvää joulua ja Uutta Vuotta 2012!
Ja hyvää vappua.. Ja Juhannusta.. Ja jotain..Vielä..
Ja vaikkapa hyvät hautajaiset sit kun sen aika on.. - Niin..
Niin.. kirjoitti:
Vielä..
Ja vaikkapa hyvät hautajaiset sit kun sen aika on..Ja vieläkin..
Anteeksi nuo typerät sanat tuossa edellä.. Ei ole ollut kovin helppo kesä. Ja jotenkin nousee aina pintaan ikäviä ajatuksia kun sattuu jotain ikävää maailmalla kuten nyt tuo Norjan tapaus. Jollain tavalla se muistuttaa siitä et miten elämä voi muuttua hetkessä traagisella tavalla.
En omi tuota aloittajan kirjoitusta itselleni.. Vaikka miten olisi asiat.. - Niin..
Niin.. kirjoitti:
No onhan se kyllä niinkin.. No ajattelin et hän vihaa minua.. Tai ei ainakaan välitä/pidä minusta. Olen käsittänyt niin et hänellä on joku toinen nainen mielessä (työpaikaltaan).
Jatkan et..
Vaan en ole varma.. Tuo oli vain sellainen ajatus asiasta. Et Juha tykkäisi jostain Satusta.. Mut en tiedä sit..
Mut nyt poistun muihin touhuihin..
- --susanna--
Kiitos noista.
Ja kiitos jo etukäteen viime vuoden nimipäiväonnitteluista... - Pistetään samalla
kaikki toivotukset koko loppuiäksi, siinähän se sitten !
- ....
tää menee vähän liian pitkälle, eiks toi nyt oo vähän liian helppoa?
- sinulle-
Hyvää tulevaa 30-vuotis päivää sitten muutaman vuoden päästä, ja hyvää tulevaa hopeahääpäivää!
- Hou hou hou
Hyvää joulua 2012 ei voi enää toivottaa, koska se maailmanloppu tulee muutamaa päivää aikaisemmin 21.12.2012.
Viimeinen edeltävä juhlapäivä siis suomalaisille ja Suomen ystäville lienee itsenäisyyspäivä 2012, mutta siis sitä pitemmälle ei kannata toivotella.
Tietysti maailmanlopun bileet vois vetäistä siinä joulukuun tullen. - s...
j o h a n, mä oon kylläkin vasta 14
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958