Mitä mieltä te olette semmoisesta, jos 18-vuotias tyttö ja 32-vuotias mies seurustelevat toistensa kanssa? Mä olen aivan älyttömästi ihastunut yhteen 32-vuotiaaseen mieheen ja me alettiin seurustelemaan jonkin aikaa sitten. Se mies on mun mielestä tosi komea ja muutenkin kaikin puolin aivan ihana mies. Tämä mies järjestää mulle aina välillä tosi ihania yllätyksiä ja hemmottelee mua. Lisäksi tällä miehellä on myös kohtalaisesti rahaa, joten talous on kunnossa.
Me ei vielä olla oltu sängyssä, mutta me mennään sänkyyn varmaan melko pian. Olen varma, että tämä mies on loistava rakastaja.
Haluaisin kysyä, että miten kerron omille vanhemmilleni, että seurustelen kyseisen miehen kanssa? Vanhempani eivät välttämättä hyväksyisi suhdettamme tai jos hyväksyisivät, niin eivät välttämättä tykkäisi siitä hyvää. Mutta minulle on ihan sama, mitä mieltä he ovat. Olen jo täysi-ikäinen joten saan olla kenen kanssa haluan. Lisäksi, miten kerron vanhemmilleni, että haluaisin muuttaa tämän miehen kanssa asumaan omaan yhteiseen asuntoon?
Minulla on lisäksi haaveena perheenlisäystäkin. Miten kertoisin vanhemmilleni ja tälle miehelle, että minä haluaisin perheenlisäystä? Olen varma, että tämä mies olisi lapsille loistava isä. Mutta täytyy vielä katsoa. Ehkä elämme vielä nuoruuttamme ja katsomme vielä jonkin aikaa, että miten suhteemme etenee, ennen kuin suunnittelemme vakavissamme perheenlisäystä.
Mä olen aina tuntenut vetoa ainoastaan selvästi mua vanhempia miehiä kohtaan. Vahemmissa miehissä vain sytyttää jokin asia. Kaveripiiriini kuuluu muutenkin paljon sellaisia miehiä, jotka ovat minua lähestulkoon 10 vuotta vanhempia ja sellaisia miehiä, jotka ovat minua yli 10 vuotta vanhempia. Onko muita, jotka ovat seurustelleet itseään huomattavasti vanhempien miesten kanssa? Kertokaa kokemuksianne. :)
18v. tyttö ja 32v. mies
onnellinen tyttönen
0
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760