Haluaisin juttukaveria sellaisesta, jolla oma koira on synnyttänyt pennut.
Mm. miten omasta koirasta huomasi, että koira synnyttää jne.
luettu on paljon asiasta, sekä netistä että : parempaan pentutulokseen
onko koirasi saanut pentuja?
5
<50
Vastaukset
- hallastaja
On syntynyt pennut. Huomasin sen siitä, kun peräpäästä alkoi pennunpää kurkistamaan. siitä tiesin että koirani synnyttää..
- marj21
huomasitko mitään esim, ripulia koiralla muutamaa päivää aikaisemmin tai muuta?
Meillä läähättelee, mutta nukkuu kyllä vielä ihan rauhallisesti.
Pentulaatikossa ei ole vielä käynyt petaamassa petiään, eikä kyllä missään muuallakaan.
Ruokakin kyllä on maittanut.
Maha on iso, joten saa nähdä kuinka monta pentua sieltä tulla tupsahtaa :)- emo-parka
Ei HERRANJUMAALAAAA, oletko jo varannut eläinlääkärille yhteystiedot, mikäli pentuja / emä kuolee synnytykseen, jos ei kaikki menekään hyvin ???????
- Nisäkäs.
Eiköhän lie "oireet" aika samat kuin muillakin nisäkkäillä -eli kipuja ja lapsivesi tulee... Jos paikalla olet, niin varmana huomaat milloin penikoiminen alkaa. Tuskin pystyy päiviä etukäteen sanomaan mistään merkistä sen kummemmin kuin ihmisen kohdallakaan, että "joo, nyt se tekee vihreää kakkaa, se penikoi huomenna klo 15.30"...
- marj21
on se kumma kun täällä ei voi mitään kysyä. Ihmiset on oikeasti niin tyhmiä. Ihminenkin voi kysyä alkuraskauden oireita, niin miksei voi kysellä koiran oireita?
Käyhän ihminenkin lääkärissä, mutta haluaa silti kuulla toisten ihmisten kokemuksia. Joten miettikää nyt ihmiset vähän!
En tiedä miten ääliöitä voitte olla kun hyökkäätte tuolla lailla vastaan kun toinen vain KYSYY?
Menkää ihmiset ihteenne ja MIETTIKÄÄ jos joskus haluatte itse kysyä jotain
KYLLÄ, koiralle on sovittu lääkäri, joka tulee jos kaikki ei mene ok, en minä mikään pentu itse ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750