luulemaan että mä sun pelkkä kaveri vain haluaisin olla? kun en mä omasta mielestäni pystynyt ollenkaan mun tunteita piilottamaan.
miten sä pystyit
31
524
Vastaukset
- niin minäkin
muistaakseni sanoit ihan itse että ollaan vaan kavereita, voiko sitä väärinkään ymmärtää ..?
- haluan sun tietävän
Jälkeenpäin ajateltuna.. en tiedä. En tiedä miten olin niin typerä. Tavallaan huomasin sen kyllä, mutta jotenkin itsepäisyydessäni olisin varmaan halunnut sinun selvästi osoittavan sen minulle.
Minä haluaisin sinut nyt tähän nainen.- nyt jo ikävä
No nainen kyllä olen mutta tuskin kuitenkaan oikea tapaus kyseessä.
- näit juttui
Samalla tavalla naiset haluaa miehen osoittavan sen..-
- dfffn
sä kohtelit mua todella huonosti.
- Merkkinä viesti?
Jos todella haluat sen oikean naisen, lähetä tekstari tai soita. Muuten tulijoita on
liikaa tai ei yhtäkään. Joku voi jo odotella kovinkin. . - en halua sellaista
Pelkäät omia tunteitasi!!
- koittasit ymmärtää
ehkä vähän, tää on niin uutta vaan mulle :)
- ei vieraan
koittasit ymmärtää kirjoitti:
ihmisen tarvii mitään ymmärtää.
- ei tietenkään
ei vieraan kirjoitti:
ihmisen tarvii mitään ymmärtää.
mutta ihan yleisesti vaan sanottu, että ymmärtää vaikka sitä omaansa jos ei mua.
- No ainakaan
koittasit ymmärtää kirjoitti:
palstaleikkiminen ei näytä olevan uutta ! Sinähän oot se jokapaikan höylä !
- Miten kukaan sinua
ei tietenkään kirjoitti:
mutta ihan yleisesti vaan sanottu, että ymmärtää vaikka sitä omaansa jos ei mua.
yhtään tuntematon voisi ymmärtää sinun juttujasi joista ei tiedä mitään ??
Mikä mättää vai haluutko et jokainen on " sinä " ??
Ootko se tyyppi ? - hei haloo
No ainakaan kirjoitti:
palstaleikkiminen ei näytä olevan uutta ! Sinähän oot se jokapaikan höylä !
Ja mistähöhän sä luulet tietävä mikä/ kuka mä oon
- sinä??? siis kuka?
Miten kukaan sinua kirjoitti:
yhtään tuntematon voisi ymmärtää sinun juttujasi joista ei tiedä mitään ??
Mikä mättää vai haluutko et jokainen on " sinä " ??
Ootko se tyyppi ?ootte te hauskaa porukkaa :D
- Sun tekstin
hei haloo kirjoitti:
Ja mistähöhän sä luulet tietävä mikä/ kuka mä oon
tunnistaa ja merkit.
- :)
Sun tekstin kirjoitti:
tunnistaa ja merkit.
siinähän sit tunnistat, mikäs siinä.
- Niin teen
:) kirjoitti:
siinähän sit tunnistat, mikäs siinä.
minäkin.
- Sama täällä
Niin teen kirjoitti:
minäkin.
kyllä tunnistaa aina samaksi leikkijäksi. Kieliasu ja hymiöt paljastavat.
- :(
Sama täällä kirjoitti:
kyllä tunnistaa aina samaksi leikkijäksi. Kieliasu ja hymiöt paljastavat.
siinäpähän sit luulette noin, onneksi itse tiedän totuuden.
leikkiminen on tästä kyllä hyvin kaukana. - ei ed
sinä??? siis kuka? kirjoitti:
ootte te hauskaa porukkaa :D
ollaan ollaan
- toivoa täynnä?
Mä toivoin koko ajan että sä kaappaisit mut tiukkaan syleilyys ja sopertaisit mun korvaan ettet sä haluais menettää mua... :( edelleen mä toivon et mä kuulisin susta, muussa kuin kaverimielessä
- ihmettelen..
Eikä se tarkoita että jos mulla on vähän kavereita, ettenkö vois oikeasti ihastua ja haluta muutakin :)
- älä ihmettele..
Tiedätkö, minusta on jotenkin kiva kun kirjoittelet tänne silloin tällöin :) Voisin minä sinun kanssasi tietysti kaverikin olla, jos vielä haluat.
- :))
älä ihmettele.. kirjoitti:
Tiedätkö, minusta on jotenkin kiva kun kirjoittelet tänne silloin tällöin :) Voisin minä sinun kanssasi tietysti kaverikin olla, jos vielä haluat.
Juu, sinähän se voisit .... olla kenen kanssa vaan ja mitä kukin haluaa !
Etkä yhtään tiennyt nytkään kenet muka tunsit. - ihmettelen..
älä ihmettele.. kirjoitti:
No en mä kyllä tiedä pystyisinkö pelkkä kaveri olemaan mutta en haluisi sua kyllä koknaan menettääkään elämästäni mutta vaikea olis päättää.
Mistä sä muuten tiiät kuka mä oon :D - älä ihmettele..
ihmettelen.. kirjoitti:
No en mä kyllä tiedä pystyisinkö pelkkä kaveri olemaan mutta en haluisi sua kyllä koknaan menettääkään elämästäni mutta vaikea olis päättää.
Mistä sä muuten tiiät kuka mä oon :DEi se kaveruus olisikaan mikään sellainen juttu jota pidemmälle en ehdottomasti suostuisi menemään. Eikä täällä voi varmaksi tietää kenestäkään kuka kukin on. Mutta sivistyneen arvauksen voi heittää.
- aloittajalle.
sama juttu toisin päin
- miksi?
sun käytös on ollut vaan niin ristiriitaista etten tiedä mitä oikein tahdot?
- Mitä voisit saada?
Siis ilmeisesti miehelle on käynyt niin, että tunteita on, mutta on silti toisen tehdessä aloittetta sanonut haluavansa olla vain kaveri. Omasta kokemuksesta tiedän myös: nainen on vaistonnut jotain olevan, muttei ole silti ollut varma onko se flirttiä (ilman taka-ajatuksia), toisen kokemista haluttavana (ilman, että haluaisi kuitenkaan edetä) vai oikeita tunteita. Ilman intuitiota miehen kiinnostuksesta nainen ei uskaltaisi lähestyä ja kun vastaus on kielteinen, ei samaan ihmiseen elekieleen enään uskalla luottaa. Ja suuri osa ei halua kiusatata toista uusilla aloitteilla pakkien jälkeen. Umpikujassa siis ollaan ellet uskalla itse vuorostasi.
On aika inhimillistä, että peruuttaa, kun tunteet ovat mukana. Onhan se aika pelottavaa rakastua/ihastua syvästi, siinä paljastaa toiselle itsensä ihan alastomimmillaan. EIkä aina tarvitsekaan heti tietää mitä tahtoo, sekin on vaan elämää. Riskistä huolimatta vaakakupissa painaa hyvin isoja asioita, joita kannattaa tavoitella haavoittumisen/haavoittamisen riskistä huolimatta.
Jos tunteet ovat olleet aitoja ja toinen ei liian ylpeä, tutustuminen jatkuu/alkaa siitä mihin jäätiin. Kannattaa kuitenkin kertoa ainakin parilla sanalla miksi aluksi torjui, sillä pelastaa paljon.- ******(n)
Erittäin hyvin kirjoitettu. Tekstisi kuvasi täysin omaa tilannettani. Aikaa on kulunut jo kohta vuosi, kun tunteeni paljastin ja vastaukseksi sain jotain hyvin epämääräistä. Nyt en voi enää tehdä asialle mitään - sydän on epätoivoinen, ja toinen lähettää ristiriitaisia viestejä. Jos kiinnostusta on, lopettaisi tuon pelaamisen ja tekisi asialle jotain. Jos taas ei, päästäisi minut otteestaan ja jatkamaan pikkuhiljaa eteenpäin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958