Hyvää syntymäpäivää minulle

yksin kotona

Täyän torstaina 36 vuotta. Tulee paskat synttärit kun kukaan ei onnittele ja yksin joutuu kotona viettämään. Eipä se haittaa enään kun oon jo tottunut et kukaan ei muista ja kavereita ei ole. En juo edes yhtään olutta synttäreiden kunniaksi. makoilen vaan kotona ja en tee mitään.

40

4401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sindyy

      onnea näin etukäteen!!!
      minua ei muistettu mun 25-vuotis synttäreillä, joten kohtalotoveri täällä postailee...

    • 3325

      Onneksi olkoon! Minullakin tänään synttärit. Vanhemmat, veli, sisko, mummi ja töissä ne harvat, jotka tietävät syntymäpäiväni onnittelivat minua, mikä sai minut hyvälle tuulelle. En juhli näitä merkkipäiviä koskaan. Eipä tässä mitään juhlittavaa olekaan: koskaan ei ole ollut kunnon kaveripiiriä eikä parisuhdetta.

      • yksin kotona

        Onnee vaan paljon, jos se yhtään lohduttaa :) Halaisin sua jos voisin :)


    • fjiosjojngoe

      Onnea! Täytän itse syksyllä 30 vuotta ja vituttaa jo etukäteen kuinka surkeat fiilikset siitäkin tulee. Täydet kympit ja juhlin niitä yksin kotona hirveessä humalassa. Jee?

      • gdfgshsgh

        En ole koskaan päässyt sisälle minnekään piireihin, vaikka kuinka haluasin, en vain kehtaa tyrkyttää aina itseäni. Ulkopuolinen aina, vaikka olisinkin ryhmässä. Kukaan ei koskaan kutsu minnekään.
        Silloin muistetaan, kun on vaikeaa, olenhan huolien roskalaatikko!


      • yksin kotona

        Mun tyttöystävä jätti mut päivää ennen kun täytin 30. siitä asti oon vaeltanut yksin.
        Mitään syytä eroon en koskaan saanut. Halusi vaan erota vaikka kaikki oli hyvin ja ei koskaan edes riidelty. Mut se on elämää se.


      • hihioiobgogbguy
        yksin kotona kirjoitti:

        Mun tyttöystävä jätti mut päivää ennen kun täytin 30. siitä asti oon vaeltanut yksin.
        Mitään syytä eroon en koskaan saanut. Halusi vaan erota vaikka kaikki oli hyvin ja ei koskaan edes riidelty. Mut se on elämää se.

        Pahoitteluni. Ihan hirveetä, kun vastapuoli ei voi kertoa syytä ja vielä tuolla tavoin. Minut on jätetty ystävänpäivänä, jolloin olin ostanut yllätyksiä ym. Muistelen vieläkin tuota ihanaa päivää suurella lämmöllä


    • asd345

      Onnea vaan! Itsekkin täytän torstaina 22 vuotta ja yksinhän tuo päivää tulee vietettyä kun ei ole edes kavereita.

    • yksin kotona

      onnee myös sulle näin etukätten vaikkei se hirveesti lohduta kun yksin joutuu oleen.

    • Arctic.

      Eipä se ainakaan mua "masenna" vaikka kukaan ei onnittelisikaan. En mäkään yleensä muista toisten syntymäpäiviä. Ne on vaan päiviä muiden joukossa.

    • fjahufahugfua

      Oliko tämä synttärikutsu? Onnittelut joka tapauksessa!

      En kuitenkaan nyt osallistu kun asut kaukana.

      PS. Tylsää kun niin monen nimimerkki on aigahgerhåäghhggh. Kutsu nyt sellainen seuraa kaipaava jonnekin kun ei tiedä toisesta yhtikäs mitään.

      • yksin kotona

        No ei ollut kutsu. Toin vain ajatukseni julki. En vietä mitään synttäriä. Olen vaan kotona tekemättä mitään ihmeellistä. Surffaan netissä ja kuuntelen youtubea ja katon välillä telkkaria. Siinä mun huominen päivä meneekin kivasti.


    • masennnnus

      Yksin synttärit, joulut, juhannukset, uudeetvuodet ja kaikki muutkin juhlapäivät sekä arkipäivät. Ennen kaverit soittelivat jatkuvasti. Nyt kaikilla perheet ja eivät ehdi kuulemma pitää yhteyttä, kun olen kysynyt. Joskus vielä soittelin ihmisille ja kutsuin itseni heille kylään mutta en enää kehtaa, kun entiset kaverit ovat jo niin vieraantuneita ja jotenkin vaivaantuneita jos heille soitti. Monet kaverit ovat menneet naimisiin mutta ikinä minua ei ole juhliin kutsuttu. Ja koska olen työtön niin menee päiviä että ihmistaapaamiset ovat suunnilleen kaupan kassa ja ventovieraat ihmiset kirjastossa ja koska olen hiljainen luonteeltani ja huono tekemään tuttavuutta niin juttelut alkavat olla siinä, kun sanoo kaupankassalle moi ja kiitos. Kyllä ahdistaa, masentaa ja on katkera olo. Katkeruutta lisää vielä se, kun näen onnellisia pariskuntia, koska se korostaa vielä yksinäisyyden tunnetta. Voisi lopettaa tuon kännykkä liittymänkin....turhaan maksan sitäkin, kun kukaan ei soita. Sain joskus masennuslääkityksen mutta lääke teki minut tosi sairaaksi, kovat paniikkihäiriökohtaukset heti. Siksi se oli pakko lopettaa. Urheilu vähän auttaa mutta yksin sitäkin harrastan aina, kun jaksan. Olen jo turtunut tähän olotilaan niin etten välttämättä halua edes nähdä enää ihmisiä. Myös työnhakuun on tullut kynnys, kun pitäisi esittää pirteää ja sosiaalista vaikka todellisuudessa masentaa, enkä jaksa olla kenenkään mieliksi. Ja koska tiedän, että työpaikoilla on aina joku inhottava ihminen(tähän asti aina ollut) niin nykyinen mielentilani ei sitä kestäisi. Hienoa, että tänne saa edes valittaa!

      • yksin kotona

        Nii minäkin ihmettelen et miks mulla on kännykkä kun siihen ei soita muut kun lehtimyyjät. Töissäkin kun olin niin sekin oli sellasta yksinäistä puurtamista. ei ollut työkavereita. Olen kyllä tottunut yksin tekemään töitä ja viimeisen 11 vuoden aikana olin monesa työpaikassa ja kaikki oli sellasii et melkein aina yksin tein hommia.Aika ankeeta meininkii.


    • asd345

      Mistäs päin viestin alottaja on kotoisin?

      • yksin kotona

        No raumaltahan mie.


    • asd345

      Happy birthday me and you!

      • yksin kotona

        Hei onnittelut sulle kans :)


    • merkkinimiesi

      Onnittelut, "joka hetki on poikkeus", vaikkei siltä tuntuisikaan.

    • yksi äitiihminen

      Hyvää syntymäpäivää sinulle ja Onnea tulevaisuudelle!

    • 37_yksin

      Meitä on monta yksinäistä jotka vietämme kaikki juhlat, pyhät, lomat ja tavallisen arjenkin yksin. Ihmettelin itsekseni kun "vietin" valmistujaisia kesäkuussa, kuinka mukavaa on kävellä ulos yliopistolta maisterin paperi kädessäni kunnellen muiden opiskelukavereiden juhlasuunnitelmia. Tietäen että itse menee kotiin sen paperinsa kanssa ja siinä se viettäminen on. Näin 37-vuotiaana tähän voi jo melkein sanoa tottuneensa. Mutta aina vaan se sattuu yhtä paljon.

      • 22

        Mullakaan ei ollut omia valmistujaisia. Menin tuttavan valmistujaisiin omana valmistujaispäivänä...

        Noh, ei mulla oo ikinä ollu mitään juhlia, ei ainoitakaan synttäreitä edes lapsena.


        Onnittelut valmistumisen johdosta :)

        @---)---


    • yksin kotona

      Tässähän tää on mennyt kotona makoillessa ja kuntoillessa. Polkasin tos pari tuntii kuntopyörällä ajan kuluksi. Tuli tosi kova hiki kun ulkona on viel hiostava ilma.

      • yksin myös

        Etkai taas liannut monta t-paitaa? No kumminkin hyvää syntymäpäivää!


      • yksin kotona
        yksin myös kirjoitti:

        Etkai taas liannut monta t-paitaa? No kumminkin hyvää syntymäpäivää!

        No kyllä kolme paitaa meni hikeen ja lopuks joutus ilman paitaa polkee, mut ei se mitään.


    • neiti leijona

      Hyvää syntymäpäivää aloittajalle :)

      Saisit mansikkakakkua, jos oisit täällä. Juuri synttärit juhlittu.

      • yksin kotona

        Maistuis kyl kakku. En ole moneen vuoteen syönyt mitään kakkua. Huomenna voisin palkita itseni juomalla karpalo lonkeroo. Siitäkin on aikaa 4 viikkoa kun olen humalassa ollut


    • Eipä sitä kukaan yksinäinen monia onnitteluja saa, kun yleensä vain itselleen läheisimpien ihmisten syntymäpäivät muistetaan.

      Onnea!

    • elllassa

      Hyvää syntymäpäivää päivän sankareille ! Onnea, Onnea onnea vaan , punainen tupa ja peruna maa. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

      Mutta olette onnellisia kun olette ainakin Leijonia horoskoopissa. Minun mielestä se on kaikkein paras merkki.

      minä itse olen kauris, enkä ikinä ole tykännyt siitä. Se ei tunnu kovin kivalta merkiltä
      ja sitten tietysti olen syntynyt 13 päivä. .. Hahaa

      Mutta nytten olen töissä ihmisten parissa
      ja voin henkisesti paremmin kuin silloin kun piti tehdä töitä yksin

    • Sydämelliset onnittelut syntymäpäivän johdosta!

    • sfdghjkyreqweuikjhtg

      Ei muakaan kukaa muista

      18-vuotiaana itkin yksin kotona koko päivän


      22v tyttö

      • onnea vaan

        Mutta kun et edes kutsunut minua synttärikahville.
        Ja nimesi on niin vaikea lausua....

        Jotkut järjestävät isot juhlat, vaikka päivänsankarille ei sitten juhlien aikana sanotakaan mitään muuta kuin vain "onnea".


      • 0987**
        onnea vaan kirjoitti:

        Mutta kun et edes kutsunut minua synttärikahville.
        Ja nimesi on niin vaikea lausua....

        Jotkut järjestävät isot juhlat, vaikka päivänsankarille ei sitten juhlien aikana sanotakaan mitään muuta kuin vain "onnea".

        Kyllä ei ollut kutsua


    • Ystävä ei petä

      Myöhästyneet syntymäpäivä onnittelut aloittajalle!

    • osaatko lukea

      Aika myöhäs olet. 1.5 vuotta vaan. Se on jo 37,5 vuotias

      • ööm

        Olette kaikki ihmiset ihania,älkää sitä unohtako!elämä on (välillä) hanurista,mutta eteenpäin vain mennään.Isot synttärionnittelut jokaiselle sankarille,kukaan ei ansaitse yksinäisyyttä!ja ne keiden vanhemmat eivät ole juhlineet lapsiensa syntymäpäiviä eivät ansaitse elämältä mitään hyvää.niskaperseote ja näkemiin.


    • duanzzzz

      Minäkin tulen viettämään yksin, viikon päästä 18 vuotis "juhlani".

      Baareissa on ravattu jo monta vuotta eikä se tunnu kummoiselta, mutta eniten satuttaa olla yksin. Mieskin menee iltavuoroon. Yhdeltä pitkäaikaiselta "ystävältä" kysyin haluisiko lähteä mun kanssani edes yksille, vastaus oli "joo jos ei oo parempaa tekemistä".

      Loukkaannuin syvästi.

      Edes oma isä ei halua minua kyseisenä päivänä nähdä "Kun on kiireitä firman kanssa". On sitä aikaa kuitenkin viettää kuukausi Espanjassa.
      Äiti halusi pitää minun ja siskoni kanssa pullakahvipippalot, mutta sukulaiseni eivät pääse syrjäseudulle "pitkän välimatkan takia".

      Mun on täytynyt olla kamala ihminen edellisessä elämässä ansaitakseni kaiken tämän yksinäisyyden.

      "Jos ei ole parempaa tekemistä"...

    • Kar0l96m22

      Mulla 1504. Onnittelut ja Jeesuksen Kristuksen siunausta, T: KarOlli.

    • Ei_enää_tärkeää

      Kunhan ikää kertyy kuten minulla, ei niitä synttäreitä edes kiinnosta juhlia. En kerro työkavereillenikaan runsaan viikon päästä olevaa syntymäpäivääni. Pari päivää ennen tarjoan lapsilleni perheineen kakkukahvit, mutta sen kummempaa muistamista en edes odota. Syntymäpäivälahjankin ostin itselleni eilen niin sain juuri sellaisen tuotteen jota tarvitsen.

    • Anonyymi

      Ne synttärit jää äkkiä pitämättä, jollei kutsusta huolimatta kukaan tule. 18-, 20- ja 30-vuotiaana kutsuin läheisimmät, 18-vuotissynttäreille tultiin vain niukin naukin, mutta kun seuraavat juhlat meni yksin tarjottavien pupeltamiseksi, päätin etten enää pidä synttärijuhlia edes siten, että läheisimmät kutsun, mitä suotta kun edelliset juhlat näytti miten kävi. 50-vuotissyntymäpäivät on ollut tuttavapiirissä isot juhlat, itseltäni taitaa jäädä omana aikana juhlimatta, koska vahva epäilys on, ettei kukaan tule.

      Jollei ole kenenkään suosikki, kukaan ei muista, korona-aikana tätini täytti 60, hänen tyttärensä 40 ja juhlat piti pitää väkisin, surkuttelivat niin juhlakalut kuin kutsuttavatkin kuinka pienimuotoisiksi juhlat jäi. Mutta itse kun tulen joskus täyttämään 50, ei niihin tule kukaan vaikka miten maailma olisi rauhallinen ja kutsut lähetetään ajoissa.

      Synttäreinäni olen vain laittanut jonkun kivan elokuvan pyörimään, ehkä käynyt syömässä jossakin ja jos on ollut työpäivä, niin hipihiljaa olen ollut juhlapäivästä. Onneksi syntymäpäivät on syksyllä, niin voi sille päivälle hyvälle lykyllä varata syysomat vuosilomasta, ei tarvitse miettiä kuka onnittelee. Ainoa, joka syntymäpäiväni muistaa, olen minä itse. Saapahan itse miettiä kivaa tekemistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe