Sakari Hotti, Pauli Hirvonen ym.
Muistatko heitä ja onko sinulla heidän musiikkia tallessa?
Olisi mukavaa kuulla heistä ja saada jopa heidän musiikkia YouTubeen:)
50-60-luvun lapsitähdet
5
2047
Vastaukset
- 50605060
...ja Eveliina Pokela.
- Ennen Vesa
Mari Laurila ja Tynellin kakoset (Jaana ja Tiina) ... vai olikohan nämä 70-luvun puolella?
- Sadette
Minulla on kaikki Sakari Hotin ja Pauli Hirvosen, sekä Esko Airikan levyt. Vaikea heistä on ollut tietoja saada, mutta ET:n keskustelupalstalla "Kenen musiikki on parasta?" olemme käyneet keskusteluja näistä laulajapojista ja joillakin henkilöilla on mukavia muistoja heistä. Mutta nykyisin he ovat kadonneet kuin
"mustaan aukkoon" - kukaan ei tiedä heidän nykyisestä elämästä mitään.
Tarkoitukseni on laittaa lauluja YouTubeen, mutta vielä mulla ei ole kaikkia välineitä eikä taitoakaan hallussa. Mutta yritän parhaani, koska haluan itsekin tosi
paljon laittaa poikien lauluja muidenkin iloksi. Niitä levyjä on nykyisin tosi vaikea saada mistään. Oli onni, että nuorena tilasin kaikkia mahdollisia Levytukusta!
Toivon, että syksyn aikana saisin toteutettua tämän unelman.
Terveisin Sadette - Sadette1403
Hei Sinä, joka kaipaat Sakari Hotin, Pauli Hirvosen lauluja.
Nyt on toivoa saada niitä YouTubeen, kun yhteistyö ja avunanto pelaa. Minulla on näiden poikien ja joidenkin muidenkin levyjä. Eräs nettituttu latasi levyjäni koneelleen, ja hän lupasi tehdä niistä videoita YouTubeen. Eli, kun Kari ehtii tehdä niitä, niin vihdoin näitä lauluja tulee muidenkin kuultavaksi ja iloksi.
Monet ovat kaivanneet näitä lauluja. Niitä kun ei tahdo saada enää mistään, ei edes divareista.
Toivottavasti nämä ARKISTOJEN AARTEET ilahduttavat monia.
Terveisin Sadette - Sadette1403
Sinulle on viesti aiheesta Sakari Hotti ja Pauli Hirvonen! (Samalla sivulla eli 50-60-luvun lapsitähdet).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009