50-60-luvun lapsitähdet

toinen nimimerkki

Sakari Hotti, Pauli Hirvonen ym.

Muistatko heitä ja onko sinulla heidän musiikkia tallessa?

Olisi mukavaa kuulla heistä ja saada jopa heidän musiikkia YouTubeen:)

5

1860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50605060

      ...ja Eveliina Pokela.

      • Ennen Vesa

        Mari Laurila ja Tynellin kakoset (Jaana ja Tiina) ... vai olikohan nämä 70-luvun puolella?


    • Sadette

      Minulla on kaikki Sakari Hotin ja Pauli Hirvosen, sekä Esko Airikan levyt. Vaikea heistä on ollut tietoja saada, mutta ET:n keskustelupalstalla "Kenen musiikki on parasta?" olemme käyneet keskusteluja näistä laulajapojista ja joillakin henkilöilla on mukavia muistoja heistä. Mutta nykyisin he ovat kadonneet kuin
      "mustaan aukkoon" - kukaan ei tiedä heidän nykyisestä elämästä mitään.

      Tarkoitukseni on laittaa lauluja YouTubeen, mutta vielä mulla ei ole kaikkia välineitä eikä taitoakaan hallussa. Mutta yritän parhaani, koska haluan itsekin tosi
      paljon laittaa poikien lauluja muidenkin iloksi. Niitä levyjä on nykyisin tosi vaikea saada mistään. Oli onni, että nuorena tilasin kaikkia mahdollisia Levytukusta!
      Toivon, että syksyn aikana saisin toteutettua tämän unelman.
      Terveisin Sadette

    • Sadette1403

      Hei Sinä, joka kaipaat Sakari Hotin, Pauli Hirvosen lauluja.
      Nyt on toivoa saada niitä YouTubeen, kun yhteistyö ja avunanto pelaa. Minulla on näiden poikien ja joidenkin muidenkin levyjä. Eräs nettituttu latasi levyjäni koneelleen, ja hän lupasi tehdä niistä videoita YouTubeen. Eli, kun Kari ehtii tehdä niitä, niin vihdoin näitä lauluja tulee muidenkin kuultavaksi ja iloksi.
      Monet ovat kaivanneet näitä lauluja. Niitä kun ei tahdo saada enää mistään, ei edes divareista.
      Toivottavasti nämä ARKISTOJEN AARTEET ilahduttavat monia.
      Terveisin Sadette

    • Sadette1403

      Sinulle on viesti aiheesta Sakari Hotti ja Pauli Hirvonen! (Samalla sivulla eli 50-60-luvun lapsitähdet).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe