Hierojan/fysion ammatti on kiinnostanut jo kauan. Yksi kaveri kertoi hakeneensa relaxihierojille ja että on menossa pääsykokeisiin.
Lupaavat nettisivuilla www.relaxihierojat.fi että opintojen jälkeen työllistävät kaikki valmistuneet. Kuulostaa ihan unelmalta!
Osaako joku kertoa, miten kannattas valmistautua pääsykokeisiin, kun varmaan on hakijoita aika paljon? Pitääkö tietää esim. jotain lihaksista vai miten?
Töihin hierojaksi
6
103
Vastaukset
- tuleva hieroja
Moikku!
Soittelin juuri tuonne yritykseen, ja sanoivat, että pääsykokeet on haastattelumuodossa, eli mitään tenttikirjoja ei tartte lukea.
Painottavat kuulemma valinnoissa alalle soveltuvuutta ja sitä, miten hyvin osaa toimia ryhmässä ja palvella asiakkaita.
Itte sain tosi miellyttävän kuvan tuosta yrityksestä ja opettajat ovat saamieni tietojen mukaan aika kovia tekijöitä alalla. Itsellä just lähetin hakemuksen =) - typystys
osaatteko sanoa onks niille mitää ikärajoja hakijoille?
- julma-jukka
Opettaaks ne thai-hierontaaki? Mä voi tulla koekaniiniksi =)
- miko-888
Mun mielestä kuulostaa ihan kivalta toi palkka mitä ne maksaa. Nyt istun 3 iltaa viikossa kassalla myymäs kaljaa ja saan murto-osan tosta.
- VilleVeikko91
Meikä on mukana!
- tinu88
siistiä!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780