konetta omistatte?
Meillä on pyykinpesukone, tiskikone, grilli,miksrouuni, sählöuuni, vatkain, kahvinkeitin, pirtelökone, leivänpaahdin, jääkaappi, pakastin, tehosekoitin, suvasekoitin, silitysrauta,...
onhan noita, sitten vielä valitetaan että kotityöt rasittaa!!!
Mitä oli ennen?
Ei mitään sähköllä käyvää, ennekuin vedettiin sählöt, ja kaikki toimi.
Kuinka monta kotitalous
4
53
Vastaukset
- okfewok
Ja kaikkien ilman sähköä tehtävien kotitöiden lisäksi ihmiset osasivat kirjoittaa;)))
- totta turisen
Oli meillä kirjoituskonekin, magnetofooni, valokuvauskone, munankeitin, automaattinen pyykkikori, sähköllä toimiva kukkavaasi ja mies.
- laiska äiti
Olen oppinut, vaikka se vei aikansa. Olen jo keski-ikäinen lapset lähdössä maailmalle. Vieläkin saattaa äitini ääni jostain kaukaa muistuttaa, että pitäisi sitä ja tätä... Mutta olen oppinut sen vaimentaman jo aikaa sitten.
Kotihommista voi mennä siitä mistä aita on matalin.Silti koti on ihan ihmismoisessa kunnossa. Toki nuo luettelemasi vempaimet siinä auttaa, mutta asenne on tärkein.
Usein olen ihmitellyt esim. miten jossain nelihenkisessä perheessä voi olla niin paljon silitettävää? Jne - PtrummmmmmM
mä en silitä koskaan. kurtussa oleva t vaatteet vaan päälle ja lakanat ryyppyyntyy kuitenkin peuhatessa aamuin illoin.
kahvinkeitin on kone josta en luovu, on peuhaamisen jälkeen kiva pöröyttää kahvit ja jatkaa taas...siinä se kone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905489- 705056
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484166- 513850
- 423493
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv723006- 422187
- 492128
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088