mä sulle tai kellekään? Olen kyllä ihan sisäsiisti.. Olisin todella otettu jos veisit mut pois.. :)
http://www.youtube.com/watch?v=mDcsrjAeBM0
Kelpaankohan
28
192
Vastaukset
- mielenkiinnosta n>
Tehosekoitin on kyllä aivan iihana orkesteri..
Miksi täällä riekut itsellesi naarasmetsoa, eikö muita portaaleja löydy?- ap.
Mainio kysymys, löytyy toki, mutta epäilen erään käyvän täällä, siksi olenkin virtuaalimetso... :)
- mielenkiinnosta n>
ap. kirjoitti:
Mainio kysymys, löytyy toki, mutta epäilen erään käyvän täällä, siksi olenkin virtuaalimetso... :)
Tietääkö "eräs" että olet virtuaaliukkometso? Vai kuinka hän voi teidät yhdistää?
Tietysti mitä se minulle kuuluukaan :) - ap.
mielenkiinnosta n> kirjoitti:
Tietääkö "eräs" että olet virtuaaliukkometso? Vai kuinka hän voi teidät yhdistää?
Tietysti mitä se minulle kuuluukaan :)En voi tietää.. :)
- mielenkiinnosta n>
ap. kirjoitti:
En voi tietää.. :)
No, mietityttää vaan että miten Hän voi sitten tietää jos et sinäkään...
Aikas vaikeeta on, hakuammuntaa, kuin neulaa heinäkasasta etsisit..
Mutta plussaa tulee tosta kukkien poimimisesta, virtuaaliukkometso joka poimii kukkiakin, aika mielenkiintoinen juttu .. - ap.
mielenkiinnosta n> kirjoitti:
No, mietityttää vaan että miten Hän voi sitten tietää jos et sinäkään...
Aikas vaikeeta on, hakuammuntaa, kuin neulaa heinäkasasta etsisit..
Mutta plussaa tulee tosta kukkien poimimisesta, virtuaaliukkometso joka poimii kukkiakin, aika mielenkiintoinen juttu ..Indeed. :)
- kukka n
Minulle? Riippuu siitä oletko mukava :)
Muille? en tiiä mitä muut tahtoo.
Minne sä tahtoisit lähteä...pois?- ap.
Toki olen mukava, poimin jopa kukkasia.. ;D
- kukka n
ap. kirjoitti:
Toki olen mukava, poimin jopa kukkasia.. ;D
Virtuaali kukkia ja virtuaali mies ..
Kauniita unia, nyt mentävä unten maille - ap.
kukka n kirjoitti:
Virtuaali kukkia ja virtuaali mies ..
Kauniita unia, nyt mentävä unten mailleKiitos samoin.. :)
- :)
Jos olet Juha :) Kaikki on mahdollista :)
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2011/04/03/873788.jpg
Niin kuin vedelle on kirjoitettu!
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2010/04/06/536952.jpg
Juhalta Juhalle!
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2010/08/05/646180.jpg- ap.
En mä ole Juha. :) Mutta onnea etsintöihin..
- Minulle kelpaat
koska vaan! :)
- ap.
Niinkö?
- madeinfinland
Kukoille voi käydä niinkuin kanoille tai kalkkunoille..iso paha susi tulee ja syö sinutkin poskeensa..ja kiltti ? punahilkka jää nuolemaan näppejään =/
- PH
Ukkometsot tapaa pysyä kaidalla polulla vaikka se heille vaikeaa onkin. Iso Paha Susi pitäkööt näppinsä erossa!
- madeinfinland
PH kirjoitti:
Ukkometsot tapaa pysyä kaidalla polulla vaikka se heille vaikeaa onkin. Iso Paha Susi pitäkööt näppinsä erossa!
Kuuleppas nyt...ukkokukkometsot ne vasta varsinaisia liihottajia on..hyppivät vaikka päälle =)...tai sinnetänne........... susista viis minä vaan aattelin meitä kilttejä punahilkkoja :)
- ap.
Mutta mä olenkin metso? :D
- Kelpaat
kelle vaan :)
- s....
mitäs tästä pitää naisen ajatella? kelpaat kelle vaan???????
- match. com........
varmasti kelpaat, tietyin edellytyksin. käyn tuubista etsimässä yhtä hyvää biisiä sulle. en tiedä esittäjää. muistan vaan jotain sanoja
- ap.
:) Niinkö?
- s....
kaikille muille mutta en sulle, niinkö? ja et kehtaa sitä suoraan sanoa? pitää kierrellä ja kaarrella, ehdottaa sijaisia ja kytätä? niinkös? tuollaista en antaisi anteeksi, turpaan saisit ja lujaa.. ja ikuinen porttikielto.
- ap.
?
- virtuaalikukka
no mikäs sun nimi on?
- tumma neito kaipaa..
jos tulet sanomaan sen minulle henk.koht.jos haluat minun vievän sinut pois mutta en tiedä ketä tarkoitat joten kenelle menee...täällä on yks tumma neito joka veisi sinut heti lämpimään jos olet vain oikea henkilö ;) emme vain ole nähneet pitkään aikaan... :(
- Tumma neitonen
vinkkiä lisää, missä näet häntä kuka hän on ja kuka itse olet?
- korpikoppelo
Laita sitten itsesi tyrkylle ihan sulissa ja höyhenissä, niin selviää. ...jaa, jos tämä on sun koti, niin miten mahtaa onnistua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989