mälsää,että sinä olit mulle sellainen unelmanainen ja minä nyt
en sulle kuitenkaan mitään suurempia väristyksiä tainnut aiheuttaa.
Olihan
21
208
Vastaukset
- tai toisinpäin?
Äläpäs oo niin varma kuitenkaan, jos et tiiä :)
- se vähän
No alkaa tässä jo olemaan aika varma tietämisestä. Tai jos en sitten
tiedäkkään? No en kyllä tiiä,vaikka välillä kyllä tuntuu, että tiiän.
- kylllä
Älähän mene kuule mene tekemään omia päätelmiä.. vaan ota selvää, kysy suoraan! ehkä se kannattaa;)
- ?
kerro se mulle niin kattellaan.
- Naipponen
joku on toiselle joku toinen kolmannelle. Täällä kenellekkään.
- arastelija...
Kyllä aiheutat mutta itse voisin myös kirjoittaa tuon saman. Jos sussa aiheutan posiitivisia viboja osaat sen hyvin peittää, näytät lähinnä kiukkuiselta silloin harvoin kun törmäämme sattumalta. Ei uskalla edes moikata. Mutta siitä huolimatta olet mun unelmamies jopa silloinkin kun et näytä olevan parhaimmillasi. Olitko muuten humalassa?
- tenukeppikö
kyllä sä varmaan tiedät etten kauhesti tykkää vinetosta enkä humalassa olemisesta. oon mä pari kertaa tänä vuonna maistanut.
- En ollut
humalassa, vaikka naama olikin vähän nuutunut, parransänki ja muutenkin... Katselin sinua pitkään kun menit ohi, mutta et näyttänyt mitenkään olevan ilahtunut näkemisestäni, vaikka edellisestä kerrasta olikin jo useita viikkoja.
- Minä vain vain
En ollut kirjoitti:
humalassa, vaikka naama olikin vähän nuutunut, parransänki ja muutenkin... Katselin sinua pitkään kun menit ohi, mutta et näyttänyt mitenkään olevan ilahtunut näkemisestäni, vaikka edellisestä kerrasta olikin jo useita viikkoja.
Niin ja näinkö minä sinut?
- En ollut
Minä vain vain kirjoitti:
Niin ja näinkö minä sinut?
Varmasti näit kun kävelit ohitseni metrin päästä.
- Minä vain vain
En ollut kirjoitti:
En nähnyt mutta en taidakaan olla se ketä haet. Yllätys.
- höpsimistä
En ollut kirjoitti:
Minä ainakin voin olla tarpeeksi ajatuksissani, etten huomaa. Olisit pysäyttänyt, turha tänne tulla oireilemaan. Soita jos on ikävä. Tee jotain.
- aristelija...
En ollut kirjoitti:
Mäkään en kävellyt vaan ajoin pyörällä. Siksipä en oikein ehtinyt reagoida jos hän oli ihminen ketä kaipaan eikä joku hyvin samannäköinen.
- arastelija...
Mä ilahdun aina mutta en edes ehdi hymyillä sulle, kun yleensä olen omissa ajatuksissani ja ykskaks tupsahdat eteeni pitkästä aikaa. Olen jäänyt aina katsomaan jälkeesi kun menet ohi. Meidän on kyllä pakko nähdä joskus ihan ajankanssa ja kunnolla. Jos näin oikein että sut näin niin olit kyllä väsyneen näköinen onko sulla kaikki ok? Jos en nähnyt alan nähdä jos susta harhanäkyjä kaupungilla.
- enkexi......
ja kaupunki oli?
- arastelija..
03-alue Mutta kun kaikki kävi niin äkkiä etten ehtinyt katsomaan kunnolla että olitko se hän vai joku hyvin hänen oloinen ihminen. Kun tajusin että se olisi saattanut olla ihminen jota ajattelen hän oli jo kävellyt poispäin, viime keralla kun näin hänet asiasta ei ollut epäilystäkään ja katsoimme toisiamme silmiin matkan päästä. Mutta tämä näkemäni henkilö kyllä käveli aika horjuvasti joten en tiedä oliko se hän sittenkään. Olisi pitänyt varmaan ajaa perään pyörällä ja katsoa oikein kunnolla.
- s....
sitten saa unohtaa? rajansa kaikella - tunteillakin.
tuskin sukkanauhoja katsoit ekaksi?
öitä.
kylmennetään.....sopii nyt.. - s....
enkä koskaan horju.
- arastelija...
Tuskin oli mulle s :). Olen nainen.
- ?
Niin, jätit vain kysymättä tuon asian suoraan siltä oikealta ihmiseltä.
- arastelija...
En sitä tahallani tehnyt en oikein ehtinyt reagoida jos hänet näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060