Kävelin tässä eräänä päivänä Riihimäen hautausmaalla ja kiinnitin huomiota
siihen että hyvin monella (suurimmalla osalla) haudoista on punaiset samanlaiset kukat.
Tiedän että ne ovat niitä seurakunnan hommaamia, mutta eikö niitä voisi olla erivärisiä . Olisi mielestäni mukavamman näköistä kun olisi erilaisia kukkia.
Seurakuntahan voisi laatia listan jossa olisi muutama vaihtoehto.Asiakas siten voisi vaikuttaa kukkien väriin.
Muuten miksiköhän Riihimäen seurakunta laskuttaa hautojen nurmikon leikkuusta, sillä sitä ei tee monikaan srk.
Hautausmaan kukat
uskovainen lea
1
205
Vastaukset
- omainen n
Senpä takia olen itse hoitanut haudat, myös niinkin kaukana kuin P_Pohjanmaalla olevat. Eihän srk:n hoidossa olevassa mitään persoonallista tunnetta ole.
Ja kamalan kallista on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862