No eihän tää oikeesti mitään DRAAMAA oo, mut halusin vaa saada mahollisimman koukuttavan otsikon. siis
Oon '98 tyttö, ja oon ihastunu samanikäisen ystäväni '96 isoveljeen. SAnotaan tätä tyyppii nyt vaikka... Harriks :DD Ja ystävääni vaikka... Kitty'ksi. :D No niin, siis. Yleensä kun ihastun nii ihastun johonki semmoseen aika rohkeeseen poikaan, ja flirttailen silleen, että kaikki tietää että oon ihastunu, ja muutenki flirttailen aikaspaljon kaikille, mut kumminki aina kaveripiiri tietää kehen oon ihastunu. Mut tää Harri on aika ujo, siis HARVOIN alottaa keskustelun, yleensä vaa omien kavereittesa seurassa yms. Sit joskus katon sitä ja (kun yleensä poika kattoo takasin nii vaa jatketaa tuijottamista) nii Harri kääntää katseensa pois ja nyt mieki oon jääny siihen, että jos saan katsekontaktin sen kanssa, nii käännän heti katseeni pois. Tätä ihastumista on ollu jo jotain 3-4-5 kuukautta, ja en voi lakata ajattelemasta sitä
Tarvitsen apua, tytöiltä, pojilta, keltä vaan, tämä on DRAAMAA
10
400
Vastaukset
- asdasdasdasdasd
Mun mielestä se 96 tyyppi ei välttämättä halua olla kenenkään 98 tytön kanssa.
Ei pahalla. - <3 lämmintunne <3
Miks ei? Tai siis, ei se varmaa muutakaa sais...
Hahahaha, jos luulet, että olet parasta mitä hän voi saada, niin voi kuinka oletkaan väärässä.
Olen varma, että tämä "Harri" saisi kenet vaan ikäisensä, jos vain tahtoisi. Miksi hän siis haluaisi haaskata aikaansa jonkun hiekkalaatikolla leikkivän lapsen kanssa?- tomglfan
Tomegle kirjoitti:
Hahahaha, jos luulet, että olet parasta mitä hän voi saada, niin voi kuinka oletkaan väärässä.
Olen varma, että tämä "Harri" saisi kenet vaan ikäisensä, jos vain tahtoisi. Miksi hän siis haluaisi haaskata aikaansa jonkun hiekkalaatikolla leikkivän lapsen kanssa?Oikeassa olet, Tomegle
- Mr Frasier
98? Eli olet siis... 13v? En tiennytkään että tuossa iässä ollaan noin aktiivisia rakkaus rintamalla. Suosittelisin että kasvaisit jonkun aikaa hänen ystävänään ja vanhempana aloittaisit tyttöystäväksi pääsemisen, mutta jos et malta odottaa niin käy kimppuun vaan. Ei siitä harmiakaan voi olla.
- 234567890+å´¨jjgyui
ai että kolmetoista vuotiaana ollaan nuoria ?? ia uus jutu ku mejjän koulussa kaikki 10 vuotiaat (pojat) nii saukkaa 6 luokkalaisten kanssa...
- 20+8
Mitähän tämä "saukkaaminen" tai seukkaaminen on 10-vuotiaiden mielestä? Käsi kädessä kulkemista, halailua, pussailua? Mitä muuta?
- tatutin97
Vähän outoo mun mielest et kaikki 10 v pojat on kutos luokkalaiste kaa. On ne kutoset varmaa aika epätoivosii.
- joku höperö tyyppi
no paskan vitut, ei sitä voi seurusteluks sanoo! 10 vuotiaana pitääs leikkiä toisten kans hippaa ja yms. nyt sitte "seukataan" jonkun kutosluokkalaasen kans joka ittekki on viä täys lapsi
- Emokid96
Kasvas ensin. Mul ei ollu mieles mikään seurustelu ennen ylä- astetta. ja varsinainen seurustelu suhde muutenkin vasta kasilla. ja ihastukset menee ajallaan ohi. siihen pitää vaan tottuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152081Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061409Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51212Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311027En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56994- 47991
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973