Vähän aikaa sitten vaihdoin sähkösopimukseni toiselle yhtiölle.
Nyt kuitenkin törmäsin "vanhaan" sähkösopimukseeni ja huomasin että minulla on edelliselle yhtiölle määräaikainen sopimus voimassa, jota en muistanut sopimusta tehdessä.
Sähkönjakelun "uudesta" yhtiöstä olisi jo pitänyt alkaa eikä minuun ole otettu kummaltakaan taholta yhteyttä.
Laitoin "uudelle" sähköyhtiölle sähköpostia että saisin asian selväksi.
Kenelläkään kokemusta miten tällaisessa toimitaan?
Voiko tästä tulla minulle jotain korvausvaatimuksia kun olen "valehdellut" sopimuksessa?
En tiedä tuliko edes oikealle osastolle, mutta haluaisin tietää stressanko turhaan asiasta.
Kaksi sähkösopimusta päällekkäin
Veevie
1
2971
Vastaukset
- koo00-
Ei tule päällekkäisyyttä,vanha ja uusi yhtiö ovat yhteydessä keskenään.
Sähkönsiirtoyhtiö on velvollinen toimittamaan mittarilukeman molemmille vaihtopäivältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483583Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463342- 532779
- 322046
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301972Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k431790- 481686
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961645- 391400