viestini ehkä puoliksi kuuluu ja puoliksi ei kuulu tänne, mutta kyseessä hyvinkin yksinkertainen juttu. En kuitenkaan itse löydä tai vaan onnistu. Eli melko varmasti ongelma johtuu päivittäm. flash playeristä, puhelin on samsung i8910 hd ja os symbian ^1. Olen itse yrittänyt adoben sivuilta en löydä, myös ohjeistus olisi plussaa mikäli joku löytää minun puhelimeen sopivan uusimman flash playerin.
Youtube videot pätkivät puhelimessa
4
106
Vastaukset
- hei ka'moon
tahtoo tikahtua nauruun. HD=640x360. Symbian S60. Mokkulayhteys. Ja vielä ihmettelet. Get serious. Kuka piru haluaan pätkivällä mokkula-yhteydellä ja kännykällä katsoa you tubea? Hanki elämä.
- 84392382
Olet varmaan ylpeä itsestäsi, mutta älykkyytesi ei riitä edes avun antamiseen. Se on YouTube, ei you tube. Mokkulayhteys, ei mokkula-yhteys. Kyllä muakin vituttais olla noin tyhmä mutten silti purkais sitä muihin.
Get serious, hanki elämä kertoo, että olet vielä lapsi joko mieleltäsi tai iältäsi.
Kertoisi hyvin myös jos kertoisit myös sen mokkulan nopeuden. Jos se on joku 1mt tai 512kt niin tottakai pätkii, eikä johdu edes päivityksis
Tuohon kännykkään ei niin vaan päivitetä flashiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1266400Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716183Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443992Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482415Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1311456- 131299
- 1871128
- 64960