Miten säädetään Derbin öljypumppu. kyseessä tuoreöljyvoitelu. öljypumpun liikkuvan osan ja rungossa olevan merkin tulee ilmeisesti olla kohdakkain.
miten syöttöä saa suuremmalle. kumpaan suuntaan säädetään.
tuleeko pumpun merkin olla rungon merkin yläpuolella vai alapuolella, jos haluataan lisää syöttöä?
aukaistaanko vain öljypumpun mutteri ja käsin siirretään merkkiä jompaan kumpaan suuntaan.
missä merkin oltava jos halutaan lisää syöttöä. rungonmerkin ylä vai alapuolella?
Derbin öljypunpun säätö
6
7843
Vastaukset
- tayahbagtsayahb
Älä säädä sitä itse.
Jos meinaat, että pitäisi saada lisää öljyä kun olet virittänyt sitä, niin alappa laittaa öljyä bensiinin sekaan hieman. Pumppuun et saa koskea. - Hur dur
Saa siihen koskea paitsi ne ketkä eivät osaa kahta mutteria väännellä.
- yawyatgbaygwbh
Et kai ole tosissasi?
Jos aloittaja on noin pahasti kujalla, niin sitä ei mennä räpeltämään.
- kujakatti2
heips. kiristin ainoastaan sitä vaijeria. eli auttaako tämä siihen, että saisi enempi öljyä. vaatii insinjöörin,jos itse pumppua alkaa purkamaan näköjään. saako pelkäl vaijerin kiristämisellä halutun vaikutuksen?
- Hur dur
Siitä juuri sitä säädetään...
- Hommakusi
Mistä tietää, että säätämä määrä on oikea?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113