auttakkee!

krampin rouva

Auttakee! Olen d2 ja heräsin viimeyönä koviin jalkakramppeihi. Molemmat jalat jalkapohjasta pohkeeseen olivat kuin kakkosneloset. Sain tilanteen laukeamaan melkonopeasti kun hieroin pohkeita todella voimakkaasti. Voiko diabetes altistaa tällaiselle? Mietin mikä ois paras keino Magnesium, merisuola vai salmiakki. Salmiakki tuntuisi maukkaimmalta.

6

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vetos

Suola ja nukkua villasukat jalassa...ei ramppaa enää?????!!!!

• Oma kokemus

Ei pitäisi olla diabeteksen aiheuttamaa. Todennäköisesti parhaimman avun saa magnesiumilla. Isälläni joka ei ollut diabeetikko, oli ankaria suonenvetoja eli jalkakramppeja. Magnesiupillerit lopetti krampit. Minulla oli ajoittaisia kramppekä öisin mutta ne loppuivat kun aloin käyttää monivitamiini- ja hivenainetabletteja jotka sisältävät myös magnesiumia. Minulla krampit loppuivat annoksella 200 mg/vrk.

• Mgsitraatti

Minulla on ollut myös jalkapohjassa kramppeja. Hävisivät kutakuinkin magnesiumilla. Ensin kokeilin tavallista joka kaupan hyllyltä löytyvää magnesiumoksidia. Yksi tabletti 350 mg ei tehonnut kunnolla. Kaksi päivässä auttoi jo selvästi. Krampit kävivät harvinaisemmiksi. Vielä paremman tuloksen sain magnesiumsitraatilla, jota otan päivittäin 350 mg tai 400 mg riippuen siitä, mistä olen sen ostanut. Magnesiumsitraatilla sain puolella määrällä paremman tuloksen kuin magnesiumoksidilla. Magnesiumsitraatti on paremmin imeytyvää.

Nuo määrät ovat siis magnesiummääriä magnesiumoksidissa tai magnesiumsitraatissa.

• 2223

juo riittävästi,villasukat,suola jos ei tehoa tauti on kuolemaksi

• krampin rouv

En nyt ihan aatellut kuolla. Kävin hakemassa magnesiumia ja otin tupla-annoksen ja päälle söin askillisen salmiakkia ja illaks pistän noi polviin asti olevat villasukat. On niin kylmä kesä. Toivotaan et nuppi huomenna nousee kuitenkin.

• "kramppisukat"

Itselläni nuo villasukat on hyvä keino ja näin helteillä myös juomisen muistaminen päivisin. Itselläni kehon pienikin kuivuminen aiheuttaa kramppeja ja samoin myös nopeat lämpötilan heitot, esim. helteestä viileään veteen uimaan meno. Öisin villasukat on mulla se varmin keino, etenkin, jos nukkumislämpötila on reilusti viileämpi kuin muina aikoina.

Magnesium voi auttaa, jos sinulla on siitä puutetta. Jos ei ole, niin eipä siitä apuja ole, ei kyllä haittaakaan. Itselleni ei magnesium vaikuttanut mitään ja lopetinkin sen käytön turhana. Labrat myös sain, joista selvisi, että minulla onkin ihan normaalit mg-tasot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      7522
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3481
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2554
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      352
      1520
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      59
      1347
    Aihe