Ainakaan täällä Etelä-Pohjanmaalla - Pohjois-Satakunnassa en oo kuullu kenenkään löytäneen mitenkään erikoisia määriä sen enempää kuin itsekkään. Onkos muualla päin?
Onko sitä mustikoiden jättisatoa löytynyt?
7
167
Vastaukset
- 4543
Ei kai jättisatoa ole ennustettukaan? Tavanomainen sato tänä vuonna, viime vuonna oli paikoin heikko sato.
- mustk,.,
Jaa poimin kymeenläänissä ,mun keräämillä mailla on todella paljon ja isot mustikat , 100l. muutamalta neliöltä.
- Marttiksuokas
Mistähän Oulun seudulta löytyisi mustikoita. Vasta muuttanut etsiskelee varmaa paikka, jotta olisi marjoja
- eikkaboi
Marjaa on monessa paikassa varsin hyvin, mutta ei mitenkään ihmeellisen hyvin.
- Soisilta metsiltä
Soisilta metsiltä löytyy Itä-Suomesta ainaskin. Itse keräsin viime viikolla 30 litraa.
Kuivilla kangailla ei ole mitään. - Marjapoika -97
Etelä-Pohjanmaalla ihan perussato. Jossakin viime vuotta vähemmän, jossain enemmän. Ei siis mitään ennennäkemättömiä suursatoja, mutta kyllä sitä marjaa omaan tarpeeseen aina on, kun jaksaa parina päivänä sangollisen noukkia ja putsata. :)
Myyntiin en ole noukkimassa. On niin hidasta ja vaivalloista hommaa (toisin kuin puolukan kohdalla). Olen tosin kiinnostunut luonnonmarjojen kasvattamisesta, josko saisi aikaan aloittaa koemielessä pienen viljelyprojektin. Olisi jo paljon kun saisi siemenet itämään, sitten oltaisiin jo voiton puolella. - Haravamies, Kemijärv
Lapin läänissä täydellinen kato, yli 30 vuoden myynttin keränneenä haramiehenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859