Onko sitä mustikoiden jättisatoa löytynyt?

Poimija kans

Ainakaan täällä Etelä-Pohjanmaalla - Pohjois-Satakunnassa en oo kuullu kenenkään löytäneen mitenkään erikoisia määriä sen enempää kuin itsekkään. Onkos muualla päin?

7

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4543

Ei kai jättisatoa ole ennustettukaan? Tavanomainen sato tänä vuonna, viime vuonna oli paikoin heikko sato.

• mustk,.,

Jaa poimin kymeenläänissä ,mun keräämillä mailla on todella paljon ja isot mustikat , 100l. muutamalta neliöltä.

• Marttiksuokas

Mistähän Oulun seudulta löytyisi mustikoita. Vasta muuttanut etsiskelee varmaa paikka, jotta olisi marjoja

• eikkaboi

Marjaa on monessa paikassa varsin hyvin, mutta ei mitenkään ihmeellisen hyvin.

• Soisilta metsiltä

Soisilta metsiltä löytyy Itä-Suomesta ainaskin. Itse keräsin viime viikolla 30 litraa.
      Kuivilla kangailla ei ole mitään.

• Marjapoika -97

Etelä-Pohjanmaalla ihan perussato. Jossakin viime vuotta vähemmän, jossain enemmän. Ei siis mitään ennennäkemättömiä suursatoja, mutta kyllä sitä marjaa omaan tarpeeseen aina on, kun jaksaa parina päivänä sangollisen noukkia ja putsata. :)

Myyntiin en ole noukkimassa. On niin hidasta ja vaivalloista hommaa (toisin kuin puolukan kohdalla). Olen tosin kiinnostunut luonnonmarjojen kasvattamisesta, josko saisi aikaan aloittaa koemielessä pienen viljelyprojektin. Olisi jo paljon kun saisi siemenet itämään, sitten oltaisiin jo voiton puolella.

• Haravamies, Kemijärv

Lapin läänissä täydellinen kato, yli 30 vuoden myynttin keränneenä haramiehenä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2932
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2783
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      22
      1533
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe