Ainakaan täällä Etelä-Pohjanmaalla - Pohjois-Satakunnassa en oo kuullu kenenkään löytäneen mitenkään erikoisia määriä sen enempää kuin itsekkään. Onkos muualla päin?
Onko sitä mustikoiden jättisatoa löytynyt?
7
202
Vastaukset
- 4543
Ei kai jättisatoa ole ennustettukaan? Tavanomainen sato tänä vuonna, viime vuonna oli paikoin heikko sato.
- mustk,.,
Jaa poimin kymeenläänissä ,mun keräämillä mailla on todella paljon ja isot mustikat , 100l. muutamalta neliöltä.
- Marttiksuokas
Mistähän Oulun seudulta löytyisi mustikoita. Vasta muuttanut etsiskelee varmaa paikka, jotta olisi marjoja
- eikkaboi
Marjaa on monessa paikassa varsin hyvin, mutta ei mitenkään ihmeellisen hyvin.
- Soisilta metsiltä
Soisilta metsiltä löytyy Itä-Suomesta ainaskin. Itse keräsin viime viikolla 30 litraa.
Kuivilla kangailla ei ole mitään. - Marjapoika -97
Etelä-Pohjanmaalla ihan perussato. Jossakin viime vuotta vähemmän, jossain enemmän. Ei siis mitään ennennäkemättömiä suursatoja, mutta kyllä sitä marjaa omaan tarpeeseen aina on, kun jaksaa parina päivänä sangollisen noukkia ja putsata. :)
Myyntiin en ole noukkimassa. On niin hidasta ja vaivalloista hommaa (toisin kuin puolukan kohdalla). Olen tosin kiinnostunut luonnonmarjojen kasvattamisesta, josko saisi aikaan aloittaa koemielessä pienen viljelyprojektin. Olisi jo paljon kun saisi siemenet itämään, sitten oltaisiin jo voiton puolella. - Haravamies, Kemijärv
Lapin läänissä täydellinen kato, yli 30 vuoden myynttin keränneenä haramiehenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974