Amy

amyWfani

12

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jkgfykjhgkhjgkjh

miten niin narsistisuuden uhri? mitä tarkoitat?

• halebob (ei kirj.)

Mikset ottaisi itse asioista selvää? Täytyykö sinulle aina pureskella ensin ja tarjota siteen jo ruuansulatusksensa alkanut, pureskeltu mössö?

• 10+13
        halebob (ei kirj.) kirjoitti:

Mikset ottaisi itse asioista selvää? Täytyykö sinulle aina pureskella ensin ja tarjota siteen jo ruuansulatusksensa alkanut, pureskeltu mössö?

"Mikset ottaisi itse asioista selvää? Täytyykö sinulle aina pureskella ensin ja tarjota siteen jo ruuansulatusksensa alkanut, pureskeltu mössö? "

Miksi vastailet ylimielisesti? Tuohan oli vain sinun MIELIPITEESI että oli narsistisuuden uhri ja ehkä kysyjä halusi vain tietää, että mihin SINÄ perustat tuon mielipiteesi? Ei kai ole mikään "yleinen totuus" että oli narsistisuuden uhri, joten eikös siitä ole vähän vaikea ottaa "selvää"?

• dkjgheroiuqwcjvsdkm
        halebob (ei kirj.) kirjoitti:

Älä nyt Halebob hermostu! :)

En ole pahemmin seurannut Amya koska ei ole iskenyt musa tai muutenkaan. Minä olen aina luullut, että Amy on riippuvainen persoona, mutta miten narsismi siis liittyy häneen? Ja mistä aloittaja on tullut tällaiseen tulokseen? Lehtien jutuistako?

Ja minua ei erityisemmin kiinnosta ottaa selvää, ajattelin vain, jos joku kertoisi, kun tietää jotain. Jos ei kukaan kerro, niin ok, ei siinä mitään.

• asrqewhdlaksjdlakdsj
        dkjgheroiuqwcjvsdkm kirjoitti:

Älä nyt Halebob hermostu! :)

En ole pahemmin seurannut Amya koska ei ole iskenyt musa tai muutenkaan. Minä olen aina luullut, että Amy on riippuvainen persoona, mutta miten narsismi siis liittyy häneen? Ja mistä aloittaja on tullut tällaiseen tulokseen? Lehtien jutuistako?

Ja minua ei erityisemmin kiinnosta ottaa selvää, ajattelin vain, jos joku kertoisi, kun tietää jotain. Jos ei kukaan kerro, niin ok, ei siinä mitään.

Ja vielä lisäykseksi, kun tuossa joku muu jo kommentoi, että en ole henna...

• JK

VAI IN

• narsissipenkki

Samantyyppistä sekoilua, kuin Marilyn Monroella. Lääkkeiden, viinan jne, kanssa. Yhtä aikaa herkkä ja ihailua kerjäävä olemus.

• AmyWfani
        narsissipenkki kirjoitti:

Samantyyppistä sekoilua, kuin Marilyn Monroella. Lääkkeiden, viinan jne, kanssa. Yhtä aikaa herkkä ja ihailua kerjäävä olemus.

Narsistisuuden uhrilla tarkoitan sitä, että Amy ajautui niin monen tähden lailla narsistisuuden tielle laittoi itselleen silikonit, tatuoi itsensä, alistui miehensä tähden kokeilemaan kovia huumeita, eli pinnallista piittaamatonta narsista elämää, jossa nautinto saneli ehdot mutta vastuutaan hän ei tuntenut, ei itsestään eikä läheisistään.

Narsistinen maailma vei Amyn ja monet muut kirkkaat tähdet ennen aikojaan. En tiedä ymmärrättekö mitä tarkoitan, mutta vain vahvat uskaltavat olla sitä mitä ovat, omia itseään, mutta herkät taitelijasielut kärsivät narsistisuudesta ja ovat sen uhreja monta kertaa enemmän kuin muut. Lisäksi kun on lahjakkuutta ja kauneutta on varaa olla narsistinen, mutta narsistisuuden vaara on vain siinä että narsistisuuden himo on kyltymätön ja se haluaa aina vaan lisää.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3964
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      50
      3879
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      52
      2659
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1799
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe