Nyt kun poliisit on komennettu netssä surfaamaan "heikkoja signaaleja", miten pitkälle valvonta on automatisoitu?
Jos surfaan tietoja sanalla ammoniumnitraatti tai lannoitepommi tai vaikkapa vain mamu, pystyyko valvontaautomaatti paljastamaan että minä nimenomaan IP osoitteessani olen antanut heikon signaalin.
Vai täytyykö minun julkaista jollain sivulla mielipiteeni listalle päästäkseni.
Jos olen päässyt listalle olenko kokoaikaisessa seurannassa / tallennuksessa?
Echelon järjestelmä joka valvoo kaikkea tietoliikennettä pystyy avaamaan salatut viestitkin reaaliajassa ja hälyttämään ja taltioimaan sisällön.
Onko suomen poliisilla tällaisia tai alkeellimpiakaan järjestelmiä käytössä?
Lienevat laittomia ja siten salaisia. Vai tapahtuuko kaikki käsipelillä?
Nyt tarvitaan syväkurkku.
Hämmästyttävän nopeasti julkisuuteen tuli tieto 120 euron ostoksesta jonka Breivik oli tehnyt. Mutta Norjahan onkin natomaa.
Poliisi valvoo internetiä
AndersBB
1
165
Vastaukset
- GalleX
Ainahan meitä on kytätty, useimmiten aiheetta.
Valvontakameroitakin on kohta pitkin mettiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669