Nyt kun poliisit on komennettu netssä surfaamaan "heikkoja signaaleja", miten pitkälle valvonta on automatisoitu?
Jos surfaan tietoja sanalla ammoniumnitraatti tai lannoitepommi tai vaikkapa vain mamu, pystyyko valvontaautomaatti paljastamaan että minä nimenomaan IP osoitteessani olen antanut heikon signaalin.
Vai täytyykö minun julkaista jollain sivulla mielipiteeni listalle päästäkseni.
Jos olen päässyt listalle olenko kokoaikaisessa seurannassa / tallennuksessa?
Echelon järjestelmä joka valvoo kaikkea tietoliikennettä pystyy avaamaan salatut viestitkin reaaliajassa ja hälyttämään ja taltioimaan sisällön.
Onko suomen poliisilla tällaisia tai alkeellimpiakaan järjestelmiä käytössä?
Lienevat laittomia ja siten salaisia. Vai tapahtuuko kaikki käsipelillä?
Nyt tarvitaan syväkurkku.
Hämmästyttävän nopeasti julkisuuteen tuli tieto 120 euron ostoksesta jonka Breivik oli tehnyt. Mutta Norjahan onkin natomaa.
Poliisi valvoo internetiä
AndersBB
1
166
Vastaukset
- GalleX
Ainahan meitä on kytätty, useimmiten aiheetta.
Valvontakameroitakin on kohta pitkin mettiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252771- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391240