pieni saksanpaimenkoira mix

mini-saku

netti on pullollaan myytäviä koiria mutta siltikään en ole löytänyt unelmakoiraani:( joka on puoliksi saksanpaimenkoira ja puoliksi joku pieni/pienehkö rotuinen esim.lapinkoira,japaninpystykorva, tiibetinspanieli, beagle tms. mutta tälläistä pentua ei ole vastaani tullut vaikka parisen vuotta olen jo etsinyt:( saksanpaimenkoira miksejä on kyllä paljon mutta toinen puoli on joku iso/isohko rotu. alan pikkuhiljaa luopua toivosta löytää unelmakoirani joten kysyinkin nyt onko kellään mini-sakemannia vai etsinkö ihan turhaan?

37

3843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomannut

      Suomenpystäri-sakumixejä on liikkeellä runsaasti... ne niitä oikeita vahinkoja.

    • porvoostapäivää

      Huono provo....

    • viivaavoopoo
      • mini-saku

        kiitos linkistä. koira on aika lailla sellainen mitä etsinkin mutta mieluusti ottaisin pennun..


    • yks vaan

      Meillä saksanpaimenkoiran ja jonkin noutajan sekoitus.. :) Juuri sopivan kokoinen versio.

    • voielämä....

      Saksanpaimenkoira-tiibetinspanieli???? Hei haloo!!!

    • ............

      Luojan kiitos, näitä "unelmakoiria" on vaikea löytää. Toivottavasti joku älypää ei saa kimmoketta edes haaveilla jostain sakemanni-tipsuyhdistelmästä ja sen teettämisestä. Joku eettisyys pitää muistaa näissäkin asioissa. Nimenomaan siksi, että se on emän hengelle hubaa, varsinkin, jos se emo on se pienempi rotu.

      • mini-saku

        no ehkäpä tipsu tosiaan olis liian pieni toiseksi osapuoleksi (isäksi kyllä aattelin) mutta tulihan tässä joku päivä vastaan tipsu/kultainennoutaja yhdistelmä. täytyy kai valaista teitä miksi haaveilen mini-sakusta. minulla oli saksanpaimenkoira mutta jouduttuani auto-onnettomuuteen jouduin luopumaan hänestä koska liikkumiseni rajoittui niin etten pystynyt lenkkeileen koirani kanssa niinkuin ennen (täälä ei ole koirapuistoja jossa voisi juosta vapaana) Nyt pystyn liikkumaan paremmin mutta en silti pysty tarjoamaan saksanpaimenkoiran tarvitsemaa päivittäistä liikuntaa joten haaveilen mini-sakusta eli saksanpaimenkoiran näköisestä ja oloisesta mutta vähemmällä liikunnalla pärjäävästä koirasta.


      • kyttyräselkä

        onko nykyään saatavana suoraselkäisiä terveitä sakuja vai onko kaikki kyttyräselkäisiä,lonkkavikaisia


      • sonorian koirat
        kyttyräselkä kirjoitti:

        onko nykyään saatavana suoraselkäisiä terveitä sakuja vai onko kaikki kyttyräselkäisiä,lonkkavikaisia

        Sonorian.fi

        Siellä on juuri syntynyt H-pentue, suosittelen lämpimästi, omani ostin G-pentueesta.

        Mutta kennelissä ei kasvateta mitään sohvaperuna sakuja, vaan saksareita, joiden kanssa harrastetaan kokoajan.



        Koirat on siellä suoraselkäisiä ja terveitä. Pääasiassa harmaita ja parkkiärisiä.

        Tämä on myös tutkitusti terve kenneli.

        Birgitta Johansson on kasvattaja, oikein mukava, ja hoitaa hommansa erittäin hyvin.


    • Kouvolan seutu

      Mä voisin teettää tiibetinspanielin kanssa koirallani pentuja. Äiti on saksanpaimenkoiran sekoitus. Puuttuu vain isä ehdokas.

    • ödslkfaldsgaklgkölj

      Ajattelin vain kommentoida että on muute kiva mix! itselläni on lapinporokoira-sakemanni ja on muute ihan huippu koira! :) painaa n.15kg ja säkä on n.40cm, ainoa harmi on vaan että tuli mulle vähän kummallisista oloista, on tosi arka uusia ihmisiä kohtaan. Mut muuten aivan mahtava, tosi potentiaalinen mihin vaan harrastukseen, on nii ketterä ja fiksu, ihana koira. :)

      • koiratar2

        Mulla on 6 rotua sisältävä koira jossa enemmistö sakua ja staffia amstaffia. loput on sit irlanninsusikoira, collie ja snautseri.

        Säkä 54cm, painaa 25.4kg ja ikää on 6kk, koira on tyttö


    • sakemannipystykorva

      Ostin oman seropikoirani ( rodut nimimerkissäni) Keltaisen Pörssin sivuilta ja sain terveen 13kk piskin. Alun perin se on tuotu Virosta rokotuksineen ja siruineen. Nyt se on 2v 5kk ja voi hyvin edelleen. Sen eka suomi omistaja oli viemässä sitä jostain syystä piikille ja minä hain sen sijaiskodista itselleni. Nyt se on jo siis neljännessä kodissa, mutta on sopeutunut ihan hyvin tänne kerrostaloonkin.

      • sakemannipystykorva

        jatkoa...

        tämä seropini painaa 20kg ja säkä on n 58cm. Eikä se isommaksi kasvakaan :)


    • sdzdftjtf

      Apulassa olen nähnyt aina vaikka mitä sakumixejä! kannattaa ainakin sieltä katsella :)

    • öböb

      mulla myös lapinporokoira-saku mix; 20kg ja 60cm säkä. erittäin kiltti tyttö on :)

    • Spk x laivakoira

      http://www.koirat.com/kuva/muska_dooris_nuuskamuikkunen_29244
      Mulla on tämmönen; saksanpaimenkoira emänä ja schipperke isukkina.
      Säkäkorkeudeltaan suomen pystykorvan luokkaa; mutta sakemannin laaja rintakehä.
      Saksanpaimenkoiran liikunta tarpeet oli nuorena ja laivakoiran utelias
      luonne= ikiliikkuja ja kirsu aina siellä missä jotain tapahtuu. Nautti agilitysta ja
      jälki/nenä työskentely rauhoitti. Nyt tyttö 14 vee ja nauttii lepposia
      eläkepäiviä :)

    • sakemanni mix

      mitä eroa on muuten sakemannilla"mix"

    • evanitta

      Minulla oli sakemanni-bordercollie sekoitus. Narttukoira. Ei mikään isokokoinen, säkä noin 50-55 cm. Väreiltään sakemannin näköinen. Voi että osasi olla ihana koira. Pysyi omassa pihassa, piti huolen metsäretkillä, ei lähtenyt koskaan omille teilleen. Vieraille kiltti. Oikea suojelu-paimentava koira.Luulen että oli saanut kaikki hyvät ominaisuudet molemmista roduista. Eli neljätoista vuotiaaksi, sairastui viime syksynä syöpään ja piti antaa piikki. Oli se kova paikka, vieläkin tulee itkut kun asiaa ajattelee. Nyt tuhkattuna nukkuu lempikaverinsa Kisun vierellä kukkapenkissä lemmikkien ja päivänliljojen alla :'( Tessan elämä oli iloista ja innostunutta touhua täynnä ihan viimeisiin viikkohin asti...

      • Eva Anita

        evanitta, minulla on nyt sakemanni-bordercolliepennut, jos kiinnostaa. Omat koirani teki vahinkopentueen.
        Eva Anita


      • Eva Anita
        Eva Anita kirjoitti:

        evanitta, minulla on nyt sakemanni-bordercolliepennut, jos kiinnostaa. Omat koirani teki vahinkopentueen.
        Eva Anita

        Löydät minua facebookista omalla nimelläni Eva Grönblad


    • tellu...

      Mulla on minisakemannin näköinen koira ,:) Koirani on n. 42cm ja 14kg. Veressä on sakemannia ,mutta monia muitakin rotuja. Haluaisin teettää tällä koiralla pentueen just vaikka suomenlapinkoira nartulla mutta mistä löytyisi narttu...
      Tän sisarukset ei tosin vissiin ole näin paljoa sakemannin näköisiä mitä olen kuvista nähnyt.

    • zombiehyena
      • mini sake

        meillä on mini sakemannin näköinen serobi. isä sakemanni ja emä karhukoiran ja lapinkoiran sekoitus. ainoastaan kantaa häntäänsä yleensä kippuralla. painaa n. 23kg. narttu


      • mini husky
        mini sake kirjoitti:

        meillä on mini sakemannin näköinen serobi. isä sakemanni ja emä karhukoiran ja lapinkoiran sekoitus. ainoastaan kantaa häntäänsä yleensä kippuralla. painaa n. 23kg. narttu

        mini huskies. siinä on oma rotu. pieni. hyvännäköinen. katso netistä.


    • tyttö

      Meille on tulossa tipsu Saku Mix pentuja kesän lopuksi :) isä siis tosiaan spaniel/sakemanni näyttää mini sakulle 40cm ja 14kg ja emä on puhas tipsu rek :)

      • älä huijjaa

        tuskin koiras on tiineenä 3kk, kesähän loppuu vasta elokuussa


    • Eva Anita

      Minusta on turhan uhkarohkeaa risteyttää kovin erikokoisia koiria, ainakin isän tulisi olla se pienempi!

    • Sakemanni-mäyris

      Apua!! Ei älkää! Minulla on sakemanni-mäyris ja se tuli mulle pienenä naapurilta, kun ei kuulemma lapsista välittänyt.. Sillä reppanalla on huonot takajalat ja selkä, saa sellaisia röhkimis-kohtauksia ja jalat menee joskus alta,lääkäri huomas aristavan yhtä selkänikamaa... jos rauhassa otetaan ei koiralla ole hätää eikä ole kipeä( laitan pois jos alkaa kärsimään )

      Ihan oikeesti tuollanen sakemanni-tipsu pentue EMÄ tipsu!!??? Herrajumala ja vielä oikein suunniteltu!! Säälin emoa ja pentuja, kun tuollaiset omistajat ja ovat tuollaiseen joutuneet.. Että ottaa vihaksi..

    • toivoton91

      mun koiranpennusa olis saksanpaimenkoiraa 1/4.loput roduista labbis berni ja shar pei. siitä tulis about 15-20 kg aikuisena. se on nyt 13 vkoa ja painaa 3,5 kg eli aika pieni..jos haluat sen nii olis kiva en pysty pitämään sitä oman sairastumisen takia..

    • anu8

      otin kesällä tiibetinspanielin, mäyriksen ja sakemannin risteytys/vahinko pennun.nyt on puolisen vuotta painaa noin 6kg on lyhyt jalkainen ja väritykseltään pitkälti tiipetinspanielia, kuono ja korvat sekä häntä sakemannia ja parta kasvaa kun karkea karvaisella mäyriksellä. Hauska yhdistelmä tosiaan, pieni koira iso sielu. vaan ei ole perinyt pitkää kroppaa vaan on suht lyhyt =) hauska pikku neiti

    • Minisakemanni

      Meillä kävi onni, meillä on juuri tuollainen kuin kuvailit :) Mini-kokoinen saksanpaimen, jossa kylläkin saksanpaimenta vain 25 %, mutta on juuri 'minisaksanpaimen. Ainut vain, että meidän nedillä on siniset silmät, jotka ovat pelkkää vain plussaa mielestämme :) Kaunis ja täydellinen yksilö, parempaa saa etsiä

    • Anonyymi

      Meille voi syntyä

    • Anonyymi

      Tsekinpaimenkoira on aivan kuin pieni pörröinen saksanpaimenkoira meillä on aina ollu. ihana rotu. meillä on jo ollu kolme ja nytkin on yks Faxe Dara Varga ja nyt on Ruska😍Ihan mahtavii dogei🐕

    • Anonyymi

      Meilläkin on. On kyllä paras rotu tuo tsekki<3

    • Anonyymi

      Meilläkin on. On kyllä paras rotu tuo tsekki<3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe