sulla edes yhtään ikävä mua?
Jääkö
5
<50
Vastaukset
- vittumainen olotila
Mulla jää erästä.
- kunhan pohdin
No kiva, et sentään inhonnut.
- jotain sisälläni
kunhan pohdin kirjoitti:
No kiva, et sentään inhonnut.
Mä en tiedä pitäiskö inhota vai rakastaa, kumpi vetää pidemmän korren, rakastin sitten inhosin, ymmärsin häntä, itseäni, nyt en v*ttu tiedä mistään mitään ja niin kai parempi. Mun mielialani on vaihdellut ikävästä kauniisiin mielikuviin tulevaisuudesta, epätoivon kyynelistä raivon partaalle. Ehkä mun kuuluu olla yksin ja hakea vaan jotain satunnaista seuraa. Tai ehkä joku päivä. Ei jaksa miettiä, tulee jos tulee osuu jos osuakseen!
- roosa n
jotain sisälläni kirjoitti:
Mä en tiedä pitäiskö inhota vai rakastaa, kumpi vetää pidemmän korren, rakastin sitten inhosin, ymmärsin häntä, itseäni, nyt en v*ttu tiedä mistään mitään ja niin kai parempi. Mun mielialani on vaihdellut ikävästä kauniisiin mielikuviin tulevaisuudesta, epätoivon kyynelistä raivon partaalle. Ehkä mun kuuluu olla yksin ja hakea vaan jotain satunnaista seuraa. Tai ehkä joku päivä. Ei jaksa miettiä, tulee jos tulee osuu jos osuakseen!
Kuin oma kirjoitukseni,
paitsi että tahdon vihdoin löytää ihan oikean, hyvän, mukavan vakituisen miehen. Ei mitään satunnaista ohilkulkijaa.
Tuntuu niin Stanan väkivaltaiseltä rakastua tyyppiin joka työntää yht äkkiä pois.
Rakkaus loppuu kuin seinään ja ilmaan jää iso kysymysmerkki.
Ei mitään hajua, miksi hänen tunne loppui ja joudun taas kelaamaan ja lopettamaan sen rakastumisen tunteen.
Ei kannata kuvitellakaan, että ottaisin hänet takaisin ja silti toivoisin. Sulaa hulluutta. Toivottavasti hän kärsii tavallaan, varsinkin jos teki tän tahallaan. Tää koko episopdi muutti mut lähes täysin...musta tuli se entinen minä ja uudet päälle. Hän tuskin tuntisi jos nyt tapais uudelleen. Voisin voida pahoin, jos näkisin hänet nyt. OUT of my sight.
Tänne ei ole enää mitään asiaa ellei ole super hyvä ja mukava sydämeltään. Palsta pask aiset, kovikset ja mukamas ujot (mut erittäin ronkelit ja kylmät) nörtit suksikoon v ...ttuun.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958