Miten olette hoitaneet ulkomaille muuttaessa (Chileen) puhelinliittymäasiat ja internetasiat? Pre-paid liittymä varmaankin, ja onnistuuko se tosta noin vain?
matkapuhelin/internet
3
204
Vastaukset
- Ainakin Brasiliassa
saa hankittua prepaid-puhelimen yhtä helposti kuin Suomessa.
Nettikahviloita lienee Chilessäkin ja Wlan hot spotteja. - kännykkä syntyessään
Olen suomalainen ja en mene minnekkään missä ei toimi kännykkä tai en pääse nettiin. Tietsikka pitää olla että voin myös pelata tietsikkapelejä.
Suomi on sentään maailman paras maa jossa kännykkä toimii. Maat joissa ei toimi kännykkä eivät ole mistään kotoisin. - E-Amerikasta_palannu
Suomlaisten teleoperaattoreiden www-sivuilta löytyy luettelot maista, joissa ko. operaattorin puhelimet/SIM-kortit toimivat (ns. roaming). Listassa on myös maassa käytössä oleva taajuusalue, jolla kännykän on kyettävä toimimaan.
Pathaiten E-Amerikassa toimivat Soneran ja heikoiten Saunalahden liittymät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645