Haittaako tyttöjä tukevuus?

Gorilla-man

Eli haittaako tyttöjä rotevuus?

En tarkoita mitään 100-kiloista jota kuvaa paremmin termi "lihava", tarkoitan tukevuutta olematta kuitenkaan lihava. Itse olen 185cm ja 96kg(ikää 18v), enkä pidä itseäni lihavana, on leveät hartiat ja jopa melko hyvin erottuvat lihakset yläkropassa.

Vartalo-tyyppini on suurinpiirtein näistä jossakin neljännen ja viidennen välimaastossa; http://static.wix.com/media/a21d1c7e3c6aacdcf1bcc917318a01d3.wix_mp

Eli onko sellainen lievähkö ylipaino tytöille ehdoton turn-off, pitääkö kaikkien olla sopusuhtaisia tai laihoja? Olen ujo, joten en voi kuitenkaan hurmata ketään omalla miehekkäällä charmillani(paitsi jos tyttö on kiinnostunut hiljaisesta luolamiestyypistä). Olisin vain halukas tietämään, että kuinka monet tytöistä olisivat valmiita tekemään myönnytyksiä komean lihaksikkaan body-builderin ja hintelän, äänekkään pikku Bieber-kopion sijaan.

7

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 97i09+980+90+9

ei..se hän on vaan hyvä asia:) onpahan enemmän halattavaa!

• tytsy vm '94

Nyt on kyllä pakko sanoa näin ikävästi että kyllä haittaa.
      Luin jostakin että nykypäivänä kuka tahansa nainen saa itselleen miehen ja seksiä halutessaan, suurinosa sinkuista taas on miehiä ikävälillä 18-30v. Olen siis päättänyt, että otan sen parhaan jonka voin saada, vaikka muutama poika osoittaisikin olevansa kiinnostunut, otan sen parhaimman näköisen ja hyväkroppaisimman joka tulisi todennäköisesti parhaiten menestymään elämässään.
      Kun on varaa mistä valita ja tiedän sen, olisin täysi idiootti ottaessani ruman taviksen. En siis ole mikään superhottis, vaikka olen jo parin pojan kanssa ollut ja harrastanut seksiä.
      Voin antaa neuvon että jos haluat ylipäänsä tyttöystävän, niin ala treenamaan ja panosta ulkonäköös, sikspäkki ja mahtava itseluottamus saa kaikki tytöt kosteiksi. Rauhallisesti ja veltosti voit ottaa sitten kato vanhana kun olet jo saavuttanut kaikki tavoitteesi naisten kanssa.

• mun mielestä

toi ykkönen(kaikista laihin) kelpais parhaiten mulle. en tosiaankaan haluu mtn läskiä.

• ei haittaa

miehen ei todellakaan kuulu olla mikään ruipelo, noista ehkä täydellisin olisi 3 tai 4. kukaan täysjärkinen nainen ei ihastu niihin justin bieberin kopioihin

• kaisauu

Ton sun kuva systeemin mukaan et vaikuta mun mielestä yhtään tukevalta? :D
      Niija ei haitta/este mulle ainakaan :>

• Frg C:

mä ottaisin 2 tai 3
      älä masennu khyll sä saat jonkun :))

• tyttelinen

mä oon kans 18 v, ja voin sanoo että ei mua kyllä haittais. jos on hyvä luonne ni ei pieni pulleus mitää haittaa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe