Pissapojan nappi viiksen päässä lakkasi toimimasta. Aluksi toimi vain painettaessa hieman vinoon, nyt ei enää ollenkaan. Katsastuksessa vielä toimi jotenkuten.
Maksaisi 200 euroa tuo viiksi!
Onko kytkin siellä viiksen sisällä vai meneekö sieltä joku tanko muualle?
Vm- 04 ja ykköskoppa.
Pissapoika lakkasi toimimasta
3
504
Vastaukset
- fokus pirkko
Joo mieki tahtoisin tietää vastauksen tuohon samaan ongelmaan. Tietysti hyvä ois tarkstaa, et toimiiko se moottori, mut pissapojan vesisäiliö menee jonnekin lokasuojan alle! Vai?
- Syksyä odotellessa
Kytkimen rasvat olivat kärähtäneet mustaksi talvella, kun yritin käyttää jäätynyttä pissapoikaa. Nyt vasta oireili. Pyyhin pois ja uudet tilalle. Hyvin toimii. Helppo nakki, ruuvimeisseli riittää. :)
- focus3
Syksyä odotellessa kirjoitti:
Kytkimen rasvat olivat kärähtäneet mustaksi talvella, kun yritin käyttää jäätynyttä pissapoikaa. Nyt vasta oireili. Pyyhin pois ja uudet tilalle. Hyvin toimii. Helppo nakki, ruuvimeisseli riittää. :)
Miten sen kytkimen saa auki? Pitäis rasvata kans ihan samasta syystä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833338
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442777Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742316- 612288
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512221Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162206Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202007Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv211993- 621934
- 961790