suuria tunteita

pieniä ongelmia

olen eronnut nainen jolla on yksi lapsi.
tapasin keväällä miehen johon ihastuin ja tunteet ovat syvenneet
kasän aikana rakkaudeksi.
miehellä on kuusi lasta ja ovat luonaan joka toinen viikko.
välit miehellä entiseen vaimoonsa ovat erittäin tulehtuneet,
itselläni taas oman exäni ja lapseni isän kanssa välit ovat oikein hyvät.
mies ei ole tapaillut ketään eronsa jälkeen (erosta 2,5 vuotta) ja exä ei tiedä
minusta sen enempää kuin että mökillä on kiva lapsi mökkinaapurina joka
viihtyy hänen lastensa kanssa ja lapsen äiti on eronnut..
nainen on kysellyt minusta mieheltä, ulkonäköä, ikää, ammattia ym ja mies kertonut suurinpiirtein mutta ei tunteistaan minua kohtaan. lapset ovat aistineet lämpimät välimme eivätkä pistä asiaa pahakseen, ihmettelen ettei
tämä tieto ole lasten mukana exälle mennyt.

ongelmani on nyt se, miten voisin jatkaa tapailemistamme kesän jälkeen kaupungissa mahdollisimman kivuttomasti. olemme nyt siis viettäneet aikaa mökkeillen ja kaikki on käynyt luontevasti.

mies on kertonut exän "riemastuvan" melkein asiasta kuin asiasta ja naisen lähettämät tekstiviestit vahvistavat kertomuksen.
mies on siis ihana, lapset mahtavia ja oma lapseni sopii hyvin joukkoon.
tahtoisin kokeilla onko meillä mahdollisuus onneen, mutta miten tämä asia esitetään exälle kivuttomimmin?

onko hyvä että hän kuulee joskus myöhemmin miehen löytäneen uuden, exällä ei ole vakisuhdetta vaan elää jonkinlaista uutta nuoruutta jonka ymmärrän hyvin koska lapsia on ollut niin monta ja hän on aloittanut perhe-elämän nuorena. ex on nuorempi ja kauniimpi minua.

onko mitenkään mahdollista että ex vaimo ja uusi naisystävä tulisivat lasten takia hyvin toimeen keskenään, oman lapseni vuoksi tahdon jatkaa niin että lapsemme viettävät aikaa yhdessä.
mikä olisi paras tapa lähestyä exää, miehen kautta se ei onnistu se on poissuljettu.
arvostan naista koska hän on onnistunut kasvattamaan niin ihastuttavia lapsia, eikö se olisi hyvä lähtökohta, en halua että mies joutuu hyökkäyksen kohteeksi jos exä ei sulata sitä että mies seurustelee.

5

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wilma60

Näin ex-vaimona sanon että en todellakaan haluaisi saada mitään viestiä ex-mieheni tyttöystävältä. En siitäkään huolimatta että erosta on vuosia ja ex elää omaa elämäänsä kuten minäkin elän omaa elämääni. Lapset kertovat isänsä elämästä mitä kertovat ja se riittää kyllä minulle.

Ex:lle ei todellakaan kuulu mitä toinen nykyisessä elämässään tekee. Tämä koskee molempia ex:ä. Mielestäni voitte jatkaa tapailua kesänkin jälkeen ihan samalla tavalla kuin nytkin. Eihän se mitään muuta oletteko mökillä vai missä.

• anna paukkua.....

Eihän se ukkosi nyt sitte suinkaan missään holhouksen alla ole, ei siinä keltään "lupia" tarvita aikuiset eronneet ihmiset ?????

• HEI HALOO

Miksi ilmoittaa. Ei asia hänelle kuulu pätkääkään !

• Luonto tikanpojan pu

Samaa mieltä muiden kanssa. Ei ole mitään velvoitetta/syytä eksälle ilmoitella ja kertoa suhteesta. Mitä se hänelle kuuluu. Aikuiset vapaat ihmiset. Kyllä sitten aikanaan saa selville ja eksänkin kanta tullee esille, oli sitten hyväksyvä tai ei. Minä en ainakaan ole eksälleni informoinut saati lupia kysellyt, kun aloin tapailemaan nykyistä miestäni. Jossain vaiheessa sitten tuli esiin, luontevasti.

• PIENIÄ ONGELMIA

kiitos vastauksista. noista tosiaan saa kuvan että kyselen tyhmiä ja pohdin turhia. otan neuvosta vaarin ja suhtaudun kevyemmin tuohon asiaan, olen tainnut jännittää liikaa kun kyseessä on uusi tilanne ja minulle tärkeä ihminen/ihmiset nyt löysään pipoa ja relaan :)

IHANAA LOPPUKESÄÄ KAIKILLE VAIMOILLE OLTIIN SITTEN MENOSSA TAI TULOSSA SUHTEESTA !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe